حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آپدیت گلکسی S22 سامسونگ ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ به تازگی سری گلکسی اس 22 را معرفی کرده است. این جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت محسوب می شود و اکنون، اولین به روز رسانی نرم افزاری خود را دریافت می کند. اولین آپدیت گلکسی S22 سامسونگ همزمان با ارائه گوشی های پیش خرید شده توسط مشتریان انجام می شود. می توانیم امیدوار باشیم که مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا هم با این آپدیت برطرق شود.

اولین آپدیت گلکسی S22

اگر نمی دانید بد نیست بگوییم که جدیدترین گوشی های پریمیوم غول فناوری کره جنوبی شاهد رکوردشکنی پیش فروش در مناطق مختلف در سراسر جهان بوده اند. با رسیدن سری گلکسی S22 به درب منزل مشتریان، این شرکت به روز رسانی سیستم عامل جدید را برای خانواده گلکسی S22 که شامل مدل های پایه، پلاس و اولترا می شود، ارائه کرده است. این نسخه سیستم عامل دارای بیلد S90xEXXU1AVB3 بوده و در حال حاضر در افغانستان و مصر منتشر شده است..

خانواده گلکسی اس ۲۲

خانواده گلکسی اس ۲۲

کشورهای دیگر احتمالاً طی چند روز آینده نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. در برخی بازارها حتی شاید جدیدترین گوشی‌های هوشمند با به‌روزرسانی جدید ماه جاری میلادی یعنی فوریه 2022 عرضه شوند. به گفته این شرکت، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید وصله امنیتی فوریه ۲۰۲۲ را به همراه بیش از ۶۰ اصلاح برای آسیب‌پذیری‌های امنیتی و حریم خصوصی که در گوشی‌های هوشمند گلکسی یافت می‌شود، ارائه می‌کند.

این یعنی اگر همین حالا یک مدل گلکسی S22 دارید و در یکی از کشورهای فوق الذکر هستید، می توانید بررسی کنید که آیا آپدیت جدید را دریافت کرده اید یا خیر.

شما گوشی سامسونگ دارید؟ چه وصله امنیتی و نسخه سیستم عاملی را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)