حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برگه مشخصات گلکسی S22 اولترا یک لنز Super Clear Glass را در این دستگاه نشان می دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ را می‌توان مورد انتظارترین پرچمدار حال حاضر دانست.هر روز اطلاعات و اخباری مختلفی درباره این دستگاه منتشر می‌شود. حالا به تازگی برگه مشخصات گلکسی S22 اولترا یک لنز جدید را در این دستگاه نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لنز Super Clear Glass برای گلکسی S22 اولترا

ما تقریبا همه چیز را در مورد گلکسی S22 اولترا می‌دانیم، البته با فرض بر اینکه اطلاعات فاش شده واقعی باشد. امروز، یک برگه مشخصات که توسط یوتیوب زریاب خان به اشتراک گذاشته شده، به شایعات مهمی اشاره کرده است.

چیزی که ظاهرا نکته جدیدی در خود دارد، یک لنز فوق شفاف یا Super Clear Glass است که روی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن قرار خواهد گرفت. شایعات قبلی ادعا می‌کنند نسبت به نمونه‌ای که در گلکسی اس 21 اولترا وجود دارد، این لنز بسیار بهبود یافته است. دوربین اصلی با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی همراه است. همچنین دوربین جلو نیز دارای یک سنسور 40 مگاپیکسل است.

برگه مشخصات گلکسی S22 الترا

به نظر می‌رسد این برگه مشخصات، بحث در مورد نام رنگ برنزی-شرابی مانند آن را حل می کند و از آن به عنوان بورگاندی (Burgundy) یاد می‌شود. سه رنگ دیگر نیز مشکی مات یا بلک فانتوم، سفید مات یا وایت فانتومی و سبز هستند. غیر از این، چیز خاص و جدیدی وجود ندارد. به نظر می‌رسد این برگه مشخصات برای نسخه اروپایی آن باشد زیرا تراشه لیست شده در آن اگزینوس 2200 معرفی نشده 4 نانومتری سامسونگ است. مدل آمریکایی نیز با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد.

بهبود عملکرد اگزینوس 2200 حتی با وجود پردازنده گرافیکی AMD شاید نا امید کننده باشد

رم این دستگاه در نسخه‌های 8 و 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد و حافظه داخلی آن سازی شامل 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت است. بر اساس درز اطلاعاتی جدیدی که صورت گرفته، ممکن است این دستگاه کمی گران‌تر از مدل سال گذشته باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و قلم S Pen خود را در داخل دستگاه قرار خواهد داد.

به گفته phonearena، واحد پردازش گرافیکی آن نیز همچنین مانند مدل پایه است و حاشیه‌های نازک و متقارن آن به خوبی مشخص است. این متن مطابق با گزارش‌هایی است که نشان می‌دهد صفحه نمایش گلکسی اس 22 سامسونگ 6.1 اینچی خواهد بود. ظاهرا برآمدگی دوربین توسط Corning Gorilla Glass DX جدید محافظت می‌شود. این دو مدل با یک نسخه پلاس دیگر عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود سامسونگ در ماه فوریه سری گلکسی اس 22 را معرفی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به مشخصات و قیمت احتمالی دستگاه، آیا آن را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان