حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو POP 5S با برچسب قیمتی ۱۰۰ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

ماه گذشته، تکنو از سه گوشی هوشمند با پیشوند POP رونمایی کرد. این گوشی ها شامل: تکنو POP 5، تکنو POP 5 Pro و POP 5X بودند. هم اکنون یک تلفن هوشمند دیگر از این سری با نام تکنو POP 5S در مکزیک معرفی شده است.

تکنو POP 5S رسماً در مکزیک رونمایی شد

تکنو POP 5S دارای صفحه نمایش LCD ۵.۷ اینچی است. با توجه به آنکه با محصول میان رده ای روبرو هستیم، نباید انتظار حاشیه های چندان کمی داشت. POP 5S نیز از یک ناچ قطره ای و حاشیه های ضخیمی (مخصوصا در لبه پایینی) بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه رزولوشن HD+ داشته و تنها ۸۴ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

Tecno POP 5S

پایین رده جدید تکنو از سنسور اثرانگشت بی بهره است، اما به لطف دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی خود امکان باز کردن قفل گوشی به کمک فناوری تشخیص چهره وجود دارد. در قاب پشتی تکنو POP 5S دو لنز دوربین به همراه یک فلش دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد و نوشته AI در کنار آن خودنمایی می‌کند. با آنکه امروزه خروجی اسپیکر بسیاری از گوشی های هوشمند در لبه پایینی فریم قرار می‌گیرند، اما بلندگو POP 5S در سمت چپ نیمه پایینی قاب پشتی تعبیه شده است.

با توجه به برچسب قیمتی POP 5S نباید انتظار زیادی از قدرت پردازشی آن داشت. تراشه ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی Unisoc SC98632E وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارد. بر اساس گزارش GizmoChina، این تلفن هوشمند تنها در یک نسخه ۲ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.  با آنکه بسیاری از میان رده و پایین رده های اندرویدی از باتری پرظرفیتی برخوردارند، اما POP 5S تنها به یک باتری ۳۰,۲۰ میلی آمپری اکتفا کرده است.

برخی از مشخصات Tecno POP 5S

این تلفن هوشمند مقرون به صرفه اندرویدی از درگاه MicroUSB بهره می‌برد، که برای یک گوشی در سال ۲۰۲۲ نا امید کننده است. خوشبختانه POP 5S از جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G، تماس بر بستر 4G (یا همان VoLTE) و بلوتوث ۴.۲ اشاره کرد. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۴۸×۷۲.۳×۹.۹ میلی متر بوده و وزن آن ۱۶۰ گرم است.

تکنو Pop 5 Pro با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

قطعا در هنگام خرید یک گوشی پایین رده یا مقرون به صرفه، مهمترین ملاک کاربر قیمت آن دستگاه است. تکنو نیز به این امر توجه کرده و POP 5S با قیمت ۱۰۸ دلار به دست کاربران خواهد رسید. در نهایت لازم به ذکر است که این محصول به اندروید ۱۰ (نسخه GO) مجهز بوده و در دو رنگ سبز و بنفش عرضه می‌شود.

نظر شما درباره Tecno POP 5S چیست؟ آیا این دستگاه با قیمت حدود ۱۰۰ دلار ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی