حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار کاربران سرویس های اشتراکی اپل به ۷۸۵ میلیون نفر رسیده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها

همانطور که می‌دانید، شرکت آمریکایی اپل علاوه بر تولید و عرضه طیف عمده‌ای از محصولات مختلف، همچنین سرویس‌ها و خدمات کاربردی متنوعی نیز ارائه می‌دهد. در آخرین اطلاعات به دست آمده شاهد یک رکوردشکنی جدید و افزایش بی سابقه آمار کاربران سرویس های اشتراکی اپل هستیم که اکنون با ۱۶۵ میلیون کاربر جدید، مجموعا به ۷۸۵ میلیون نفر رسیده است. با ترنجی همراه باشید.

آمار کاربران سرویس های اشتراکی بازهم افزایش چشمگیری داشته است

به نظر می‌رسد که کسب و کار اپل همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و حتی قصد ندارد ذره‌ای افت داشته باشد. این شرکت اخیرا رکوردشکنی جیدید در درآمد سه ماهه اول مالی ۲۰۲۲ خود را گزارش کرده است. در همین مورد، AppleInsider گزارش داده است که کوپرتینویی‌ها در همه زمینه‌ها (نه فقط فروش و درآمد آیفون) رشد چشمگیری داشته‌اند. این شرکت در طول ۱۲ ماه، ۱۶۵میلیون مشترک جدید به تمام سرویس‌های خدماتی خود افزوده است که مجموع مشترکین پرداختی این شرکت را به رقم خیره کننده ۷۸۵ میلیون نفر می‌رساند.

فروش آیفون 13 در سه ماهه تعطیلات علیرغم مشکلاتی در عرضه عالی بوده است

بدین ترتیب سرویس‌های آی‌کلاد، اپل موزیک و اپل تی‌وی پلاس اکنون در مجموع ۷۸۵ میلیون مشترک دارند. ۱۶۵ میلیون مشترک جدید در واقع رکورد بی سابقه‌ای از تعداد مشترکین جدید برای این شرکت است و شامل کل مشترکین iCloud، Apple Music و Apple TV+ می‌‌شود. اپل این اطلاعات را در آخرین گزارش‌های مالی خود به اشتراک گذاشته است. این شرکت همچنین رکوردشکنی در درآمد خود را نیز اعلام کرده است.

آمار کاربران سرویس های اشتراکی اپل

لوکا ماستری (Luca Maestri)، مدیر مالی و معاون ارشد اپل اظهار داشت که این رشد خیره کننده در سراسر جهان بوده است. وی همچنین گفت که رکوردهای سه ماهه دسامبر در هر بخش جغرافیایی وجود دارد. به علاوه خدماتی که زیرمجموعه‌های جدیدی را اضافه کرده‌اند، خدمات تبلیغاتی و پرداختی شرکت نیز تا حدودی رشد کرده است. وی در ادامه افزود که اپل بهتر از آن‌ چه که خود شرکت در ابتدای این سه ماهه انتظار داشته، عمل کرده است. ماستری همچنین از عملکرد این شرکت در افزایش ۱۶۵ میلیونی تعداد مشترکان جدید به بخش خدماتی اپل در سال گذشته بسیار خرسند است.

اپل اکنون بیش از ۱.۸ میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد

معاون ارشد اپل همچنین اضافه کرد که این شرکت همچنان به مشارکت بیشتر مشتریان خود در مورد کلیه خدماتی که ارائه می‌دهد، ادامه خواهد داد و خدمات مختلف و توسعه آن‌ها در حال افزایش است. همانطور که احتمالا شما هم شنیده‌اید، تعداد محصولات فعال اپل به طور پیوسته در سال‌های گذشته در حال افزایش بوده است. حال اگر این رویه به رشد خود ادامه دهد، امسال می‌تواند به رقم خیره‌کننده ۲ میلیارد دستگاه برسد. بر اساس این اطلاعات و اعداد و ارقام درآمدی که قبلا به اشتراک گذاشته شده بود، به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۱ برای اپل سال بسیار خوبی بوده است.

تعداد محصولات فعال اپل نیز خیره کننده است

آمار کاربران سرویس های اشتراکی اپل

افزایش درآمد اپل جنبه‌های عجیب دیگری دارد که اپل به توضیح آن پرداخته است. این آمار نشان می‌دهد که چه تعداد از محصولات اپل در حال حاضر در سراسر جهان فعال است. طبق این گزارش، ۱.۸ میلیارد دستگاه با برند اپل در جهان فعال است. مدیرعامل اپل، تیم کوک و لوکا ماستری، مدیر مالی، در آخرین اخبار منتشر شده، آمار جدید تعداد دستگاه‌های فعال اپل در سراسر جهان را ارائه کردند. اگر اپل بتواند کمی بیشتر از دو سال گذشته به رشد خود ادامه دهد، ممکن است امسال بتواند از ۲ میلیارد دستگاه فعال نیز فراتر رود.

در ژانویه سال گذشته، تیم کوک گفت که تعداد محصولات فعال اپل به ۱.۶۵ میلیارد دستگاه رسیده است و آیفون اکثریت آن را یعنی حدود ۱ میلیارد آن را در اختیار دارد. این عدد نشان دهنده رشد فوق‌العاده اپل است. در ابتدای سال ۲۰۲۰، این شرکت ۱.۵ میلیارد دستگاه فعال و در ژانویه ۲۰۱۹ نیز ۱.۴ میلیارد دستگاه فعال را گزارش کرده بود. اساسا در طول ۱۲ ماه گذشته ۱۵۰ میلیون دستگاه فعال جدید به پلتفرم اپل افزوده شده است. حالا این شرکت فقط نیاز به ۵۰ میلیون آیفون، آیپد یا سایر دستگاه‌های فعال دارد.

گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ اپل منتشر شد: جابجایی رکورد ها

اگر اپل موفق به انجام این کار شود، می‌تواند به رکورد ۲ میلیارد دستگاه فعال دست یابد. اما این همه آن چیزی نیست که در طول گزارش درآمدی اپل منتشر شده است. به گفته phonearena، لوکا ماستری گفته است که این شرکت انتظار دارد با بهبود شرایط زنجیره تامین در سه ماهه مارس رکورد جدیدی در درآمدزایی ثبت کند. همانطور که می‌دانید، در چند ماه گذشته کمبود تراشه و مشکلات زنجیره تامین به دلیل همه‌گیری وجود داشته است.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اپل بازهم می‌تواند موفق به ثبت رکوردهای جدیدی شود؟ آیا شما از سرویس‌های اشتراکی اپل استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان