حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل برای هفتمین سال متوالی به‌عنوان مرتبط ترین برند با زندگی کاربران لقب گرفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سبک زندگی

برای هفتمین سال متوالی، اپل به‌عنوان مرتبط ترین برند در زندگی کاربران از دید آن‌ها شناخته شده است. نتیجه این آمار، پس از بررسی نظرات 13500 کاربر آمریکایی در مورد 293 برند در 27 دسته اعلام شد.

اپل؛ مرتبط ترین برند با زندگی کاربران

به‌گزارش وب‌سایت prophet، مؤسسه‌ای که این مطالعه سالانه را انجام می‌دهد، مرتبط ترین برندها «فرصتی را برای افراد فراهم می‌کنند تا بخشی از جوامع با افراد پرشوری که علایق مشترک دارند، شوند».

 به‌نقل از BRI، پس از دو سال از شروع همه‌گیری کرونا، توانمند ساختن مصرف‌کنندگان برای تعامل با دیگران حتی زمانی که منزوی هستند، یک اولویت بزرگ است. بزرگ‌ترین برندها از فناوری پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند در شخصی‌سازی فعالیت داشته باشند و به مردم کمک کنند بدون خروج از خانه، جوامع را به یکدیگر متصل کنند.

در اینجا ده برند برتر مرتبط در سال 2022 آورده شده است:

Apple

Peloton

Spotify

Bose

Android

Instant Pot

PlayStation

Fitbit

TED

USAA

اپل؛ مرتبط ترین برند با زندگی کاربران

اپل؛ مرتبط ترین برند با زندگی کاربران

وب‌سایت prophet در بیانیه‌ای رسمی پیرامون مرتبط ترین برندها با زندگی مردم آورده است:

 درمیان تمامی برندها، اپل دوباره در صدر جدول ماست. این به‌طور مداوم ثابت می‌کند که این کمپانی بسیار بیشتر از یک تلفن، ساعت یا هدفون فعالیت دارد. این برند سریال Ted Lasso، میلیون‌ها آهنگ، بازی و تمرین را به‌آرامی ارائه می‌کند تا ما را به اکوسیستم همیشه الهام‌بخش خود بکشاند.

دیدن Peloton و Spotify در این لیست جالب است زیرا هر دو شرکت درحال‌حاضر با بحران مواجه هستند. درحالی‌که Peloton تلاش می‌کند تا خود را در دنیای پس از همه‌گیری مرتبط نگه دارد، Spotify در میانه یک بحث در مورد پادکست‌های انحصاری خود بوده است.

اگرچه این بحران‌های اخیر بخشی از نقشه راه شرکت‌ها در زمان انجام این نظرسنجی نبوده‌اند، به‌نظر می‌رسد prophet درباره آینده همه این برندها خوش‌بین است:

 خواه این یک ردیاب سلامت پوشیدنی باشد که چالش‌ها و اهداف تمرینی شخصی‌سازی‌شده را به مشتریان ارائه می‌دهد یا یک سرویس استریم که کاربران را قادر می‌سازد لیست پخش کاملی ایجاد کنند، برندهایی که مشتریان را مسئول نحوه و زمان تعامل آن‌ها می‌کند، در همه‌جا برنده می‌شوند. حتی با فروکش کردن همه‌گیری، اولویت‌ها برای تعامل توسط کاربر از بین نمی‌رود. برای حفظ ارتباط با مصرف‌کنندگان، برندها باید به این فکر کنند که چگونه می‌توانند مشتریان خود را در صندلی راننده قرار دهند و تجربیات شخصی و سفارشی را ارائه کنند.

ازنظر prophet، این برندها با توجه به “ذهن و قلب” مشتریان خود، به موفقیت می‌رسند.

 برندهایی که در درجه اول برای ما جذابیت دارند، حل‌کننده مشکلات هستند. این برندها عمل‌گرایانه و به‌طور فراگیر نوآور، نیاز کنونی به اتکا به خود و اعتمادبه‌نفس دیگران را تقویت می‌کنند. درحالی‌که برندهایی که با قلب کاربران سروکار دارند، شیفته مشتری هستند و به‌طور متمایز الهام گرفته می‌شوند و مصرف‌کنندگان را به طرفداران، وفاداران و کلکسیونرهای خود تبدیل می‌کنند.

دیدگاه شما درباره مرتبط ترین برندها با زندگی مردم و رتبه اول اپل در این لیست چیست؟ به‌نظر شما، کدام برندها در زندگی‌تان بیشترین ارتباط را داشته و شما نیز بیشترین تأثیرپذیری را از آن‌ها داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی