حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از ۸ گیگابایت آغاز خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اوقاتی هست که سامسونگ تلاش می کند سطح رقابت را بالاتر ببرد اما بعد شاید پشیمان می شود. مثلا با ارایه اولترا پرچمداران سری S تصمیم گرفت که حداقل حافظه رم باید برای این دستگاه ها از ۱۲ گیگابایت آغاز شود. خب سال ۲۰۲۲ فرق می کند و شایعه شده است که حافظه رم گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از ۸ گیگابایت آغاز خواهد شد. اگر قیمت این محصول همچنان حوالی ۱۲۰۰ دلار (برای مدل پایه) باشد، کمی ناامیدکننده است.

حافظه رم گلکسی اس ۲۲ اولترا

امروز و در توییتی شاهد انتشار تصویر بنچمارک Geekbench گلکسی اس ۲۲ اولترا هستیم که فقط با ۸ گیگابایت رم در این تست ظاهر شده است. حتما می دانید که پیش از تولید ما دستگاه های تست یا اصطلاحا همان دستگاه های “پیش تولید” داریم. هنوز قطعی نیست که سامسونگ پس از ۲ سال ارایه پرچمدار اولترا در خانواده گلکسی S تصمیم گرفته حداقل حافظه رم را از ۱۲ به ۸ گیگابایت کاهش بدهد اما فعلا داده هایی که داریم این را نشان می دهد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench

گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench

همانطور که در تصویر بالا می بینید، دستگاهی از سامسونگ با مدل SM-908U در این تست حاضر است. این محصول با ۸ گیگابایت رم جفت می شود. پس از انتشار این تصویر بچمارک در توییتر، ice universe تایید کرد که گلکسی اس ۲۲ اولترا در ظرفیت های زیر برای حافظه رم ارایه خواهد شد:

  1. ۱- ۸ گیگابایت
  2. ۲- ۱۲ گیگابایت
  3. ۳- ۱۶ گیگابایت

اما امتیاز کسب شده توسط این دستگاه در بنچمارک پردازش مرکزی گیک-بنچ چیست؟ خب همانطور که پایین تر می بینید، آنقدرها تعریفی نیست. امتیاز تک هسته ای ۱۲۲۶ و چند هسته ای ۳۴۶۲ برای پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ که پسوند اولترا هم دارد، مشخصا نمی تواند یک وسوسه برای خرید به شمار برود. البته خب اگر شما با بنچمارک ها خیلی صمیمی باشید و در خرید شما اهمیت داشته باشند.

امتیاز Geekbench گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل ۸ گیگابایت رم

امتیاز Geekbench گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل ۸ گیگابایت رم

نظر شما درباره عقبگرد سامسونگ در میزان حداقل حافظه رم گلکسی اس ۲۲ اولترا چیست؟ فکر می کنید اگر منجر به کاهش قیمت مدل پایه شود، جذاب باشد؟ یا اصلا کاربری که گوشی اولترا می خرد اولولیت اصلی‌ش قیمت است یا مشخصات سخت افزاری؟ خوشبختانه مدل های ۱۲ و ۱۶ گیگابایت هنوز در دسترس هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)