حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظرات کاربران درباره هتل ایرمان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | صنعت گردشگری

هتل ایرمان قشم از جمله بهترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید. این هتل 4ستاره، دارای فضایی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. هتل ایرمان در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. به همین خاطر فضایی نوساز و مدرن دارد. در طراحی این هتل از تلفیق سبک مدرن و سنتی استفاده کرده‌اند. بخش‌های عمده این هتل از چوب ساخته شده است. قیمت هتل ایرمان قشم متناسب با زمان سفرتان متغیر خواهد بود.

استعمال دخانیات در تمامی بخش‌های آن ممنوع است. حتی غذا هم داخل اتاق سرو نمی‌شود. این هتل شرایط خاصی دارد؛ اما بسیار زیبا است و در موقعیت بسیار عالی قرار دارد. پس در صورتی که به‌دنبال یک هتل عالی با امکانات مناسب هستید، بهتر است سری به ایرمان بزنید. حال برای اینکه تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید، می‌توانید  فقط به مشخصات هتل اکتفا نکنید. بلکه امکان بررسی نظرات مسافرانی که تجربه واقعی از حضور در هتل هم داشتند، وجود دارد. پس با ما همراه باشید تا نظرات کاربران را درباره این هتل بررسی کنیم.

برای رزرو اینترنتی هتل به علی بابا مراجعه کنید.

نظرات کاربران درباره ظاهر کلی هتل

از نظر ظاهری، تقریباً تمامی مسافران رضایت کامل از این هتل دارند. بر اساس نظرات کاربران، این هتل ظاهری بسیار زیبا دارد و باعث می‌شود احساس کنید که در خانه خودتان حضور دارید. این حس را در نظرات بسیاری از کاربران می‌توانید مشاهده کنید. بر اساس نظرات، حتی فضاسازی داخل هتل نیز بسیار دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش است.

در راهروها عود روشن می‌کنند تا تمامی فضای هتل عطر خوبی بپیچد. آیتم‌های تزئینی و دکوری نیز توجه برخی مسافران را به خود جلب کرده بود. به‌صورت کلی می‌توان گفت که فضاسازی و ظاهر ساختمان هتل ایرمان از نظر تمامی مسافران بسیار عالی است. تقریباً می‌توان گفت که هیچ نظر منفی در این باره وجود ندارد.

نظرات کاربران درباره امکانات هتل

بر اساس نظرات کاربران، هتل ایرمان امکانات کافی ندارد. این موضوع بسیاری از مسافران را آزار داده بود. برای مثال برخی گله‌مند بودند که این هتل رستوران اختصاصی ندارد. در جزیره قشم نیز یافتن رستوران مناسب کار دشواری است. به همین خاطر باید برای یافتن نهار و شام وقت بسیاری صرف می‌کردند.

البته برخی دیگر اعلام کردند که این هتل با چند رستوران در قشم همکاری دارد و می‌توانید از روی منو سفارش دهید و غذای خود را در  فضای کافه رستوران میل کنید. از طرف دیگر امکانات دیگری همانند استخر، سونا، جکوزی، بخش تفریحی، ماساژ و … نیز در این هتل وجود ندارد. پس می‌توان گفت که هتل ایرمان قشم از نظر امکانات، امتیاز ضعیفی از نظر کاربران می‌گیرد. التبه برخی دیگر از فضای کافی‌شاپ هتل گفتند که چقدر زیبا است و می‌توانید در بالکن بیرون هتل بنشینید و از هوای قشم نیز لذت ببرید.

نظرات کاربران درباره داخل اتاق هتل

بر اساس نظرات کاربران، پیش از هر چیز، اتاق‌ها فضای کوچکی دارند. مهم نیست اتاق دبل یا 3تخته باشد، در هر صورت فضای اتاق‌ها بسیار کوچک هستند. این موضوع را در اکثر نظرات می‌توانید مشاهده کنید. از طرف دیگر در بین نظرات، می‌توانید پاکیزگی را به کرات ببینیم. از نظر بسیاری از مسافران، فضای داخل اتاق‌ها بسیار پاکیزه است.

همچنین حداقل امکانات رفاهی و خدماتی از جمله یخچال، میز آرایش، گاوصندوق، سرویس بهداشتی اختصاصی، سشوار، رخت‌آویز، پریز برق، چای ساز، لیوان و … در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. البته جالب است بدانید برخی مسافران از بابت خرابی گاوصندوق و برخی امکانات داخلی اتاق نیز گله کرده بودند؛ اما نظرات درباره داخل اتاق‌ها اکثراً مثبت است.

نظرات کاربران درباره صبحانه هتل

وقتی که در یک هتل 4ستاره اقامت داشته باشید، انتظار صبحانه سلف سرویس و بوفه بسیار عالی دارید. این هتل نیز دارای صبحانه بوفه بسیار متنوع است. تقریباً اکثر مسافران از صبحانه این هتل رضایت کامل دارند. البته بر اساس نظرات، نمی‌توان صبحانه این هتل را با صبحانه هتل‌های لوکس 5ستاره مقایسه کرد؛ اما تنوع و کیفیت مناسبی دارد.

نظرات کاربران درباره نظافت هتل

بر اساس نظراتی که کاربران درباره نظافت این هتل داده‌اند، نظافت در هتل به‌خوبی رعایت می‌شود. این موضوع هم درباره نظافت داخل اتاق‌ها و هم نظافت فضاهای عمومی هتل صادق است. برخی چنین گفته‌اند که هر روز نظافت داخل اتاق به‌خوبی انجام می‌شود و سرویس‌های بهداشتی را ضدعفونی می‌کنند. همچنین ملحفه‌ها به‌صورت مدام تعویض می‌شوند.

نظرات کاربران درباره موقعیت قرارگیری هتل

هتل از نظر موقعیت قرارگیری، در بخش مرفه‌نشین و گران‌قیمت قشم قرار دارد. بر اساس نظرات کاربران، یک شعبه از فروشگاه رفاه درست رو‌به‌روی هتل واقع شده است. پس می‌توانید از آن برای خرید مایحتاج خود استفاده کنید. همچنین دسترسی به سیتی سنتر 1 و 2 قشم از این هتل به سادگی امکان‌پذیر است. این موضوع نیز رضایت بسیاری از مسافران را جلب کرده بود. به‌صورت کلی اکثر مسافران از موقعیت قرارگیری این هتل رضایت کامل داشتند.

جمع‌بندی نظرات کاربران

برای آنکه بتوانید تصمیم‌گیری نهایی را درباره هتل ایرمان قشم انجام دهید، بهتر است به‌صورت کلی نظرات مثبت و منفی را بررسی کنید. اکثر نظرات مثبت درباره زیبایی هتل، نظافت و پاکیزگی آن است و در عین حال اکثراً از بابت کوچکی اتاق‌ها، خدمات کارکنان و امکانات کم هتل گله‌مند هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی