حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در 45 دقیقه یک آیفون 13 پرومکس اقساطی بخرید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اپل در سپتامبر سال جاری از سری جدید گوشی‌های آیفون خود رونمایی کرده و قشر عظیمی از طرفداران را بار دیگر با فناوری‌های جدید خود خوشحال کرد. آیفون ۱۳ امسال شباهت بیشتری به گوشی‌های سال گذشته دارد، اما همچنان توسعه فناوری در آن‌ها دیده می‌شود. ارتقاهایی در زمینه صفحه نمایش، طراحی، دوربین و دیگر بخش‌ها انجام شده است که یقینا برای هر کاربری جذاب خواهد بود. حتی دارندگان آیفون ۱۲ هم با چنین شرایطی می‌توانند به فکر تغییر گوشی خود باشند.

با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید صاحب بهترین گوشی اپل در سال جاری باشید. نمونه کامل فناوری‌های اپل در این گوشی به کار گرفته شده است و صفحه نمایش بهتر تا هسته‌های بیشتر در پردازنده گرافیکی را می‌توانید حتی نسبت به نسخه‌های پایه آیفون ۱۳ داشته باشید. این گوشی برای کسانی ساخته شده است که عاشق صفحه نمایش بزرگ هستند و دوست دارند که محتوا و تجربه بازی را به‌ بهترین شکل ممکن در گوشی خود داشته باشند. در ادامه بیشتر در مورد امکانات این گوشی صحبت می‌کنیم.

صفحه نمایش جذاب پروموشن

صفحه نمایش جدید با پنل OLED برای تمام چهار مدل آیفون ۱۳ فراهم شده است. اما نمود اصلی امکانات آن را می‌توانیم در آیفون 13 پرو مکس و نسخه Pro آن ببینیم. در این گوشی، قابلیت پروموشن فراهم شده است و برای اولین‌بار، می‌توانید از صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی در جمع گوشی‌های آیفون برخوردار شوید. این صفحه نمایش امکانات بیشتر، جزئیات بالاتر، رنگ‌های شادتر و انیمیشن‌های روان‌تری نسبت به سال گذشته برخوردار است و حال است بدانید که نسخه‌های مینی و پایه از چنین امکاناتی برخوردار نیستند.

شما از صفحه نمایش پروموشن، تنها در نسخه‌های پرو برخوردار خواهید بود و با این سیستم، نرخ تازه‌سازی از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز و به‌صورت متغیر در اختیار شما خواهد بود. اگر به انیمیشن‌های روان در گوشی خود حساس هستید، حتما باید خرید آیفون 13 را در برنامه خود داشته باشید. پنل اولد سبب شده است که گوشی‌های آیفون به کیفیت عالی صفحه نمایش‌های گوشی‌های اندرویدی نزدیک شوند و همین می‌تواند نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر برای اپل باشد. فراموش نکنید که صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی متغیر سبب شده است که این گوشی مصرف باتری خود را نیز کنترل کرده و همزمان ماندگاری بسیار بالا و خوبی را تامین کند.

تراشه A15؛ قدرتمندتر از همیشه

تراشه، همواره از قابلیت‌های بسیار عالی آیفون بوده است. اپل موفق شده است که فاصله زیادی را در این زمینه با رقبای خود ایجاد کند. جایی که حتی تراشه A14 استفاده شده در آیفون ۱۲ هم نسبت به قدرتمندترین تراشه گوشی‌های اندرویدی، یعنی اسنپ دراگون ۸۸۸ قوی‌تر بود. حال این فاصله با A15 یقینا بیشتر هم خواهد شد. اپل در مراسم رونمایی اعلام کرد که تراشه‌های جدید اپل از همان فناوری ساخت استفاده می‌کنند، اما ۴۰ درصد نسبت به بهترین تراشه اندرویدی قوی‌تر است. این موضوع یقینا در مورد پردازنده گرافیکی آن هم صدق می‌کند.

شما به‌همین واسطه می‌توانید از کیفیت بالای اجرای بازی‌ها و پخش فیلم‌ها برخوردار شوید. اپل تمام تلاش خود را کرده است که تراشه جدید از تعداد ترانزیستورهای بیشتری استفاده کند و عملکرد مدنظر کاربران را فراهم سازد. قابلیت‌های جالب در این تراشه سبب شده است که هیچ گوشی اندرویدی وان مقابله با سرعت و عملکرد آن را نداشته باشد. همین موارد کافی است که علاقه‌مندان به این فاکتور، با خیال راحت‌تری انتخاب نهایی خود را انجام دهند. با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید از یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی آن استفاده کنید.

در نسخه‌های پایه، ۴ هسته گرافیکی داریم و این میزان در نسخه‌های پرو به ۵ هسته افزایش پیدا کرده است. این تراشه کمک کرده است که فناوری 5G هم به شیوه بهتری در گوشی پیاده‌سازی شده و کاربران در آینده بتوانند سرعت و عملکرد قابل اتکاتری را نسبت به رقبا دریافت کنند. تراشه سبب بالارفتن عملکرد و حتی اضافه شدن حالت‌های جدید عکاسی به دوربین خواهد شد. در واقع همین‌طور هم بوده است و در کنار قابلیت‌های جدید سخت‌افزاری دوربین آیفون 13 پرو مکس، این‌بار حالت‌های جدید هم اضافه شده است و شما خلاقیت بیشتری را می‌توانید در اختیار شبکه‌های اجتماعی فعال خود قرار دهید.

باتری بزرگ با ماندگاری بیشتر

ذکر این نکته ضروری است که اپل از یک ساختار متفاوت برای گوشی‌های خود استفاده کرده است. این ساختار متفاوت سبب می‌شود که آزادی عمل بیشتری در طراحی باتری وجود داشته باشد. اپل از باتری بزرگ‌تری بهره برده است و فناوری نوین تراشه هم سبب شده است که صرفه جویی انرژی بیشتری صورت گیرد. در نهایت به این امر باید صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی متغیر را هم اضافه کنیم که کنترل بیشتری روی باتری ایجاد می‌کند. شما با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از باتری با ۲.۵ ساعت عمر بیشتر استفاده کرده و یک روز کامل، نیازی به شارژ مجدد دستگاه خود هم نخواهید داشت.

خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب

در کنار آیفون ۱۳ که می‌توانید از بازرگانی سیب و به‌صورت اقساطی خریداری کنید، امکان خرید اپل واچ در نسخه‌های مختلف نیز فراهم شده است و بدون مشکل می‌توانید به این سمت حرکت کنید. ترکیب مناسب آیفون 13 پرو مکس را می‌توانید با خرید اپل واچ تکمیل کنید که سری‌های مختلف آن در بازرگانی سیب فراهم شده است و به راحت‌ترین شکل ممکن می‌توانید به سراغ‌شان بروید. با اپل واچ امکان فعالیت در باشگاه‌های ورزشی و فضای آزاد را به‌صورت حساب شده‌تر خواهید داشت. در واقع، داده‌های ورزش شما در آن ثبت شده و به امانات سلامتی بدن خود هم دسترسی خواهید داشت.

بازرگانی سیب، امکان خرید ۴۵ دقیقه‌ای آیفون 13 پرو مکس را در کنار مدل‌های دیگر برای شما فراهم کرده است و می‌توانید تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی، مابقی را هم در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. برای این منظور تنها باید با دسته چک خود به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کرده و سریعا روال را طی کنید و گوشی خود را دریافت بفرمایید. این روند برای سایر محصولات اکونومی اپل هم فراهم شده است و می‌توانیم به خرید اپل واچ و مک بوک در کنار ایرپادهای اپل هم اشاره کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات