حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ TCL Book 14 Go با قیمت ٣۴٩ دلار رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تی سی ال، لپ‌تاپ

تی‌سی‌ال همان طور که به ارائه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدیدش در مراسم CES 2022 مشغول بوده است، از اولین لپ تاپ خود نیز رونمایی کرده است. لپ تاپ TCL Book 14 Go، اولین لپ تاپ TCL است. این محصول، دارای برچسب قیمتی اقتصادی است. در ادامه، نگاهی به این لپ تاپ داریم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ TCL Book 14 Go

تی‌سی‌ال دیروز از دو گوشی جدید خود پرده برداشت.

 

گوشی TCL 30XE و TCL 30V با پشتیبانی از اینترنت 5G معرفی شدند

 

به نقل از Gizmochina، تی‌سی‌ال بالأخره از اولین لپ تاپ خود رونمایی کرده است. این لپ تاپ، یک محصول مجهز به تراشه‌ای از کوالکام است. همچنین این لپ تاپ که TCL Book 14 Go نام دارد، از ویندوز ١١ استفاده می‌کند.

نسخه ۴/١٢٨ گیگابایتی این لپ تاپ، قیمتی برابر با ٣۴٩ دلار آمریکا دارد. اولین لپ تاپ TCL، از سال ١۴٠١ شمسی قابل خریداری خواهد بود. در حال حاضر، مشخص نیست که TCL Book 14 Go در کدام مناطق آماده عرضه و فروش می‌شود.

اما بهتر است که بیشتر در مشخصات این لپ تاپ دقیق شویم. این لپ تاپ تازه وارد از TCL، نمایشگری ١۴.١ اینچی با وضوح ١,٣۶۶‌×٧۶٨ را داراست. لپ تاپ جدید TCL، دارای طراحی ساده‌ای است و مشابه دیگر لپ تاپ‌های اقتصادی از غول‌های چینی است. شایان ذکر است که رفرش ریت نمایشگر این لپ تاپ، ۶٠ هرتز است.

مغز متفکر لپ تاپ TCL Book 14 Go، تراشه Snapdragon 7c می‌باشد. این تراشه، دارای لیتوگرافی ٨ نانومتری است. ۴ گيگابايت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است. یک وب کم با کیفیت فیلم برداری 720p و اسپیکر استریو نیز در این لپ تاپ حضور دارند.

کیبورد این لپ تاپ، دارای بخش مخصوص اعداد نیست. ظرفیت باتری اولین لپ تاپ TCL، برابر با ۴٠ وات ساعت است. به ادعای این کمپانی، شما می‌توانید با یک بار شارژ، حدود ١٢ ساعت از وقت خود را با این لپ تاپ سپری کنید. توان شارژر این محصول، ٢۵ وات است. پشتیبانی از اینترنت 4G، درگاه سیم کارت، بلوتوث نسخه ۵.١، وای فای ۵ و جک ٣.۵ میلی متری هدفون، همگی در این لپ تاپ موجود هستند.

نظر شما در مورد اولین لپ تاپ TCL چیست؟ به عنوان اولین محصول TCL در این حوزه، مشخصات آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️