حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب شفاف گوشی اسرارآمیز شیائومی در رسانه ها مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی چندین گوشی برای عرضه دارد که مشخصات هر کدام از آنها در ماه های اخیر بارها مورد بحث بوده است. اما در این میان افشای قاب شفاف گوشی اسرارآمیز شیائومی در اخبار مورد انتظار نبوده است. این شرکت اخیرا تحت برند ردمی گوشی جدید خود را با نام K50 Gaming Edition در چین عرضه کرده است. همچنین انتظار می رود در هفته های آینده شاهد مدل های استاندارد K50 باشیم. این شرکت همچنین شیائومی Mix 5 و شیائومی 12 اولترا را نیز در خط تولیدات خود قرار داده است. اکنون اما، افشاگر مطرح چین DigitalChatStation در یک پست در شبکه اجتماعی ویبو نشان می دهد که ماجرا به این دو گوشی محدود نمی‌شود و دستگاه مرموز دیگری نیز وجود دارد که انتظار می رود به زودی عرضه شود.

این افشاگر یک قاب شفاف از گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است که این قاب شفاف، طراحی دوربین دستگاه را آشکار می کند. به نظر می رسد این گوشی دارای دو لنز بزرگ است که یکی پس از دیگری به صورت عمودی قرار گرفته اند. این کیس همچنین دارای دو برش دیگر احتمالاً برای یک لنز کوچک و یک فلش LED است که می تواند حاکی از یک تنظیم دوربین سه گانه باشد.

قاب شفاف گوشی اسرارآمیز شیائومی را ببینید

قاب شفاف گوشی اسرارآمیز شیائومی را ببینید

این ماژول دوربین تا حدودی شبیه به Poco F3 GT سال گذشته است اما هنوز نمی دانیم نام این گوشی چیست. همچنین، برای حدس و گمان مشخصات درونی آن خیلی زود است.

همانطور که قبلاً گفته شد، انتظار می‌رود رویداد های بزرگ بعدی شیائومی عرضه سری Mix 5 شیائومی و شیائومی 12 اولترا باشد. به مشخصات Mix 5 Pro اخیراً در آخرین شایعات شده است، که ممکن است دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی آمولد کواد‌ اچ‌دی‌ پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. انتظار می رود این گوشی دارای سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی و اولتراواید 50 مگاپیکسلی و دوربین زوم پریسکوپی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی باشد.

به گزارش Gizmochina، از سوی دیگر، شیائومی 12 اولترا با صفحه نمایش 2K با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و دوربین های سه گانه در لیست انتظارات است. از آنجایی که هر دو گوشی آینده شیائومی در رده پرچمدار عرضه خواهند شد، گمان می‌شود که از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده خواهند کرد.

 

به نظر شما این قاب مرموز به کدام دستگاه مربوط است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری