حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته هدیه همراه اول برای دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

با فرارسیدن دهه فجر بسته های هدیه مختلف هم اعلام می شود. امروز بسته هدیه همراه اول برای دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بسته هدیه همراه اول دهه فجر ۱۴۰۰

بسته هدیه همراه اول دهه فجر ۱۴۰۰

بسته هدیه همراه اول دهه فجر ۱۴۰۰

همراه اول در آستانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب و به پاسداشت ایام دهه فجر، اقدام به ارائه بسته‌های اینترنتی ویژه برای تمام مشترکان خود کرد.

تمامی مشترکان می‌توانند دو بسته اینترنت هفت روزه و همچنین بسته اینترنت یک روزه را با بیش از ۴۳ درصد حجم اینترنت بیشتر که به شکل هدیه لحاظ شده است، خریداری کنند.

هر سه بسته در نظر گرفته شده از بامداد سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه بر روی درگاه «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» جهت خریداری مشترکان فعال شده و تا آخرین دقایق روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه در دسترس خواهند بود.

بسته‌های هفت روزه تدارک دیده شده شامل دو نوع ۱.۵ و ۲.۵ گیگابایت است که به ترتیب ۷۰۰ مگابایت و ۱.۱ گیگابایت حجم هدیه به آنها اضافه می‌شود و نهایتا در قالب دو بسته «۲.۲ گیگابایتی» و «۳.۶ گیگابایتی» با همان قیمت‌های قبلی ۱۰۹ و ۱۳۰ هزار ریال به فروش می‌رسند.

بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز با اضافه شدن ۵۰۰ مگابایت حجم اینترنت هدیه، نهایتا با حجم ۱.۵ گیگابایت و همان قیمت قبلی ۶۴ هزار ریال ارائه شده است.

نظر شما درباره بسته هدیه MCI دهه فجر ۱۴۰۰ چیست؟ در مقایسه با بسته هدیه ایرانسل برای دهه فجر ۱۴۰۰ چطور است؟

بسته هدیه ایرانسل برای دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام شد

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

من که همراه اول را کلاً گذاشتمش کنار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)