حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه کامپیوتر جالبو مرکز فروش مودم های تی پی لینک و دی لینک

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه، ما در دنیایی زندگی میکنیم که اینترنت در آن حرف اول را میزند و همه ما به نوعی به آن وابستگی داریم. اما استفاده از امکانات بی‌نظیری که اینترنت در اختیار ما قرار میدهد، رایگان نیست! درواقع نه تنها رایگان نیست بلکه گاهی ناچاریم هزینه‌های گزافی را نیز برای خرید بسته‌های اینترنت بپردازیم!

بسته‌های اینترنتی که برای تلفن‌های همراه ارائه میشوند، معمولا گران و محدود هستند؛ اینجاست که مودم‌ها، برای کمک به ما وارد میدان میشوند. مودم‌ها، در انواع و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند. هریک از آن‌ها، ویژگی‌های مختص به خود را دارند که میتوانیم برحسب نیاز، تهیه و از آنها استفاده کنیم. جالبو یکی از وب‌سایت‌های فروشگاهی ارائه دهنده انواع مودم‌ها است. مودم‌ها با برندهای متفاوت در این فروشگاه با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب ارائه میشوند. در ادامه به بررسی اصلی‌ترین برندهای مودم موجود در بازار ایران میپردازیم.

مودم های دی لینک

یکی از شرکت‌های معروف ارائه‌دهنده مودم در ایران که در سال‌های اخیر توانسته به خوبی در بازار ایران جای خود را باز کند، دی لینک است. برای خرید مودم‌ دی لینک، میتوانید از بین مدل‌های زیر، بنا به ویژگی‌ها و نیازمندی خود، انتخاب کنید. این مودم‌ها با ضمانت کیفیت و اصالت و همچنین پشتیبانی، توسط فروشگاه اینترنتی جالبو ارائه می‌شوند.

پرفروش‌ترین مدل‌های مودم دی لینک عبارتند از:

  1. ۱- مودم بی‌ سیم دی-لینک مدل DSL-124
  2. ۲- مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224
  3. ۳- مودم 3G/4G دی-لینک مدل DWR-M920
  4. ۴- مودم بی‌ سیم دی-لینک مدل DSL-2740U
  5. ۵- مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2790U
  6. ۶- مودم روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWR-M921
  7. ۷- مودم 4G دی-لینک مدل DWR-932M
  8. ۸- مودم روتر 4G LTE بیسیم دی لینک مدل DWR M960

مودم های مرکوسیس

مرکوسیس، یکی از زیرمجموعه‌های TP-link است. این برند، در چین شکل گرفته و محصولات آن، در بازار ایران قابل تهیه هستند. مودم‌های مرکوسیس، جزو مودم‌های باکیفیتی هستند که میتوانید آن‌ها را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. یکی از ارائه‌دهندگان این مودم‌ها در ایران، فروشگاه اینترنتی جالبو است که هم اطلاعات خوبی در این خصوص در اختیار شما قرار میدهد و هم میتوانید نسبت به خرید مودم مرکوسیس اقدام نمایید.

پرفروشترین مودم‌های این شرکت عبارتند از:

  1. ۱- مودم روتر بی سیم مرکوسیس مدل AC12
  2. ۲- روتر بی‌سیم 300Mbps مرکوسیس مدل MW301R
  3. ۴- مودم روتر ADSL2 بی‌ سیم میکروسیس مدل MW-300D

مودم های تی پی لینک

تی پی لینک را میتوان به عنوان دومین برند محبوب در بازار مودم‌ها به حساب آورد. این شرکت به سرعت در حال رشد است و توانسته جایگاه خود را بین تولیدکنندگان به نام محصولات شبکه به خوبی باز کند. مودم‌های تی پی لینک به قیمت و کیفیت عالی مشهور هستند. تنوع محصولات این برند، انتخاب را برای مصرف‌کننده آسان‌تر میکند.  اگر قصد خرید مودم تی پی لینک را دارید بهتر است علاوه بر ویژگی‌های فنی دستگاه به چند نکته دیگر نیز توجه کنید:

  1. ۱- تعداد دستگاه‌هایی که می‌خواهید به مودم متصل کنید
  2. ۲- متراژ محیطی که قرار است مودم را در آن قرار دهید
  3. ۳- میزان آنتن‌دهی مودم در محل مورد نظر

پیشنهاد می‌کنیم، نگاهی به وب‌سایت جالبو بیاندازید و درباره ویژگی‌های انواع این مودم‌ها و قیمت آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کرده و در نهایت با خیالی راحت خریدتان را انجام دهید. وب‌سایت جالبو، قیمت و کیفیت محصولات خود را ضمانت کرده و پشتیبانی  24 ساعته در 7 روز هفته دارد. علاوه بر این 7 روز ضمانت بازگشت کالا خواهید داشت.

پرفروش‌ترین مودم های تی پی لینک، عبارتند از:

  1. ۱- مودم روتر بی‌سیم تی پی-لینک مدل TD-W8961N
  2. ۲- مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم تی پی-لینک مدل TD-W9960
  3. ۳- مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7200
  4. ۴- Archer MR400 AC1200 Wireless Dual Band 4G LTE Router
  5. ۵- مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V3.20
  6. ۶- مودم روتر بی‌سیم تی پی-لینک مدل TD-W8151N

مودم های یوتل

یوتل، برندی ایرانی است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت، به راحتی وارد عرصه رقابت با رقبای خارجی خود شود و سهم بازار قابل توجهی نیز کسب نماید. مودم‌های یوتل را میتوانید هم در ادارت و هم در منزل استفاده کنید .کافی است هنگام خرید به ویژگی‌های آنها دقت کنید. اگر قصد خرید مودم یوتل را دارید بهتر است سری به وب‌سایت جالبو بزنید و با امکانات دونمونه از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت آشنا شوید.

دومورد از پرفروشترین مدل‌های مودم یوتل:

  1. ۱- مودم روتر یوتل ADSL2 Plus بی سیم مدل A304U
  2. ۲- مودم روتر یوتل VDSL2/ADSL2 Plus بی سیم مدل V301

سخن پایانی:

جالبو JALBO.NET، یکی از فروشگاه‌های آنلاین فروش انواع مودم‌های دی لینک، تی‌پی‌لینک، یوتل و مرکوسیس است. این فروشگاه، تمام کالاهای خود را ضمانت کرده و برای شما امکان خریدی با خیال آسوده را فراهم میکند. ضمنا 7 روز فرصت دارید تا کالای خریداری شده را بررسی کنید و درصورتی که از کیفیت محصول خریداری شده رضایت ندارید نسبت به بازگشت آن اقدام نمایید. خرید محصولات الکترونیکی به صورت اینترنتی چالش‌های خود را به دنبال دارد در همین راستا، جالبو امکان  پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را فراهم کرده است.

در جالبو منتظرتان هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات