حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ها ارزان جدید شیائومی با طراحی دوربین Xiaomi 12 و نمایشگر LCD در راهند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

طراحی دوربین شیائومی ۱۲ شخصیت خاص خود را دارد اما آنقدرها فضایی و قابل شناسایی در نگاه اول نیست. جالب است بدانید این طراحی را بیشتر خواهید دید چرا که گفته می شود گوشی ها ارزان جدید شیائومی با طراحی دوربین Xiaomi 12 و نمایشگر LCD در راهند.

گوشی ها ارزان جدید شیائومی

ردمی در حال حاضر در حال کار بر روی «سری L19» جدید با نمایشگرهای LCD است و گفته می شود که ماژول دوربین پشتی آن کاملاً شبیه دوربین شیائومی 12 خواهد بود. این را منبع خبری شناخته شده Digital Chat Station از طریق پستی در Weibo اعلام کرد.

به نظر می رسد این سری در حال حاضر و به صورت داخلی Redmi L19 نام داشته باشد، اگرچه ممکن است بعداً نام آن به چیز دیگری تغییر کند.

Redmi L19

Redmi L19

این منبع خبری علاوه بر این فاش کرد که صفحه نمایش LCD مجهز به یک سوراخ منفرد برای دوربین سلفی برای این گوشی ها در نظر گرفته شده است. همچنین این تلفن دارای یک حسگر اثرانگشت در کنار دستگاه است که به احتمال زیاد در دکمه پاور قرار دارد.

از منظر رده بندی، گوشی های ارزان آتی Redmi ممکن است در سطح متوسط ​​یا ابتدایی قرار بگیرند. از آنجایی که ردمی اکنون در تمامی محصولات پرچمدار خود از صفحه نمایش OLED استفاده می کند، استفاده از نمایشگرهای LCD در طول سال ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در حال حاضر استفاه از پنل LCD در محصولات ردمی محدود به عرضه‌های سطح پایه و میان‌رده‌هایی مانند برخی اعضای سری Redmi Note 10 است.

استفاده از پنل LCD در سال 2022 خیلی ناامید کننده نیست اما دلگرم کننده هم به نظر نمی رسد. شیائومی می گوید مطمئن می شود که دستگاه های میان رده دارای “پنل های LCD پرچمدار” هستند یا حداقل این چیزی است که مقامات شرکت دوست دارند آن را عنوان کنند.

به عنوان مثال Redmi Note 10 Pro مدل چین را در نظر بگیرید که از رفرش ریت متغیر 6 سطحی، شامل 30 هرتز، 48 هرتز، 50 هرتز، 60 هرتز، 90 هرتز، و 120 هرتز پشتیبانی می کند. این به طور خودکار بر اساس سناریوهای مختلف استفاده و محتوای نمایش داده شده در آن زمان تنظیم می شود و به طور موثر عمر باتری را افزایش می دهد. حتی پشتیبانی از HDR10 روی آن وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید ارزان ردمی شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

شیامی داره اشتباه می‌کنه ، بهتر بود مثل اپل ابتدا یه نامی به نمایشگر هاش اختصاص بده (مثلا اوتینا) و بعد با خیال راحت بزاره روی گوشی هاش، اینجوری اگه حتی پرچمدار سال آینده اش رفرش ۶۰ داشته ، اعوجاج و تراکم کم پیکسل داشته باشه مشکلی ایجاد نمیکنه(راستش مطمئن نیستم دارم بر اساس تجارب اپل در محصولات پرچمدار آیفون استنباط میکنم )

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)