حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های رسمی فاش شده از اوپو Reno 7Z را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، رندر

اوپو اخیراً سری Reno 7 5G را در هند عرضه کرده است. اما اخیراً منابع اشاره کردند که این شرکت روی گوشی دیگری از همین سری کار می‌کند که Reno 7Z 5G نام دارند و حالا طراحی رسمی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. بیایید رندر فاش شده از این دستگاه را با هم در ترنجی ببینیم.

 

رندر های فاش شده توسط یک منبع توییتری، طراحی این گوشی هوشمند آینده اوپو را در تمام شکوه خود به نمایش می گذارد. با نگاهی به این تصاویر، می‌توانیم گوشی هوشمند نسبتاً باریکی را مشاهده کنیم که دارای دوربین سه‌گانه در پشت است که از دو سنسور بزرگ و یک سنسور کوچک‌تر در بین آن تشکیل شده است. در همین حال، قسمت جلویی اما دارای دوربین سلفی در حفره پانچ است.

جالب اینجاست که به نظر می رسد Reno 7Z کاملاً شبیه به اوپو A96 5G این برند چینی است که ماه گذشته عرضه شد و در ترنجی برای شما از این گوشی نوشتیم. این مدل طراحی بسیار شبیه به رندر هایی که امروز فاش شده دارد، اما به جای سه دوربین در Reno 7z دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت است. علاوه بر این، رندر ها همچنین نشان می‌دهند که Reno 7Z 5G در دو رنگ نیز عرضه خواهد شد که انها را در تصاویر می‌بینید.

رندر های Reno 7 z را ببینید

رندر های Reno 7z را ببینید

به غیر از به اشتراک گذاری رندر های رسمی، این افشاگر هیچ جزئیات دیگری در مورد گوشی هوشمند آینده اوپو فاش نکرده است. اگرچه، گزارش قبلی نشان داده است که این دستگاه دارای شماره مدل CPH2343 است و توسط یک چیپست از کوالکام اسنپدراگون تغذیه خواهد شد. این چیپست می تواند اسنپدراگون 480 پلاس با 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 باشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهینامه TUV Rheinland است و از یک باتری نسبتاً بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. در حالی که تاریخ عرضه هنوز نامشخص است، یکی دیگر از افشاگران ادعا کرده است که این گوشی هوشمند در کنار Reno 7 در مارس 2022 در ویتنام عرضه خواهد شد. بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر لازم است کمی منتظر بمانید.

 

با توجه به مشخصات این دستگاه احتمالاً یک میانرده با قیمت پایین باشد. طراحی این دستگاه را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
its_mehran

خیلی حیفه که بسیاری از این مدلهای زیبا و مقرون بصرفه اصلا وارد بازار ایران نمیشن
اگر هم وارد بشن متاسفانه بخاطر کمبود موجودی قیمت به مراتب بالاتری دارن و یجورایی دیگه مقرون بصرفه نیستن 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری