حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سه ماهه اپل موزیک اکنون به تنها یک ماه محدود شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

کمپانی اپل در هفته جاری بی‌سروصدا تغییر بزرگی در برنامه Apple Music ایجاد کرده و گزینه‌ی رایگان آزمایشی (Free-Trial) اولیه را که پیش از این سه ماه بود، کاهش داده است. اشتراک رایگان سه ماهه باعث شد تا اپل موزیک که در ابتدا در سال 2015 راه‌اندازی شد، از رقبایی مانند اسپاتیفای متمایز شود؛ اما این سرویس اکنون اشتراک یک‌ماهه را به‌صورت رایگان به کاربران خود پیشنهاد کرده و برای استفاده از حالت قبل، به تهیه‌ی AirPods ،HomePod و یا Beats نیاز خواهید داشت.

محدودیت اشتراک سه ماهه اپل موزیک

به‌گزارش Macotakara، اکنون در وب‌سایت Apple Music آمده است که همه کاربران، واجد شرایط یک ماه دسترسی رایگان به این سرویس هستند. پس از پایان دوره آزمایشی یک‌ماهه، این طرح به‌طور خودکار با قیمت کامل 9.99 دلار به‌ازای هر ماه تمدید می‌شود.

کاهش دوره آزمایشی رایگان برای همه کشورهایی که Apple Music در آن‌ها در دسترس است، اعمال می‌شود. این سرویس هم‌اکنون در بیش از 150 کشور در سراسر جهان در دسترس می‌باشد.

بااین‌حال، اپل هنوز هم برای مشترکین جدیدی که یک محصول صوتی واجد شرایط را خریداری می‌کنند، گزینه‌های اشتراکی شش‌ماهه Apple Music را ارائه می‌کند. این محصولا شامل AirPods Pro ،AirPods 2 ،AirPods 3 ،AirPods Max ،Beats و HomePod mini است. سایر خرده‌فروشی‌ها مانند Best Buy نیز به‌طور مرتب نسخه‌های آزمایشی Apple Music را با خریدهای سخت‌افزاری منتخب بسته‌بندی می‌کنند.

محدودیت اشتراک سه ماهه اپل موزیک

محدودیت اشتراک سه ماهه اپل موزیک

اپل دراین‌باره توضیح می‌دهد:

 مشترکین جدید می‌توانند شش ماه Apple Music را با یک دستگاه صوتی واجد شرایط دریافت کنند. مطمئن شوید که iPhone یا iPad شما آخرین نسخه iOS یا iPadOS را اجرا می‌کند. سپس می‌توانید پس از جفت کردن دستگاه صوتی خود با iPhone یا iPad، نسخه آزمایشی Apple Music خود را فعال کنید. پس از اولین فعال‌سازی دستگاه واجد شرایط، سه ماه فرصت دارید تا از این پیشنهاد استفاده کنید.

 هر AirPods Pro ،AirPods (نسل دوم و نسل سوم)AirPods Max ،HomePod ،HomePod mini ،Beats Fit Pro ،Beats Studio Buds ، Powerbeats ،Powerbeats Pro یا Beats Solo Pro واجد این شرایط است. هیچ خریدی برای دارندگان فعلی دستگاه‌های واجد شرایط لازم نیست. AirPods (نسل اول)، Beats Solo3 Wireless ،Beats Studio3 Wireless ،Beats EP و Beats Flex واجد شرایط مذکور نیستند.

قیمت Apple Music ثابت باقی می‌ماند و از 4.99 دلار برای طرح جدید Apple Music Voice و طرح دانشجویی Apple Music شروع می‌شود. هزینه طرح فردی نیز 9.99 دلار در ماه است، درحالی‌که طرح خانواده 14.99 دلار در ماه هزینه دارد. Apple Music نیز در بسته Apple One گنجانده شده است که برای دسترسی فردی به Apple Music ،Apple TV+ ،Apple Arcade و +iCloud از 15 دلار در ماه شروع می‌شود.

درحال‌حاضر Spotify یک گزینه رایگان آزمایشی سه‌ماهه برای مشترکین جدیدی که هزینه‌ی خود را توسط PayPal پرداخت می‌کنند، ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره محدودیت طرح اشتراک رایگان برنامه اپل موزیک از سه به یک ماه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی