حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y7X با نمایشگر 120 هرتزی و پردازنده هلیو G96 به زودی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

برخی منابع گزارش می دهند که شرکت چینی ویوو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند میان رده دیگر با نام ویوو Y7X است که به کمک تراشه های سخت افزاری مدیاتک ساخته شده است. بله ما در مورد استفاده از پردازنده Helio G96 با هشت هسته با کلاک تا 2.05 گیگاهرتز صحبت می کنیم. این تراشه شامل هسته گرافیکی Mali-G57 MC2 GPU است.

 

 

بیایید به سایر مشخصات نگاه کنیم. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.44 اینچی استفاده خواهد کرد که نرخ به روز رسانی آن تا 120 هرتز خواهد بود. استفاده اسکنر اثر انگشت کناری نیز برای این گوشی هوشمند ذکر شده است.

در بخش ذخیره سازی، مقدار رم تا 8 گیگابایت و ظرفیت حافظه تا 256 گیگابایت خواهد بود. متاسفانه پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های تلفن همراه (5G) ارائه نشده است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل FunTouchOS مبتنی بر اندروید 11 عرضه خواهد شد.

در بخش عکس‌برداری متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تنظیمات دوربین ها وجود ندارد. انتظار می رود میانرده ویوو Y7X در اواسط اسفند ماه تا اوایل ماه فروردین 1401 معرفی شود و قیمت آن نیز در حدود 240 دلار خواهد بود.

IDC در سال 2021 ویوو را به عنوان پنجمین فروشنده بزرگ گوشی‌ های هوشمند در جهان رتبه‌بندی کرد. سهم بازار آن تقریباً 9.5٪ بود و تعداد گوشی های هوشمند فروخته شده آنها به 128.3 میلیون دستگاه رسید.

ویوو Y75 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

ویوو نتایج سال 2021 خود را به اشتراک گذاشت

شرکت چینی ویوو نتایج سال 2021 خود را به صورت خلاصه ارائه کرد. این شرکت ادعا می کند که سال گذشته نقطه عطفی برای آنها بوده است و با معرفی مدل های جدید گوشی های هوشمند و راه حل های تصویر برداری پیشرفته جدید آنها، ویوو وارد شش بازار جدید شده است و به طور مداوم در بازار های برتر در مناطق کلیدی در بین سه رتبه برتر قرار دارند. علاوه بر این، این شرکت در طول سال حامی مالی تعدادی از رویداد های ورزشی بین المللی بود.

در سال 2021، ویوو به بازار هایی مانند پرو، جمهوری چک، رومانی، اتریش، صربستان و مکزیک ورود کرده است و قصد دارد روند توسعه را در سال جاری ادامه دهد. به گفته شرکت تحلیلی گارتنر، ویوو شتاب رشد خود را در طول سال 2021 حفظ کرد که باعث قرار گیری آنها در جایگاه چهارم در بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2021 شد. این شرکت در بازار های کلیدی خود از جمله فیلیپین، مالزی و هند در بین سه بازیگر برتر بازار باقی مانده است.

ویوو Y7X به زودی معرفی می‌شود

برای شما کاربران عزیز ترنجی نوشتیم که به عنوان بخشی از استراتژی برای بومی سازی دستگاه های این برند؛ این شرکت هفت پایگاه تولیدی در چین، آسیای جنوبی و جنوب شرقی و سایر مناطق ایجاد کرده است و به لطف این موضوع، ویوو سالانه حدود 200 میلیون گوشی هوشمند تولید می کند. علاوه بر این، در حال حاضر بیش از 380 هزار مرکز خدمات گارانتی مجاز ویوو و فروشگاه های خرده فروشی در سراسر جهان وجود دارد.

به نقط از منبع، در سال 2021، ویوو با شرکت ZEISS، یک شرکت پیشرو در زمینه الکترونیک نوری، قرارداد همکاری طولانی مدت منعقد کرد و فناوری های پیشرفته ثبت تصویر را در گوشی های هوشمند پرچمدار خود معرفی کرد. اولین دستگاهی که ویوو با ZEISS روی آن کار کرد، سری پرچمدار X60 بود که در اوایل سال 2021 معرفی شد.

 

میان رده های ویوو را می‌ پسندید؟ آیا با قیمتی در حدود 240 دلار ویوو Y7X ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری