حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز سونی Linkbuds WF-L900 با فرم طراحی عجیب و پشتیبانی از ANC لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سونی، گجت‌های پوشیدنی

به‌تازگی نسل جدید ایربادزهای سونی به بیرون درز کرده است که فرم طراحی عجیبی که کمپانی ژاپنی برای هندزفری بلوتوثی آینده خود درنظر گرفته است را نشان می‌دهد. ظاهراً این ایربادز که سونی Linkbuds WF-L900 نامیده می‌شود، طراحی دایره‌ای منحصربه‌فردی داشته که نشان می‌دهد احتمالا تجربه صوتی فراگیری را ارائه خواهد کرد. مورد دوم ممکن است یک نوآوری کلیدی در میان انبوه هندزفری‌های بی‌سیم حال‌حاضر موجود در بازار باشد.

ایربادز سونی Linkbuds WF-L900

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، این گجت پوشیدنی طراحی نسبتاً منحصربه‌فردی دارد. ایربادز آینده سونی دارای بدنه دایره‌ای است که ازنظر ساختار، مشابه با هدفون پرچمدار WF-1000XM4 می‌باشد. بااین‌حال، در کنار بدنه اصلی که سنسورها و میکروفون‌ها را در خود جای داده است، به‌نظر می‌رسد این هندزفری‌ بی‌سیم دارای یک حلقه دایره باز است که طبق گزارش‌ها در بالای سوراخ گوش قرار می‌گیرد.

این نشان می‌دهد که سونی ممکن است درحال نوآوری برای ایجاد یک تجربه فراگیر از دستگاه آینده خود با طراحی پشت باز باشد. هندزفری‌های پشت باز معمولاً صدای طبیعی‌تری به‌ارمغان می‌آوردند، زیرا در امضای صوتی خود با مشکلاتی مانند طنین صدا و پخش صدای کم یا باس سنگین مواجه نمی‌شوند. این به‌نوبه‌ی خود، هندزفری‌های پشت باز را به یک انتخاب مناسب در میان حرفه‌ای‌های حوزه صدا تبدیل می‌کند که برای تولید موسیقی به نمایش دقیق صدا نیاز خواهند داشت.

ایربادز سونی Linkbuds WF-L900

ایربادز سونی Linkbuds WF-L900

جدا از حدس‌وگمان‌های اولیه، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات صوتی‌ای که Sony Linkbuds WF-L900 ممکن است ارائه دهد، در دست نیست. این هندزفری‌ها قابلیت حذف فعال نویز را ارائه داده و می‌توانند با تمام مزیت‌های معمولی که هدفون‌های پرچم‌دار کنونی درحال‌حاضر ارائه می‌کنند، عرضه شوند. این قابلیت‌ها شامل ژست‌های حرکتی هوشمند، سطوح حذف نویز قابل‌برنامه‌ریزی و یک اکولایزر هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت صدا را ازطریق یک برنامه در گوشی هوشمند خود تنظیم کنند.

در ادامه، باید دید سونی چه زمانی سری جدید ایربادز خود را رونمایی و به بازار می‌کند و همچنین قیمت آن چقدر است. هندزفری‌های بی‌سیم پرچم‌دار فعلی سونی به‌دلیل ارائه یک تجربه صوتی خوب مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند و بنابراین نسل آینده نیز می‌تواند براساس همین فرمول موفق پیش برود.

نظر شما درباره طراحی عجیب ایربادز سونی Linkbuds WF-L900 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی