حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای خرید گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در کشور های مختلف، چه مدت باید کار کرد؟

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

در سال 2017، اپل با معرفی اولین گوشی هوشمند 1000 دلاری با نام آیفون X، جهان را شوکه کرد. همان‌طور که در مورد هر چیز دیگری صادق است، مدتی بعد صنعت گوشی‌های موبایل از این شرکت پیروی کرد. اکنون اما، این رقم برای هر گوشی هوشمند پرچمداری، کاملا مناسب تلقی شده و برخی از مدل‌ها حتی از مرز 1500 دلار نیز عبور می‌کنند. بااین‌حال، تابه‌حال برای شما سوال پیش آمده که چه مدت باید در کشور های مختلف برای خرید یک گوشی هوشمند گران‌قیمت که در اینجا مبنا گلکسی اس ۲۲ سامسونگ درنظر گرفته شده است، کار کنید؟

خرید گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در کشور های مختلف

این سؤال جالبی را در مورد مقرون‌به‌صرفه بودن گوشی‌های هوشمند ایجاد می‌کند. کسانی که انبوهی از پول نقد را دراختیار دارند، نباید مشکلی از بابت یک گوشی 1000 دلاری داشته باشند، اما در مورد افراد عادی چگونه است؟ آن‌ها چند ساعت باید کار کرده تا بتوانند یک گوشی هوشمند رده‌بالا بخرند؟ به‌گزارش sammobile، وب‌سایت Moneysupermarket یک بررسی عمیق دقیق در مورد این موضوع انجام داده و مقرون‌به‌صرفه بودن Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra را بر اساس منطقه جغرافیایی و کشورهای مختلف تعیین کرده است.

بر اساس این آمار، در مصر، گلکسی اس 22 پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 1028 دلار قیمت دارد که حدود 200 دلار بیشتر از قیمت 849 دلاری آن است. این مورد، همراه با متوسط ​​دستمزد ساعتی پایین در این کشور به این معنی‌ست که برای خرید یک گلکسی اس 22 پایه، باید حدود 1095 ساعت (137 روز / 3 ماه و نیم) در یک روز کاری هشت‌ساعته، کار کرد. از طرف دیگر، سوئیسی‌ها راحت‌ترین کار را دارند، زیرا برای خرید Galaxy S22 باید 32 ساعت یا چهار روز مفید، کار کنند.

خرید گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در کشور های مختلف

خرید گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در کشور های مختلف

کشورهای پس از مصر، اوکراین، اندونزی، فیلیپین، مراکش و اردن هستند که برای خرید گلکسی S22 باید به‌ترتیب 92، 85، 79، 68 و 52 روز کار کرد. جای تعجبی نیست که ایالات‌متحده با چهار روز نیروی کار موردنیاز در رتبه سوم قرار دارد و پس از آن سنگاپور، استرالیا، نروژ و دانمارک قرار گرفته‌اند.

اکنون، ناگفته نماند که داده‌های فوق بر اساس میانگین‌ها هستند و ممکن است در سطح فردی دقیق نباشند. بااین‌حال، تفاوت‌های فاحش در مقرون‌به‌صرفه بودن و اینکه چرا سامسونگ در برخی از بازارها حضور پررنگ‌تری دارد را نشان می‌دهد. به‌هرحال، فردی در یک کشور مرفه نسبت‌به کسی که حقوق پایه‌اش در یک کشور کم است، احتمال بیشتری دارد که 1000 دلار برای یک گوشی هوشمند خرج کند.

دیدگاه شما پیرامون مدت زمان کار برای خرید گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در کشور های مختلف سراسر دنیا چیست؟ در کشور خودمان ایران، افراد به‌طور متوسط چه مدت باید کار کرده تا بتوانند جدیدترین پرچمدار غول کره‌ای را تهیه کنند؟ چیزی که قطعی می‌باشد، اینست که وضعیت ایران مطمینا از تمامی این کشورها وخیم‌تر بوده و با حقوق در حد متوسط، بیشتر از چندین ماه برای تهیه گوشی جدید سامسونگ باید کار کرد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hameds1

با حقوق متوسط ماهی پنج میلیون و قیمت تقریبی 25 میلیون تومان اس 22 معمولی
میشه حدود پنج ماه کار معادل 150 روز که ضرب در 8 ساعت میشه 1200 ساعت
که موفق میشیم پوز مصر رو به خاک بمالیم و با اقتدار مقام اول بدبخت ترین کشور دنیا رو بدست بیاریم
واقعا تبریک میگم به آقا

تو کشور ما علاوه بر اینکه باید کلی کار کنی علاوه بر اون باید یه کلی هم بفروشی🥲😭

Soheylz

والا با کف درامدی که تو ایران هست حدود ۴میلیون تومان در ماه و قیمت حدود ۲۵ میلیونی این گوشی حدود ۶.۵ ماه طول میکشه تا این گوشی رو بخری یعنی ۱۹۵ روز و ۱۵۶۰ ساعت که ما رو به جایگاه اول میرسونه اونم با اختلاف البته از اخر.تازه اگر تو این مدت هیچی نخوری و قیمتا هم ثابت بمونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی