حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد ۶ پرو نمایشگر بسیار قابل توجهی خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

با توجه به محبوبیت ویژه تبلت شیائومی می پد ۵ احتمالا شیائومی پد ۶ پرو می تواند نقطه عطفی برای شیائومی در بازار تبلت ها باشد. در جدیدترین شایعات می شنویم که تبلت شیائومی پد ۶ پرو نمایشگر بسیار قابل توجهی خواهد داشت.

تبلت شیائومی پد ۶ پرو

تبلت شیائومی پد ۶ پرو

تبلت شیائومی پد ۶ پرو

شایعه جدید درباره تبلت هنوز معرفی نشده Xiaomi و بخش نمایشگرش است. گفته می شود که این تبلت دارای یک پنل AMOLED خواهد بود. این پنل ساخت TCL Huaxing است که اخیرا همکاری های خوبی با شیائومی دارد. اینل نمایشگر از نوع LTPO بوده و فناوری High-Brush تطبیفی دارد. احتمالا این باید به همان رفرش ریت اشاره کند که عدد ۱۲۰ هرتز برای ما قابل تصور است.

رزلشون نمایشگر شیائومی پد ۶ شاید 2.5K یا WQXGA باشد که به QHD+ هم مشهور است. نسبت تصویر نیز ۱۶:۱۰ انتخاب می شود. این نسبت تصویر شاید برای تماشای محتوا خیلی شیرین نباشد اما برای کارایی و استفاده از ۲ نرم افزار به صورت همزمان و در کنار هم مفید است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیات بیشتری درباره می پد ۶ نداریم. با این حال این مشخصات نمایشگر به آن کمک خواهد کرد تا در مقابل گزینه های برتر بازار مثل آیپدها یا گلکسی تب های سامسونگ بتواند محکم‌تر بایستد. تجربه بصری در یک محصول مثل تبلت اهمیت بالایی دارد و همزمان همان بخشی است که خیلی از برندها یا محصولات روی آن مانور نمی دهند. پس اگر برگ برنده ای در این بخش ارایه کنید، در بازار دست پیش را دارید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که نمایشگر تبلت Xiaomi Pad 6 Pro برای شما چقدر جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)