حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اندرویدی بدون دوربین Benco V80s و بدون GPS برای مقاصد امنیتی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون

هر دستگاهی برای مقاصدی ساخته می شود. مثلا اینکه یک موبایل هوشمند بدون دوربین باشد احتمالا در نگاه اول عجیب است اما این نیاز قشر خاصی از کاربران است، کاربرانی که در محیط های امنیتی رفت آمد دارند، موبایل هوشمند می خواهند اما حق داشتن موبایل دوربین دار در آن فضا را ندارند. اگر شما از این دست کاربران هستید خبر خوب آن که گوشی اندرویدی بدون دوربین Benco V80s و بدون GPS برای مقاصد امنیتی معرفی شد.

گوشی اندرویدی بدون دوربین Benco V80s

گوشی اندرویدی بدون دوربین Benco V80s

گوشی اندرویدی بدون GPS و بدون دوربین Benco V80s – حتی ناچ قطره طور خالی بوده و دوربین سلفی ندارد!

یک گوشی هوشمند اندرویدی بسیار غیرمعمول امروز عرضه شده است: بنکو V80s بدون هیچ دوربین و البته بدون GPS تولید خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با ناچ قطره طور است اما خب در آن ناچ هیچ دوربین سلفی وجود ندارد!

چیپست Unisoc SC9863A و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در قلب این دستگاه قرار گرفته است. اندروید 11 را در سمت نرم افزار و 3 یا 4 گیگابایت رم با 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی که از طریق اسلات microSD نیز قابل ارتقا است، دریافت می کنید.

می‌توانید از آن برای تماس و استفاده از اینترنت با سرعت شبکه 4G استفاده کنید و همچنین از Wi-Fi دو باند پشتیبانی می‌کنید. در قسمت پشتی یک اسکنر اثر انگشت و یک بریدگی برای بلندگو در قسمت پایین وجود دارد.

گوشی اندرویدی بدون دوربین و بدون GPS مدل Benco V80s در رنگ‌های نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن آن دریافت نکرده‌ایم.

نظر شما چیست؟ این گوشی مناسبی برای مقاصد خاص خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

یاد محصولات آیفون سری se افتادم البته با باطری و ظاهری به روز تر
الان تیم کوک میگه ای وای چرا به ذهن خودم نرسید یه گوشی با امکانات سونی اریکسون کا ۷۱۰ می‌زنیم و بعد به بهانه امنیت بیشتر به مشتریان خود خاص پندار کذایی میفروشیم، هم اونها به آرزوشون میرسن و میتونن با آرم سیب گاز زده عقده هاشون رو خالی کنن هم ما میتونیم یه گوشی رو با ۱۰۰ دلار بسازیم و با منت و تخفیف ۵۰۰ دلار بفروشیم ، در ضمن یه خورده کار گروه تحقیقات و نوآوری برای جابجایی دوربین ها سبک تر میشه و میتونن روی جابجایی دوربین های آیفون ۱۴ و حذف سنسورها بیشتر تمرکز کنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)