حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Zero 5G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، امروز گوشی هوشمند Infinix ZERO 5G رسما در هند معرفی شد. این دستگاه اولین گوشی 5G این برند است که از مشخصاتی که از یک میان‌رده انتظار می‌رود، مانند چیپیست Dimensity 900 مدیاتک و نمایشگر ۱۲۰ هرتز، استفاده می‌کند.

گوشی Infinix Zero 5G

طراحی Infinix ZERO 5G از سری پرچمدار OPPO Find X3 الهام گرفته شده است. ابعاد این گوشی 168.73×76.53×8.7 میلی‌متر و وزن آن نیز 199 گرم می‌باشد. این محصول همچنین در سه رنگ با نام‌های مشکی کیهانی، آبی افق و نارنجی آسمانی عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.78 اینچی با پنل LCD IPS LTPS با وضوح 2460×1080 پیکسل (+FHD)، رفرش‌ریت 120 هرتز و نسبت تصویر 20.5:9 بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این دستگاه همچنین دارای یک سوراخ تکی در قسمت مرکزی خود برای تعبیه دوربین سلفی است و از نرخ نمونه‌برداری لمسی تا 240 هرتز و روشنایی 500 نیت نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی Infinix Zero 5G

گوشی Infinix Zero 5G

گوشی Infinix Zero 5G از یک تراشه مدیاتک Dimensity 900 همراه با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می‌کند. در صورت نیاز، رم و فضای ذخیره‌سازی را می‌توان به‌ترتیب ازطریق یک ویژگی رم مجازی تا سقف 5 گیگابایت و یک اسلات اختصاصی کارت MicroSD افزایش داد.

علاوه‌بر این، گوشی جدید دارای یک ترکیب دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی خود است. این سیستم شامل یک لنز اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو با سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد. در قسمت جلویی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی درنظر گرفته شده است.

گزینه‌های ارتباطی تلفن شامل پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G (13 باند 5G)، وای‌فای 6، بلوتوث، GNSS، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C است. تمام سنسورهای کمکی مانند حسگر اثرانگشت، شتاب‌سنج، سنسور نور محیط، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند

درنهایت، این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید 11 XOS 10 بوده و انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی فراهم می‌کند.

Infinix ZERO 5G در هند قیمتی مشابه به گوشی TECNO POVA 5G داشته و دوربین تله‌فوتو، شارژ سریع‌تر، نرخ نمونه‌برداری لمسی بهتر و باندهای 5G بیشتری را نسبت به آن ارائه می‌کند.

این گوشی توسط Flipkart به‌فروش خواهد رسید و اولین پیش‌فروش آن نیز قرار است در ساعت 12 بعدازظهر 18 فوریه انجام شود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند Infinix ZERO 5G و مشخصات و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشم اومد شبیه فایند ایکس 3 شده

Mahdi

یه نمونه از له شدن : بنچمارک اس۲۲الترا در برابر آیفون ۱۳پرو مکس
یه نمونه دیگه از له شدن : دوربین آیفون ۱۳پرومکس در برابر اس۲۲الترا
حالا بنظرتون ارزش چند تا عدد که ما احساسش نمیکنیم بیشتره یا دوربین خیلی بهتر که قشنگ مشاهده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی