حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی میکروفون وایرلس رود (rode) Go

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

حالا که تولید محتوای صوتی و تصویری چند برابر گذشته شده نیاز به میکروفون‌های مختلف با کاربردهای متفاوت هم به همان اندازه زیاد شده و برندهای معتبر دنیا در رقابت برای ارائه بهترین محصول خود هستند.

اگر فکر می‌کنید که به یک میکروفون همه‌کاره و جمع‌وجور نیاز دارید که تمام نیازهای شما را پوشش دهد و قیمت مناسبی هم داشته باشد ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در این مقاله می‌خواهیم یکی از کوچکترین و بهترین میکروفون‌های وایرلس برند استرالیایی رود، یعنی میکروفون وایرلس گو را معرفی کنیم و درمورد تمام ویژگی‌ها و امکانات آن صحبت کنیم.

میکروفون RODE Wireless GO در یک نگاه

توقعتان از یک میکروفون بی‌سیم همه‌کاره چیست؟ اینکه به دستگاه‌های مختلف مثل موبایل، دوربین، کامپیوتر و… متصل شود یا اینکه از ولاگرها و پادکسترها گرفته تا مجریان و مستندسازان، همه بتوانند از آن استفاده کنند؟

جزء هر کدام از این دو گروه باشید، میکروفون وایرلس رود گو بهترین انتخاب برای شماست.

این میکروفون رود که دارای یک فرستنده و یک گیرنده است، کوچک‌ترین میکروفون بی‌سیم دنیاست که تطبیق‌پذیری بسیار خوبی باذدستگاه‌های مختلف و تجهیزات جانبی دارد.

نقطه قوت این میکروفون وایرلس، فرستنده آن است. فرستنده آن دارای یک میکروفون خازنی همه جهته داخلی است که صدایی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر میکروفون داخلی آن، می‌توانید هر میکروفون لاوالری  lavalier)) را از طریق ورودی جک 3.5 میلی‌متری TRS به آن وصل کنید.

گیرنده این میکروفون هم دارای یک گیره دو منظوره است که می‌تواند روی لباس یا بند دوربین متصل شود یا به‌طور ایمن در کفشک دوربین شما قرار بگیرد. این گیرنده یک صفحه نمایش کوچک هم دارد که اطلاعات مختلفی مثل میزان صدا، میزان باتری و وضعیت اتصال میکروفون را نشان می‌دهد.

یک ویژگی خوبی که این میکروفون دارد، کم و زیاد کردن صدا از طریق خود میکروفون است. با این قابلیت دیگر نیازی نیست که هر بار برای تنظیم صدا به سراغ تنظیمات دوربینتان بروید.

این میکروفون با الگوی قطبی همه جهته یاomnidirectional  می‌تواند صدا را از همه جهات به‌طور یکسان دریافت کند.

مشخصات کلی میکروفون

  • • وزن 31 گرم
  • • محدوده فرکانس 20 تا 20000 هرتز
  • • حساسیت 74 دسی بل
  • • دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • • قابلیت ضبط تا برد 70 متر
  • • جفت شدن فرستنده و گیرنده به صورت خودکار و در کمتر از 3 ثانیه
  • • دارای فیلتر نرم‌کننده صدا
  • • قابلیت فیلتر فرکانس‌های پایین صدا
  • • الگوی قطبی omni

صدای حرفه‌ای در میکروفونی کوچک

میکروفون همه‌کاره وایرلس گو برخلاف ظاهر فوق‌العاده کوچک و سبکش، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این میکروفون به لطف سیستم انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی با رمزگذاری 128 بیتی صدای بسیار شفاف و تمیز بدون کوچکترین تداخل فرکانسی در مکان‌هایی که فرکانس وای فای و رادیو یا رفت‌وآمد زیاد است، مثل مراکز خرید و هتل‌ها، ارائه می‌کند.

به همه این‌ها سیستم کنترل‌کننده صدای سه مرحله‌ای را هم اضافه کنید که باعث می‌شود خروجی صدا را به شکل دقیقی برای سیستم ضبط صدا تنظیم کنید.

میکروفونی تخصصی با کاربری ساده

اتصال و کار با این میکروفون رود پیچیدگی خاصی ندارد و با کمترین زحمت به دوربین و موبایل وصل می‌شود و فقط در 3 ثانیه فرستنده و گیرنده با هم جفت می‌شوند. منبع تغذیه این میکروفون یک باتری لیتیومی داخلی است که در استفاده مداوم 7 ساعت دوام دارد. این باتری به کمک یک کابل USB-C شارژ می‌شود.

در بسته‌بندی این میکروفون علاوه‌بر دو کابل USB-C، دو تا بادگیر هم وجود دارد که برای ضبط صدا در بیرون از استودیو یا خانه بسیار کاربردی است.

یک قابلیت خوب درمورد باتری، حالت ذخیره آن است. اگر حالت ذخیره‌سازی باتری را فعال کرده باشید، وقتی که از میکروفون استفاده نمی‌کنید شارژ آن خالی نمی‌شود.

کاربردهای مختلف میکروفون رود گو

هر نوع محتوای ویدیویی یا صوتی که تولید می‌کنید و سروکارتان با دوربین و موبایل است این میکروفون رود یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند به خرید آن فکر کنید.

میکروفون wireless rode go یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای یوتیوبرها، ولاگرها و بلاگرها و ساخت ویدیو برای اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر است.

این میکروفون در اجرای زنده دقیقا مثل یک میکروفون بی‌سیم و یقه‌ای حرفه‌ای عمل می‌کند و به خاطر وزن کم و اندازه جمع‌وجورش آزادی عمل بیشتری هنگام اجرا به شما می‌دهد.

میکروفون رود گو برای ضبط پادکست و خبرنگاری هم کارکرد مطلوبی دارد.

خرید میکروفون وایرلس RODE GO

قطعا به عنوان یک خریدار دلتان نمی‌خواهد با هزینه‌ای که برای خرید این میکروفون صرف می‌کنید، محصول تقلبی و فیک نصیبتان شود. و حتما می‌دا‌نید که به محصولات تقلبی خدمات پس از فروش رود و گارانتی تعلق نمی‌گیرد.

به خاطر همین بهتر است که خریدتان را از نمایندگی‌های معتبر رود در ایران انجام دهید.

نورنگار با ضمانت اصالت کالا، به عنوان نمایندگی رود در تهران و تضمین قیمت و کیفیت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که می‌توانید خریدتان را از آنجا انجام دهید و علاوه‌بر گارانتی رود از گارانتی خود نورنگار هم برخوردار شوید.

نورنگار از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که نزدیک به 20 سال است به‌طور تخصصی در زمینه فروش تجهیزات عکاسی و تجهیزات صدا و محصولات دیجیتال دیگر مثل موبایل فعالیت می‌کند.

درضمن نورنگار خودش مستقیما واردکننده محصولات برند رود است؛ به همین دلیل قیمت‌هایی را که در نورنگار می‌بینید در جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید میکروفون وایرلس RODE GO را دارید به نورنگار، نمایندگی رود مراجعه کنید و با خیال راحت محصول خود را سفارش دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات