حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری سامسونگ Galaxy S22 Ultra با اپل iPhone 13 Pro Max، شیائومی ۱۲ پرو و گوگل پیکسل ۶ پرو

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، عمر باتری، مقایسه

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با حجم باتری مشابه نسل قبلی خود ارایه شده است. این دستگاه از نمایشگر LTPO 2.0 با توانایی کاهش رفرش ریت تا ۱ هرتز بهره می برد. به جز آن یک عامل موثر در انتظار بهبود عمر باتری در این دستگاه باید به تراشه ۴ نانومتری جدید اگزینوس ۲۲۰۰ اشاره کرد. بیاید با مقایسه عمر باتری سامسونگ Galaxy S22 Ultra با اپل iPhone 13 Pro Max، شیائومی ۱۲ پرو و گوگل پیکسل ۶ پرو ببینیم که آیا انتظارت ما برآورده می شود یا خیر؟

مقایسه عمر باتری سامسونگ Galaxy S22 Ultra

مقایسه عمر باتری سامسونگ Galaxy S22 Ultra با رقبا

مقایسه عمر باتری سامسونگ Galaxy S22 Ultra با رقبا

نمایندگان سامسونگ و البته گوگل پیکسل ۵ پرو در این تست بالاترین حجم باتری را دارند. در حقیقت نمایندگان شیائومی و اپل در رتبه های بعدی قرار می گیرند. برای اینکه ببینیم عمر باتری کدام یک از این دستگاه ها بهتر است به اجرای چندین تست پرداخته شده که لزوما سناریوی استفاده روزمره کاربر نیست اما می تواند برای مقایسه در شرایط یکسان مناسب باشد.

بیاید ویدیو مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا با نسل قبلی خود و رقبای فعلی‌اش را ببینیم:

 

همانطور که می بینید، نه تنها گلکسی اس ۲۲ اولترا نسبت به نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا پیشرفت ویژه ای نداشته است بلکه مقدار کمی پسرفت هم نشان می دهد. این یعنی تراشه جدیدتر و نمایشگر کم مصرف‌تر LTPO 2.0 هم در بهبود عمر باتری این دستگاه کارگر نبوده است.

البته نباید از یاد برد که سامسونگ در رونمایی از خانواده Galaxy S22 اصلا به بهبود باتری اشاره مستقیمی نداشت و مشخصا در دستور کار اصلی آن ها وجود نداشته است. نظر شما چیست؟‌ راستی! به نحوه کالیبره بودن درصد باتری نمایندگان شیائومی و گوگل در ابتدای تست نسبت به دیگر رقبا توجه داشتید؟! می توانید ویدیو اصلی را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

به نظرم اگه ایفون ۵۰۰۰ میلی بود نتایج عجیب ترم میشد و رو ۱۳ ساعت میشد
در کل این نشون میده
پایداری آیفون عالی
ولی پیکسل پردازندش ب شدت مشخصع داره تاثیر تو مصرف میزارع

ali karimi

سلام، کلا که خب ایفون بحثش فرق داره ولی اینطور که من چند دقیقه نگاه کردم شیائومی وپیکسل اول خوب بودن بعدش زودتر خالی شدن و همه یجورایی باهم برابر شدن، خب این مشخصه که یک سریع برنامه ها باطری بیشتری مصرف میکنن که البته به نوع پردازنده هم هستش یا مثلا یک برنامه میبینی با یک پردازنده بهینه تره ولی همون برنامه با یه پردازنده دیگه بهینه نیستش و بیشتر مصرف میکنه باطریو،البته خب مطمئن نیستم اینو برنامه نویسها فکر کنم بهتر بدونن، من همینطوری حدسی گفتم، سامسونگم بعضی وقتها فکر میکنم واقعا حقش نیستش که اینقدر طرفدار داشته باشه به توجه به کارهایی که بعضی وقتها میکنه، مثلا روز اول که اپل شارژر رو حذف کرد سامسونگ یجورایی مسخرش کرد ولی بعدش خودشم همینکارو کرد، یا اینکه چیپست اسنپ رو برای بعضی کشورها میده و اگزیتوس هم به بقیه، خب یا همرو اگزینوس بده یا اسنپ، یا اینکه مثلا امسال به آمریکا، کره جنوبی کشور خودش، وچین اسنپ میده سال دیگه بهشون اگزیتوس بده و سال بعدتربازم اسنپ، یعنی یکسال درمیان خب اینکار تبعیض بین کاربرهارو نشون میده که بدترین کار سامسونگ همینه، الانم خب سری اس22 رو رونمایی کرده و تو این قیلم دیدید توان باطری همونه حتی یه کوچیک پس رفت هم داره، وقتی میایی یه گوشی جدید وارد بازار میکنی اونم یه پرچمدار باید تو همه زمینه ها پیشرفت داشته باشه نسب به نسل قبل خودش، نه اینکه مثلا از 5مورد مهم یه گوشی 3مورد پیشرفت داشته باشه 2مورد نه، یا 4مورد پیشرفت کنه، 1مورد نه واسه همینه که میگم بعضی وقتها فکر میکنم حق سامسونگ نیستش که این همه طرفدار داشته باشه یا فروش خوبی داشته باشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)