حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی سرویس های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این مطلب می خواهیم درباره سرویس های پرمیوم اسپاتیفای صحبت کنیم، پلتفرم  spotify این روزها زبان زد تمام دوستاران  موسیقی بی کلام و پادکست می باشد این سرویس قابلیت استریم موسیقی و پادکست را دارد و با قابلیت های خوبی که دارد طرفداران زیادی را به خود گرفته است در این پست می خواهیم اکانت پرمیوم آن بررسی کنیم.

اسپاتیفای دارای دو نوع اکانت، رایگان و پرمیوم می باشد که در سرویس رایگان محدودیت هایی برای کاربران قرار داده مثل کیفیت پایین هر موسیقی که امکان کیفیت بالا تنها با پرمیوم شدن امکان پذیر است و یا داشتن تبلیغات بین هر پادکست و موسیقی که در نوع خودش مطابق میل کاربران نمی باشد. همچنین نداشتن قابلیت دانلود موسیقی و امکان آفلاین گوش دادن موسیقی که در نسخه رایگان وجود ندارد می تواند آزار دهنده باشد.

چگونگی پرمیوم شدن اکانت اسپاتیفای

تنها با پرداخت مبلغ حق اشتراک امکان پرمیوم شدن اسپاتیفای وجود دارد یعنی شما تنها در صورتی می توانید اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید که بتوانید حق اشتراک ماهانه آن را بپردازید. اشتراک پرمیوم اسپاتیفای تنها زمانی قابل انجام است که بتوانید در سایت ان پرداخت کنید یا از سایت های واسط مثل spotify-acc.ir استفاده کنید.

برای پرداخت حق اشتراک می توانید خرید اکانت اسپاتیفای تهیه کنید و از آن به عنوان پرمیوم اسپاتیفای استفاده نمایید. سایت اسپاتیفای اک فعالیت در اکانت های اسپاتیفای و تهیه آن ها دارد و می توانید کمترین قیمت را در برابر پرمیوم شدن اکانت دریافت کنید.

با پرداخت مبلغ در این سایت می توانید یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک ساله اکانت پرمیوم داشته باشید و بعد از اتمام اشتراک مجددا می توانید آن را شارژ کنید یکی از قابلیت های خوب این سایت داشتن پلن های مختلف این سایت می باشد به طور مثال پلن دو کاربره و 6 کابره هم در این سایت موجود می باشد.

همچنین در صفحه تهیه اشتراک پرمیوم اسپاتیفای می توانید اشتراک فمیلی اسپاتیفای را تهیه کنید که هزینه کمتری دارد و کیفیت متناسبی دارا می باشد.

مزیت های پرمیوم نسبت به اکانت رایگان

همانطور که میدانید اسپاتیفای یک اکانت رایگان هم دارد که می تواند نسخه خوبی برای داشتن ابتدایی اسپاتیفای باشد اما تبلیغات دارد که هر موسیقی یک تبلیغات اول آن وجود دارد که ممکن است برای همه خوشایند نباشد اما از طرفی کاملا رایگان می توانید استفاده کنید. مزیت پرمیوم شدن اکانت اسپاتیفای این است که می توانید موسیقی خود را دانلود کنید و هر زمان که دوست داشتید آن را گوش دهید به طور مثال در مسافرت بدون دسترسی به اینترنت آهنگ هایی که دانلود کرده اید را می توانید گوش دهید.

یکی دیگر از مزیت های اکانت پرمیوم اسپاتیفای داشتن قابلیت حداکثر کیفیت گوش دادن آهنگ ها می باشد که در نسخه رایگان با کیفیت بسیار پایینی می توانید گوش دهید به طور مثال برای پادکست زیاد تفاوتی ندارد اما برای موسیقی بی کلام می تواند تاثیر خوبی داشته باشد.

از دیگر مزیت های اکانت پرمیوم این است که اسپاتیفای را می توانید در اکثر دستگاه ها مثل اندروید و ویندوز و لینوکس استفاده کنید اما مهمتر از همه استفاده آن به صورت آفلاین است به طور مثال گوشی شما اینترنت دارد اما لپ تاپ شما به اینترنت متصل نیست و میخواهید اسپاتیفای را افلاین باز کنید و پلی لیست خود را گوش دهید خب در نسخه رایگان این قابلیت را ندارید حتما باید به اینترنت متصل باشید تا اسپاتیفای باز شود اما در نسخه پرمیوم به راحتی می توانید بدون نیاز به اینترنت پلی لیست خود را گوش دهید.

پلتفرم اسپاتیفای;  پرطرفدار در حوزه پادکست و استریم صدا

اسپاتیفای امروزه بیش از 60 میلیون کاربر دارد و می توان گفت پرطرفدار ترین پلتفرم استیریم صوتی است که امروزه شناخته میشه البته این طرفداری بی دلیل هم نیست و نسبت به رقبای خودش قابلیت های خوبی اضافه کرده است. پادکست را می توانید به صورت مستمر در اسپاتیفای گوش دهید و بعضی از پلی لیست ها که بسیاری از رادیوهای سرگرم کننده از آن ها می باشد در دسترس شما است.

اسپاتیفای امروزه با داشتن کاربران بسیار زیادی که دارد قابلیت های جدیدی را اضافه میکند که رقیبان خود به هیچ عنوان ندارند و این باعث شده که روزانه به کاربران این سرویس اضافه شود.

این پلتفرم ابتدا مشکلات بسیار زیادی داشت اما به مرور زمان هنرمندان زیادی به سمت این پلتفرم آمدن و کم کم این پلتفرم شناخته شد البته تبلیغات گسترده اسپاتیفای هم بی تاثیر نبوده و امروزه میلیون ها اکانت پرمیوم در اسپاتیفای وجود دارد که هر اکانت می تواند پلی لیست های مختلفی در ژانرهای مختلف بسازد و با دیگران به اشتراک بگذارد.

پلی لیست ها در اسپاتیفای بسیار جالب طراحی شدند به صورتی که نیازی نیست حتما خودتان پلی لیست داشته باشید هوش مصنوعی پلی لیست هایی که دوست دارید را به شما پیشنهاد میدهد و می توانید همان پلی لیست را برای خود انتخاب کنید یا آن پلی لیست انتخاب کنید و ویرایش کنید مثلا یک پلی لیست وجود دارد که چند تا از موسیقی های آن مورد نظر شما نیست به راحتی آن ها را حذف کنید و بقیه موارد را نگه دارید به این صورت می توانید موسیقی های مورد نظر خود را داشته باشید.

این پلتفرم دارای هنرمندان زیادی است که موسیقی بی کلام خود را ساخته و در این پلتفرم به اشتراک میگذارند و در قبال هر اجرا شدن موسیقی یک مبلغی به هنرمند تعلق می گیرد که حق کپی رایت است که اسپاتیفای به خوبی آن را رعایت می کند و با توجه به کاربران زیادی که دارد هزینه بالایی را پرداخت می کند که البته با توجه به میزان بالای پرمیوم اکانت ها تبلیغاتی که دارد به راحتی این مبلغ برمیگردد.

انواع سرویس های پرمیوم

یکی از نوع های معروف پرمیوم شدن اکانت ها پرمیوم فمیلی است که بسیار بصرفه می باشد چرا که فرد می تواند یک بار پرمیوم کند و با 5 نفر دیگر اشتراک بگذارد و یعنی 5 نفر دیگر هم پرمیوم میشوند در این راه به دلیل ارزان بودن هزینه کمتری خواهد شد و بسیار بصرفه است. در نوع دیگر این اکانت پرمیوم داشتن حق اشتراک دو کاربره است که دو دوست میتوانند این نوع را خریداری کنند که این نوع قابلیت هوش مصنوعی دو کاربره را دارد به این معنی است که سلیقه های هر دو کاربر را تحلیل کرده و یک پلی لیست که هر دو دوست داشته باشد می سازد.

نوع دیگر پرمیوم تکی می باشد که معمول ترین نوع پرمیوم شدن اکانت است به این صورت که یک اکانت پرمیوم تکی تحویل داده می شود که این راه کمی گران تر می باشد و قیمت اصلی پرمیوم است که ماهانه نیاز به تمدید دارد.

نوع دیگر پرمیوم شدن نوع متوسط است که برخی از قابلیت ها مثل نداشتن تبلیغات را شامل می شود که زیاد طرفدار ندارد و به تازگی این سرویس را اضافه کرده است.

بهترین را خریداری سرویس پرمیوم فمیلی است که با هزینه کمتر یک اکانت عضو خانواده داشته باشید و بتوانید اکانت شخصی خود را داشته و ایمیل آن را هم تغییر دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات