حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند Planet گوشی اسلایدی Astro Slide 5G را با کیبرد کامل و 5G معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون

طرفدار گوشی های دارای کیبرد فیزیکی هستید؟ خب سال های اخیر برای شما سال های خوبی نبوده است. با این حال به نظر می رسد یک محصول تقریبا مناسب برای شما تولید شده است، البته فقط در صورتی که عشق به کیبرد را بالای اولویت های خود بگذارید. برند Planet گوشی اسلایدی Astro Slide 5G را با کیبرد کامل و 5G معرفی کرده است.

گوشی اسلایدی Astro Slide 5G

شرکت رایانه ای Planet Computers که در لندن مستقر است، برای اولین بار Astro Slide 5G را با طراحی صفحه کلید کشویی در مارس 2020 تحت سرمایه گذاری جمعی در Indiegogo رونمایی کرد. تمرین تامین مالی جمعی با موفقیت بزرگی همراه بود و شرکت به طور رسمی دستگاه را دقیقا یک سال پیش معرفی کرد. با وجود معرفی رسمی، دستگاه هنوز آماده عرضه نبود. Planet Computers بار دیگر از Astro Slide 5G در جریان نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد.

گوشی اسلایدی Astro Slide 5G

گوشی اسلایدی Astro Slide 5G

این شرکت اشاره کرد دستگاه مذکور پس از مدت ها انتظار تا پایان سال ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. این دستگاه که در یک رنگ آبی عرضه می شود، قیمت خرده فروشی 862 پوند دارد. با این حال، 30٪ تخفیف در Indiegogo برای دستگاه وجود دارد و همچنان فعال است که قیمت را به حدود 650 دلار کاهش می دهد.

در عصری که گوشی‌های ممتاز با صفحه‌کلید فیزیکی تقریباً از بازار خارج شده‌اند، Astro Slide برای کسانی که می‌خواهند دستگاهی با صفحه‌کلید فیزیکی داشته باشند، مناسب است.

این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 800 استفاده می کند که اتصال 5G را ارائه می دهد. این پردازنده توسط رم 8 گیگابایتی پشتیبانی می‌شود، در حالی که حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده و همچنین گزینه‌ای برای افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت microSD وجود دارد.

مشخصا این گوشی دارای یک صفحه کلید مکانیکی با نور پس زمینه است که می تواند در صورت عدم استفاده، از طریق مکانیسم کشویی پنهان شود. این مکانیسم کشویی با اسم RockUp شناخته می شود.

گوشی اسلایدی Astro Slide 5G دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED با وضوح +FHD است. صفحه نمایش همچنین توسط لایه ای از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود. این دستگاه همچنین دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 30 واتی و شارژ بی سیم Qi با توان 10 واتی است.

از دیگر ویژگی های این گوشی کشویی می توان به دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین بلندگوهای استریو، پشتیبانی از NFC، جک 3.5 میلی متری صدا، دو پورت USB-C با پشتیبانی OTG و DP نیز وجود دارد. این دستگاه اندروید ۱۰ را ارایه می دهد و همچنین از بوت چندگانه با توزیع های مختلف لینوکس پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره این گوشی خاص چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

دیگه فکر نکنم کیبورد فیزیکی کاربرد زیادی داشته باشه
اگه به جای این کیبورد یه صفحه نمایشگر میزاشتن، علاوه بر کیبورد میشه کارای بیشتری ازش گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)