حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال تصاویر در واتس اپ با کیفیت اصلی بهبود خواهد یافت

واتس اپ یکی از پر استفاده‌ترین شبکات اجتماعی دنیا است که اگرچه از رقیب خود یعنی تلگرام، کیلومترها فاصله دارد، اما این موضوع باعث نشده تا کاربران استفاده از آن کنار بگذارند. هر سال این پیام رسان آپدیت‌هایی را جهت بهبود عملکرد خود دریافت می‌کند. در آخرین مورد گویا ارسال تصاویر در واتس اپ با کیفیت اصلی بهبود خواهد یافت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بهبود ارسال تصاویر در واتس اپ با کیفیت اصلی؛ یک قدم مثبت دیگر

ارسال تصاویر در واتس اپ به معنای فشرده سازی و کاهش حجم فایل و در نتیجه پایین آمدن کیفیت آن است، حتی در صورت استفاده از عملکردی که به شما امکان می دهد کیفیت آپلود رسانه‌ها را افزایش دهید باز هم چنین وضعیتی پابرجاست. با این حال، راهی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد و آن روش هم این است که عکس‌های خود را به شکل یک فایل ارسال کنید. اما عکسی که با استفاده از این روش ارسال می‌شود، برای گیرنده بسیار نامفهوم به نظر می‌رسد، یعنی همراه با تصویر عمومی، یک سند و نام فایل همراه شده است. به طور خلاصه، دریافت کننده دقیقا نمی‌داند چه چیزی برای او ارسال شده است.

آپدیت واتس اپ با پشتیبانی از اتصال دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن موبایل ارایه شد

با این حال، همانطور که WABetaInfo با تجزیه و تحلیل آخرین نسخه بتای WhatsApp برای اندروید (نسخه ۲.۲۲.۵.۱۱) اشاره کرده است، به زودی وضعیت این قابلیت می‌تواند بهبود یابد. در واقع یک نکته جدید وجود دارد که یک نقطه عطف در واتس اپ است و آن نیز قرار گیری حالت پیش نمایش تصاویر، حتی برای زمانی که آن‌ها را به شکل یک فایل ارسال می‌کنید (تا کیفیت آن‌ها کاهش نیابد) است.

تغییر مذکور ممکن است کمی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما روند ارسال تصاویر بدون فشرده سازی را بسیار کاربر پسندانه‌تر می‌کند، زیرا گیرنده می‌تواند قبل از دانلود، آن را ببیند. ویژگی جدید، در حال حاضر، فقط برای تعداد کمی از آزمایش‌ کنندگان نسخه بتا در دسترس است، اما احتمالا به زودی برای همه کاربران عرضه خواهد شد تا در نهایت در نسخه پایدار این پیام رسان معروف مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال تصاویر در واتس اپ با کیفیت اصلی

همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می‌کنید، این تصویر به عنوان یک سند به اشتراک گذاشته شده است. حالا یک پیش‌نمایش مناسب برای تصاویر ارسالی وجود دارد. در آپدیت‌های قبلی، شما نمی‌توانستید پیش از دانلود، از محتوای یک فایل آگاه شوید. زیرا پیش‌نمایشی برای آن وجود نداشت. واتس‌اپ این ویژگی را برای کاربران خاص نسخه بتا ارائه می‌کند. برخی از شما نیز ممکن است بتوانید از این ویژگی در آپدیت‌های بتا استفاده کنید.

اما نسخه بتای جدید ۲.۲۲.۵.۱۱ قطعا به دریافت این ویژگی کمک می‌کند. اگر تصویری را به عنوان سند به اشتراک می‌گذارید و پیش نمایش آن را نمی‌بینید؛ به این معنی است که این ویژگی برای حساب WhatsApp شما آماده نیست. واتس اپ در حال برنامه‌ ریزی برای فعال کردن پیش‌ نمایش تصویر در چند آپدیت بعدی خود است. بنابراین هنگام مشاهده آپدیت جدید در فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور، حتما واتس‌اپ بتا را آپدیت و نصب کنید.

یک ویژگی جدید و جالب برای واتس اپ iOS نیز وجود دارد. در پلتفرم اپل، به ویژه، پخش پیام‌های صوتی و به طور کلی برای فایل‌های صوتی، اگر چتی که در آن یک فایل صوتی ارسال شده باشد را ترک کنید، پخش این فایل صوتی متوقف نمی‌شود.

طعنه تلگرام به واتس اپ : واتساپ = 🐢 و تلگرام = 🚀

به عقیده GizChina، این ویژگی به انجام چندین کار به صورت همزمان کمک بسیاری زیادی خواهد کرد و به برنامه اجازه می‌دهد تا به اصطلاح کمی همه کاره‌تر باشد!!! (حتی در زمینه‌های دیگر). نسخه جدید برنامه ۲۲.۴.۷۵ است و در فروشگاه اپ استور در حالا انتشار است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما از این آپدیت‌های وات اپ راضی هستید؟ از لحاظ عملکرد، به نظر شما واتس اپ بهتر است یا تلگرام؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان