حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرور مجازی مخصوص فارکس چه ویژگی هایی دارد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

همانطور که اطلاع دارید امروزه تحریم ها و محدودیت های بسیاری علیه کاربران ایرانی در استفاده از اپلیکیشن های بین المللی وجود دارد. این تحریم ها باعث شده که ایرانیان برای فعالیت در بازار های مالی بین المللی مانند فارکس به مشکل برخورد نمایند. همچنین در صرافی های ارز دیجیتال بین المللی نیز آیپی ایران ممنوع بوده و نمی‌توان از آن استفاده کرد.

تنها راه چاره که برای این مسئله و گذر از سد محدودیت ها وجود دارد استفاده از سرور مجازی با موقعیت جغرافیایی خارج از ایران با آیپی ثابت می‌باشد. البته باید در نظر داشته باشید که ایران تنها کشور تحریم شده نبوده و کاربران بسیاری در کشور های مختلف وجود دارند که مانند ایران برای انجام معاملات ناچار به استفاده از سرور مجازی و گذر از محدودیت می‌باشند. بنابراین تهیه سرور مجازی از هر کشوری موجب حل شدن این مشکل نمی‌گردد و تنها برخی از موقعیت های جغرافیایی میتوانند مناسب تریدر ها باشند.

ما در این مقاله قصد داریم ضمن شرح دادن ویژگی ها و کاربرد های سرور مجازی فارکس و اشاره به برخی مفاهیم، شما را با یکی از با سابقه ترین و معتمد ترین مجموعه های ارائه دهنده سرور مجازی آشنا کنیم تا با اطمینان و بدون هیچ نگرانی سرور مجازی مورد نیاز خودتان را تهیه نموده و به معامله در بازار های مالی بین المللی بپردازید.

ابتدا اجازه دهید مفهوم واژه Trade را برای آشنایی بیشتر بررسی نماییم. ترید به معنای تجارت و معامله کردن می‌باشد. منظور از ترید که این روزها این کلمه را بر سر زبان ها می‌شنویم، انجام معاملات در بازار بورس و سرمایه گذاری است. تفاوتی ندارد که چه بورس داخل کشور باشد که تحت نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است و چه بازارهای بین‌المللی مانند فارکس که در خارج از مرز های کشور ایران فعالیت دارند. با ثبت نام در این بازار های آنلاین که به نام صرافی شناخته می‌شوند، توانایی خواهید داشت تا هر سهمی که در هر بازار معامله میشود را خرید و فروش نمایید. به طور خلاصه، به انجام این معاملات ترید کردن یا ترید گفته می‌شود.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی دقیقا مانند یک کامپیوتر است و تنها تفاوت موجود این می‌باشد که شما از موقعیت جغرافیایی خودتان به آن به صورت مجازی و اتصال اینترنت دسترسی دارید و از آن استفاده می‌نمایید. سرور مجازی یا VPS مخفف Virtual Private Server است که بخشی از یک سرور اختصاصی می‌باشد که توسط یک مجازی ساز، تقسیم بندی شده و تمام امکانات آن انحصاری به خودش می‌باشد و فردی که سرور را خریداری نموده است کنترل کامل به منابع سرور مجازی خود دارد. VPS یا سرور مجازی ترید، در واقع یک سرور مجازی تحت سیستم عامل ویندوز می‌باشد که روی یک سرور اختصاصی، برای مثال از کشور فنلاند قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خودتان وارد محیط این سرور شوید. با استفاده از این سرور مجازی می‌توانید بدون نگرانی و با آی‌پی ثابت، از صرافی های مختلف بین المللی استفاده نمایید.

مشکلات ترید در بازار فارکس

استفاده از ابزار های عبور از فیلترینگ و تحریم برای جلوگیری از مشخص شدن آی‌پی موقعیت جغرافیایی ایران باعث افزایش پینگ و افت کیفیت در سرعت اتصال به بازار فارکس می‌شود. به همین دلیل در دسترسی به صرافی آنلاین و ثبت سفارش به موقع با قیمت مناسب دچار مشکل خواهید بود. همچنین به منظور استفاده از بازار بین المللی فارکس لازم می‌باشد که حتما از آی‌پی غیر ایران استفاده کنید. اگر برنامه فارکس آی‌پی شما را شناسایی کند، حساب شما را بلوکه کرده و باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای شما خواهد شد. برای رفع این مشکل شما باید از یک VPS یا سرور مجازی ترید برای انجام معاملات استفاده نمایید که در ادامه به معرفی ویژگی های آن می‌پردازیم.

کاربرد های سرور مجازی فارکس

همانطور که بررسی نمودیم، دو مشکل اساسی برای فعالیت کاربران ایرانی در بازار های مالی وجود دارد. یکی مربوط به مشکلات شبکه اینترنت و پینگ بالا و دیگری مربوط به مشکلات تحریم و محدودیت ها که برای ما ایرانیان در بازارهای بین‌ المللی وجود دارد. با خرید سرور مجازی فارکس خواهید توانست این مشکلات را برطرف نمایید. با بررسی تخصصی تر این مشکلات و ارائه کاربرد های سرور مجازی فارکس در ادامه مقاله در خدمت شما خواهیم بود.

انجام سریع معاملات

مطمئنا اطلاع دارید که سرعت و کیفیت اینترنت در بسیاری از کشور های دیگر، بسیار بالاتر و با کیفیت‌ تر از سرعت اینترنت در ایران می‌باشد. اگر چه در بازار فارکس بر خلاف بورس ایران محدودیت زمانی برای خرید و فروش وجود ندارد، اما تحلیل ها و معاملات اشتباه می‌تواند باعث شود که نتوانید در قیمت های مناسب سفارش های خودتان را ثبت نمایید. خیلی از افراد با روش های از قبیل نوسان گیری سرمایه خود را افزایش میدهند.

به عبارتی سهمی را برای مدت کوتاه مثل یک هفته با کمترین قیمت موجود خریداری نموده و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش می‌رسانند. برای مثال در ترید ارز های دیجیتال به دلیل نوسان ، ممکن است در تحلیل و پیش بینی شما از حداقل و حداکثر قیمت اشتباهی رخ دهد و بخواهید سفارش خرید یا فروش را لغو نمایید. اما همین که بخواهید عملیات لغو را انجام دهید، به خاطر کیفیت  و سرعت پایین اینترنت شانس لغو سفارش را از دست می‌دهید.

دور زدن تحریم ها و محدودیت های صرافی‌ های بین المللی

یکی از مهم‌ترین کاربرد های سرور مجازی فارکس دور زدن تحریم‌ ها علیه کاربران ایرانی می‌باشد. شناسایی کاربران ایرانی برای اپلیکیشن های بازار های مالی کاری بسیار ساده می‌باشد. آنها قادر می‌باشند به چند روش‌ شما را در هنگام معامله با آی‌پی ایران شناسایی و حساب شما را بلوکه کنند:

  • • شناسایی کاربر از طریق سیمکارت
  • • شناسایی کاربر از طریق آی‌پی
  • • شناسایی کاربر از طریق لوکیشن

مزایای سرور مجازی ترید نسبت به  ابزار های گذر از فیلترینگ

مشکلی که در استفاده از ابزار های گذر از فیلترینگ وجود دارد، احتمال قطعی ارتباط می‌باشد. کافی است برای مدت چند ثانیه ارتباط این ابزار شما قطع شود یا اینکه شبکه اینترنت شما مختل شده و دوباره کانکت شوید. همین یک اختلال کوچک باعث شناسایی آی‌پی شما خواهد شد. چرا که پس از قطع ارتباط، شما با آیپی ایران به بازار فارکس متصل خواهید شد.

در آخر میبایستی اشاره کنیم که از مهم‌ترین نکته ها هنگام خرید سرور مجازی، استفاده از سرور های یک مجموعه‌ با سابقه درخشان و قابل اعتماد می‌باشد. یکی از مجرب ترین ارائه دهنده های فعال در زمینه سرور های مجازی، مجموعه سرو دیتا می‌باشد. این مجموعه با دارا بودن انواع سرور های مجازی با موقعیت های جغرافیایی و پلن های متنوع، بهترین سرور های مجازی را به کاربران ارائه نموده است.

مجموعه سرو دیتا مزایای بسیاری را در راستای کسب رضایت کاربران از خدمات ارائه شده فراهم نموده است که می‌توان به مهیا نمودن شرایط لازم برای تست سرور مجازی، 48 ساعت تضمین بازگشت وجه پرداختی و همچنین پنل تحت بات تلگرامی اشاره نمود و همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها نیز می توانید از پلن ها و سرویس های متنوع و بهینه آنها استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سرور های مجازی ارائه شده در مجموعه سرو دیتا می‌توانید به آدرس اینترنتی  سرودیتا مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات