حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، لپ‌تاپ

سال گذشته، شایعات پراکنده‌ای منتشر شد مبنی‌بر این‌که سامسونگ قصد دارد در اوایل سال 2022 گلکسی بوک پرو 2 خود را عرضه کند. چندی پیش، تیزر MWC 2022 سامسونگ نشان داد که ممکن است یک لپ‌تاپ جدید از سوی غول کره‌ای در کار باشد. اکنون، به‌لطف وب‌سایت Giznext و افشاگر OnLeaks، رندر های Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ منتشر شده است که در ادامه اولین نگاه خود به این لپ‌تاپ را خواهیم داشت.

رندر Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، Galaxy Book Pro 2 360 دارای یک لولای 360 درجه است که به این دستگاه اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم، به‌عنوان تبلت نیز به‌کار گرفته شود. هر چیز دیگری در مورد طراحی این گلکسی بوک پرو ۲، همان چیزی‌ست که از یک لپ‌تاپ انتظار می‌رود، ازجمله حاشیه‌های نمایشگر، کیبورد (که شامل Numpad نیز می‌شود) و یک ترک‌پد قابل‌توجه و احتمالا کاربردی.

رندر Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ

رندر Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ

این گزارش می‌افزاید که انتظار می‌رود Galaxy Book Pro 2 360 از نمایشگر 15.6 اینچی مشابه نسل اول خود استفاده کند. همچنین دیدن رزولوشن این نمایشگر جالب خواهد بود؛ زیرا صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 16:9 آن، ممکن است انتظارات از این دستگاه را در دوره‌ای که لپ‌تاپ‌های 16:10 و 3:2 بسیار محبوب هستند، کاهش دهد.

گلکسی بوک اصلی با پشتیبانی از قلم S Pen و نمایشگر OLED عرضه شد، اما GizNext به عدم وجود این قلم در این رندرها اشاره می‌کند. امیدواریم این دستگاه جدید واقعاً از قلم برای موارد استفاده خلاقانه و بهره‌وری پشتیبانی کند.

متأسفانه، تنها یک طرف Galaxy Book Pro 2 360 در رندرها قابل‌مشاهده است. تنها چیزی که می‌توانیم ببینیم یک پورت USB Type-C و یک کارت‌خوان micro SD بوده و درمجموع این لپ‌تاپ دارای سه پورت USB Type-C خواهد بود. بنابراین کسانی که انتظار پورت‌های HDMI و USB-A را دارند، ممکن است ناامید شوند.

درباره مشخصات دستگاه، می‌توان انتظار داشت که Galaxy Book Pro 2 360 دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Alder Lake باشد. برخی از گزینه‌های سری Ryzen 6000 AMD نیز خوب خواهند بود، اما باید تا MWC 2022 منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا این گزینه نیز در لیست مشخصات لپ‌تاپ سامسونگ وجود دارد یا خیر.

نظر شما درباره لپ‌تاپ هیبریدی Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ و طراحی و مشخصات این دستگاه در رندر های فاش شده از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی