حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت حذف اشیا در گلکسی اس 22 اکنون می‌تواند سایه و انعکاس نور را محو کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

اگر انعکاس در شیشه یا سایه‌های تاریک یکی از عکس‌های شما را خراب کرده است، سامسونگ راه‌حلی سریع و آسان برای این مشکل دارد. به‌روزرسانی جدید قابلیت حذف اشیا (Object Eraser) با رابط‌کاربری One UI 4.1 در سری گلکسی اس 22 سامسونگ، به شما امکان می‌دهد سایه و انعکاس نور در عکس‌ها را تنها با زدن یک دکمه به‌طور کامل محو کنید.

قابلیت حذف اشیا در گلکسی اس 22

Object Eraser به‌طور خودکار نواحی تاریک و سایه‌دار عکس را با فشار دادن یک دکمه ساده، روشن‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی سایه‌های موجود در تصویر، آن‌ها را با دقت بیشتری پاک‌کنید. به‌همین‌ترتیب، دکمه جدید “erase reflections” را می‌توان برای کاهش انعکاس‌های مزاحم تنها با یک کلیک ساده استفاده کرد.

قابلیت حذف اشیا در گلکسی اس ۲۲

قابلیت حذف اشیا در گلکسی اس 22

به‌گزارش androidcentral، این ویژگی برای اولین بار در بررسی گلکسی اس 22 اولترا ظاهر شده و درادامه نیز معلوم شد که برای لمس کردن عکس‌ها بدون صرف زمان زیادی برای انجام آن، فوق‌العاده مفید است. اگر از قبل گلکسی اس 22 را پیش‌سفارش کرده‌اید، در آینده نزدیک این فرصت را خواهید داشت که آن را امتحان کنید.

هفته قبل طی یک گزارش بیان کردیم که قابلیت حذف اشیا در برنامه گالری نسخه One UI 4.1، برای گوشی‌های هوشمند بیشتری از سری گلکسی سامسونگ ارائه خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که شماری از دستگاه‌های شبه‌پرچمدار و میان‌رده به‌غیر از به‌روزرسانی‌های سیستمی، این ویژگی را در قالب یک به‌روزرسانی جداگانه اپلیکیشن گالری نیز دریافت کنند.

ویژگی حذف اشیای سامسونگ سال گذشته بر روی گلکسی اس 21 عرضه شد و این شرکت در همان زمان به بهبود آن ادامه داد. Object Eraser ابزاری است که در برنامه Samsung Gallery در گوشی‌های گلکسی یافت می‌شود که از هوش‌مصنوعی برای ویرایش عکس‌ها به تجربه‌ای آسان‌تر و بدون دردسر استفاده می‌کند.

با به‌روزرسانی جدید، ابزار سامسونگ می‌تواند رقیب مناسب‌تری برای ویژگی Magic Eraser گوگل در سری پیکسل 6 باشد. این بدان معناست که مهم نیست کدام یک از بهترین تلفن‌های اندرویدی را دارید، می‌توانید به‌راحتی آن عکس‌ها را با چند ضربه ویرایش کنید.

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید اضافه‌شده به برنامه گالری سامسونگ و حذف انعکاس نور و سایه در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
brbapapa

این ویژگی برای اولین بار در بررسی گلکسی اس 22 اولترا ظاهر شده ؟؟؟
– والا سه روز پیش که گالری رو آپدیت کردم این دوتا ویژگی بهش اضافه شد. گوشی من که S20U ست به کنار، باقی سری‌های اس هم این ویژگی رو دریافت کردن (یکی توییت زده بود که اس ۱۰ش هم این دوتا ویژگی رو گرفته)
– ویژگی reflection eraser هم در اصل همون ویژگی Clear lens سامسونگ اس ۲۲ ست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی