حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین شرکت سئو در ایران را چگونه انتخاب کنیم؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر به دنبال استخدام یک شرکت سئو برای برون سپاری خدمات بهینه سازی وبسایت خود هستید، باید بدانید انتخاب بهترین شرکت سئو به دانستن نکاتی هنگام تصمیم گیری بستگی دارد. در این مقاله به بررسی ویژگی هایی که به هنگام انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید در نظر بگیرید پرداختیم، با ترنجی همراه باشید.

معیار های انتخاب بهترین شرکت سئو

 

  • • اعتماد و شهرت

یکی از دلایل اصلی انتخاب یک شرکت سئو بخصوص در بسیاری از موارد، توصیه هایی است که توسط کسب و کار های دیگر به ما می شود. اگر شرکای تجاری یا دوستان کاری از تجربیات مثبت خود نسبت به یک شرکت سئو بخصوص صحبت می کنند، احتمال بالایی وجود دارد که شما بتوانید همکاری خوبی با آن ها داشته باشید. پس در تحقیقات خود، بهتر است ابتدا از دوستان و شرکای تجاری خود جویا شوید و بپرسید چه شرکتی توانسته رتبه آن ها را در کلمات کلیدی مورد نظر بهبود دهد.

  • • دانش فنی و تجربه

وقتی به دنبال انتخاب بهترین شرکت سئو هستید، حتما در مورد دانش فنی، تخصص افراد شاغل در آن جا، عملکرد گذشته و نحوه کارکرد آن ها تحقیق کنید. برخی از معیار هایی که می توانید دنبال کنید به شرح زیر است:

  • • خدمات مشتریان
  • صداقت و نظم
  • • گزارش دهی
  • • تجربه فنی کارمندان

 

  • • نظرات مشتریان و نمونه کار ها

مطالعه نظرات صادقانه مشتریان یک شرکت سئو در گوگل مپ، دایرکتوری های محلی یا شبکه های اجتماعی می تواند به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کند. بررسی نمونه کار های یک شرکت سئو که به مدت زمان انجام پروژه، میزان رشد در کلمات کلیدی، میزان بهبود در نرخ ورودی سایت و … اشاره کرده باشد نیز قطعا به شما کمک می کند.

نکات مهم انتخاب بهترین شرکت سئو

سئو ایران وب لایف

سئو ایران وب لایف

1.     عملکرد گذشته شرکت را بررسی کنید.

 

هر مشتری که کسب و کار شما دارد، به احتمال زیاد پس از بررسی عملکرد گذشته شما، مطالعه نظرات دیگران و مقایسه شما با بقیه به سراغتان می آید. برای انتخاب شرکت سئو قوی برای بهبود رشد کسب و کار آنلاین خود نیز همین کار را انجام دهید. شرکت سئویی را انتخاب کنید که تعداد بالایی نمونه کار موفق در سایت خود قرار داده است. وضعیت سئو وبسایت خود آن ها خوب باشد و در چند کلمه مربوط به صنعت خود بالا باشند.

2.     از مشتریان فعلی و گذشته در مورد نحوه عملکرد شرکت بپرسید.

 

بررسی‌های گوگل، توصیفات در شبکه های اجتماعی و مطالعات موردی شرکت سئو را مرور کنید تا درک بهتری از نحوه روابط شرکت با مشتری کسب کنید. نمونه کار های شرکت مورد نظر را بررسی کنید و با آن مشتریان ارتباط برقرار کنید یا مستقیماً از شرکت بخواهید لیستی از مخاطبین سه تا پنج مشتری را در اختیار شما قرار دهد. حتما سوالات زیر را بپرسید تا درک بهتری از رابطه آژانس و مشتری به دست آورید:

  • • سرعت پاسخگویی به سوالات و میزان مشاوره طی انجام پروژه چقدر بوده است؟
  • • در ارسال گزارشات آیا تاخیری صورت می گرفت؟
  • • چه میزان زمان برای رسیدن به نتایج مورد نظر صرف شد؟

 

3.     با شرکت سئو جلسه حضوری بگذارید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

با مشاور یا کارشناس شرکت در مورد برگزاری یک جلسه به توافق برسید. طی جلسه مشاوره، لیستی مشخص از سوالات را بپرسید تا درک بهتری از فرایند آنها پیدا کنید. به عنوان مثال از سوالات زیر می توانید استفاده کنید:

  • • میزان تسلط شما روی صنعت کسب و کار من چگونه است؟
  • • حدودا چه زمانی را برای دیدن نتایج حداقلی باید در نظر بگیرم؟
  • • قیمت سئو سایت چه میزان است؟
  • • روش و روند فرایند سئو شرکت شما چگونه است؟

 

4.     به هنگام تشریح اهداف خود دقیق باشید.

 

گفتن اینکه “می خواهم در جستجوی گوگل دیده شوم” یا “کی میایم رتبه 1 گوگل” درست نیست. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تا وقتی شما در مورد نیاز ها و خواسته های خود دقیق نباشید، نمی تواند کاری کند. چند هدف مشخص که می توانید از بهینه سازی سایت داشته باشید عبارتند از:

  • • بدست آوردن مشتریان جدید به تعداد مشخص
  • • افزایش ورودی کاربران سایت از جستجوی گوگل
  • برندینگ روی محتوا
  • • افزایش و بهبود رتبه کلمه یا کلمات کلیدی مشخص

 

5.     ارتباطات بسیار مهم است.

 

به عنوان صاحب یک کسب و کار، شاید زمان کافی برای آنالیز سئو داخلی توسط website auditor یا بررسی روند CTR سرچ کنسول و کانال های ورودی از گوگل آنالیتیکس وجود نداشته باشد؛ اما وجود یک شرکت سئو با ارتباطات خوب، به محض ایجاد تغییرات حتما شما را مطلع می سازد. در ارتباطات سازمان با شرکت سئو دقت کنید چون ارتباطات با یک شرکت سئو طولانی مدت است و سئو امری است زمانبر.

6.     خط قرمز: تکنیک های کلاه سیاه

 

از شرکت هایی که به شما قول حضور در یک رتبه خاص طی مدت زمان مشخص می دهند، دوری کنید. همچنین باید بدانید در سئو عبارتی به نام Black Hat یا سئو کلاه سیاه وجود دارد که با دور زدن برخی قوانین موتور های جستجو از جمله گوگل، سعی در بهبود رتبه سایت در مدت زمان کم دارد. طبق مقاله سئو چیست وبسایت ایران وب لایف، فعالیت های کلاه سیاه می تواند شامل موارد زیر باشد و به محض شناسایی توسط گوگل، سایت شما جریمه می شود:

  • • تکرار زیاد کلمات کلیدی
  • • مخفی سازی لینک و متن در صفحات
  • • دریافت بک لینک های انبوه و غیرطبیعی
  • • بهینه سازی بیش از حد
  • • انتشار مقالات اسپم و بدون محتوای غنی
  • • و …
امین رزاق خواه بنیانگذار ایران وب لایف

امین رزاق خواه بنیانگذار ایران وب لایف

انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران

همانطور که در بخش معیار های انتخاب یک شرکت سئو مطمئن به آن اشاره کردیم، بهترین تصمیم انتخاب شرکتی است که از نظر سابقه کاری، نظرات مشتریان بزرگ، سنجش عملکرد در نمونه کار ها، نحوه ارتباطات و سایر شاخصه ها ممتاز باشد. البته این به نیاز ها و خواسته های شما نیز بازمیگردد و تا حدی به آن وابسته است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف به مدیریت مهندس امین رزاق خواه با بیش از 7 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو یکی از بهترین شرکت های سئو در ایران است. این مجموعه سابقه همکاری و انجام پروژه های سئو متعددی به سرپرستی مهدی نیکونام داشته که برخی از این موارد مانند طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو وبسایت پاکسان، مشاوره سئو و لینک بیلدینگ مجموعه دکتر عبیدی، مجموعه KWC ایران، انتشارات پیام عدالت، پارس هوای البرز، کاغذ کرمان، خانه چمن و … را دارد.

مهدی نیکونام سرپرست سئو ایران وب لایف

مهدی نیکونام سرپرست سئو ایران وب لایف

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و آنالیز رایگان کسب و کار خود، به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات