حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورد؛ اپل مک بوک ۲۰ اینچی تاشو را بررسی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌تازگی مشاور زنجیره تأمین نمایشگر در صنعت (DSCC)، Ross Young، به‌عنوان بخشی از گزارش گسترده‌تر خود که بر رشد عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو توسط شرکت‌هایی مانند سامسونگ متمرکز شده است، جزئیات جدیدی در مورد فعالیت اپل بر روی آیفون تاشو را ارائه کرده و بیان می‌کند که عرضه این دستگاه ممکن است تا سال ۲۰۲۵ با تاخیر مواجه شود. همچنین وی درادامه ادعا می‌کند که اپل درعوض تمرکز خود را بر مک بوک ۲۰ اینچی تاشو معطوف خواهد کرد.

تاخیر در عرضه آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵

به گفته راس یانگ، تحلیلگر DSCC، اپل احتمالاً آیفون تاشو خود را تا سال 2025 به‌تعویق انداخته است، اما همچنین درحال بررسی ایده “نوت‌بوک‌های تاشو” می‌باشد.

درابتدا، بر اساس گفتگو با منابع زنجیره تأمین، یانگ می‌گوید که DSCC انتظارات خود را برای یک آیفون تاشو تا سال 2025 به‌تأخیر انداخته است. این نشان‌دهنده تأخیری حدود دوساله در مقایسه با جدول زمانی گزارش‌شده پیشین یعنی عرضه آیفون تاشو در سال 2023 می‌باشد.

 ما پس از گفتگو با زنجیره تأمین، انتظارات خود را برای ورود اپل به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو تا سال 2025 دو سال به‌تعویق انداختیم. به‌نظر نمی‌رسد این شرکت عجله‌ای برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو داشته باشد و حتی ممکن است بیشتر از این زمان هم به‌طول بینجامد.

تاخیر در عرضه آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵

تاخیر در عرضه آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵

موضوع جالب‌تر اینجاست که DSCC ادعا می‌کند که اپل اکنون درحال بررسی ایده نوعی نوت‌بوک تاشو است. طبق گزارش‌ها، این شرکت درحال مذاکره با تأمین‌کنندگان در مورد این دسته محصول کاملا جدید بوده و درحالی‌که هنوز چندین سال به تولید احتمالی آن باقی‌مانده، علاقه‌ خود به‌نوعی مک بوک تاشو 20 اینچی را نشان داده است.

 از سوی دیگر، اکنون اپل را در نقشه راه خود برای نوت‌بوک‌های تاشو می‌بینیم. ما از گوشه‌وکنار می‌شنویم که علاقه اپل در اندازه‌های بزرگ نمایشگر نیز کماکان وجود دارد. این اندازه می‌تواند یک دسته‌بندی جدید برای اپل ایجاد کند و منجر به یک محصول هیبریدی واقعی شود، یک نوت‌بوک با کیبورد کامل درصورت تا شدن و برای استفاده به‌عنوان مانیتور وقتی تا نشده که با کیبورد خارجی نیز قابل‌استفاده می‌شود. همچنین این دستگاه ممکن است رزولوشن UHD/4K یا حتی بالاتر را داشته باشد. بازه زمانی عرضه احتمالی این محصول، دیرتر از سال 2025 خواهد بود و می‌تواند سال 2026 یا 2027 باشد.

حتی اگر این محصول چندین سال تا عرضه فاصله داشته باشد، DSCC می‌گوید که این به‌طورکلی «خبر خوبی برای بخش تاشو» است.

برای کسانی که آشنایی ندارند، راس یانگ یک تحلیلگر برجسته در مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر است. به‌این‌ترتیب، گزارش‌های او معمولاً بر اساس نشانه‌هایی از زنجیره تأمین مشابه با تحلیلگرانی مانند مینگ-چی کو اظهار می‌شود. در سال گذشته، ثابت شد که وی بسیار قابل‌اعتماد است، ازجمله اینکه تنها تحلیلگری بود که گزارش داد مک بوک پروهای 2021 دارای نمایشگر mini-LED با ProMotion هستند.

دیدگاه شما پیرامون تاخیر در عرضه آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵ و احتمال معرفی یک مک بوک تاشو ۲۰ اینچی از سوی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی