حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادزهای JBL با سه مدل جدید و قیمت حدودی ١۵٠ دلار معرفی شدند

کمپانی JBL طی سال‌های اخیر، خیلی در حوزه تولید هدفون‌های تماماً بی سیم یا به اصطلاح، ایربادزها فعالیتی نداشته است. اما امروز، سه مدل جدید از ایربادزهای JBL رسماً معرفی شده‌اند. در ادامه، هر سه ایربادز جدید را کنکاش خواهیم کرد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های ایربادزهای جدید JBL‌: سه مدل با قیمت‌های مشابه

کمپانی JBL پیش از این اولین ایربادز با درگاه Type-C را ارائه داده بود. به نقل از Phonearena، کمپانی JBL به تازگی سه مدل جدید از ایربادزهای خود را در رویداد CES 2022 رونمایی کرده است. این ایربادزهای جدید، دارای نام‌هایی مانند Live 2 Pro و Reflect Aero و Live Free 2 هستند. تمام این ایربادزها، دارای قیمت تقریبی ١۵٠ دلار آمریکا هستند. این ایربادزهای تازه وارد، حدود ٢ ماه دیگر روانه بازار خواهند شد. تمام این مدل‌ها، دارای قابلیت حذف نویز فعال، طراحی‌های جدید و مناسب برای استفاده انواع کاربران و دیگر ویژگی‌های روز هستند. اجازه بدهید تا بیشتر وارد جزئیات شویم.

ورزشی‌ترین مدل ایربادزهای جدید JBL، همان Reflect Aero می‌باشد. این ایربادز کوچک، مجهز به درایورهای صوتی ۶.٨ میلی متری و در مجموع، ۶ میکروفون است! این ایربادز تازه وارد، بیشتر به منظور استفاده علاقه مندان به تناسب اندام در نظر گرفته شده است. این ایربادز، ظاهر جمع و جورتری نسبت به برادرانش دارد. ایربادز Reflect Aero از استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68 بهره می‌برد. همچنین سری‌های آن قابل تنظیم با گوش شما است.

در کل به نظر می‌رسد که کیفیت تماس نسبت به نسل‌های قبلی، پیشرفت قابل توجهی داشته باشد؛ چرا که این ایربادز، دارای فناوری عایق در برابر صدای اطراف و باد است. حذف نویز فعال در حین استفاده نیز به برقراری تماس بهتر و گوش دادن بهتر به موسیقی کمک شایانی می‌کند. از طرف دیگر، شما قادر هستید تا موزیک را به وسیله دستور لمسی در این ایربادز، تغییر دهید!

پس از ایربادز ورزشی جدید JBL، نوبت به دیگر ایربادز با نام Live Free 2 می‌رسد. این ایربادز جمع و جور نیز با درایور صوتی ١٠ میلی متری و استاندارد مقاومت در برابر قطرات آب، یعنی IPX5 رونمایی شده است. این ایربادزهای جدید از JBL، جایزه نوآوری مراسم CES 2022 را به دست آورده‌اند! البته این موضوع، تعجب آور هم نیست؛ چرا که طراحی این ایربادزهای تازه وارد، واقعاً زیبا و تحسین برانگیز است.

مانند Reflect Aero، ایربادز JBL Live Free 2 دارای قابلیت حذف نویز فعال و همچین بهره من از مجموع ۶ عدد میکروفون است. همچنین شما می‌توانید این ایربادز را به وسیله دستیار صوتی مانند گوگل اسیستنت و یا الکسا کنترل کنید. قابلیت کنترل صوتی در این ایربادز نیز فراهم است.

بر اساس ادعای JBL، این ایربادز جدید قادر است با استفاده مدوام و با استفاده از کیس شارژ، مجموعاً ٣۵ ساعت عمر باتری را به کاربران ارائه دهد. و اما در نهایت، باید به سراغ بررسی آخرین مدل از ایربادزهای جدید JBL، یعنی Live 2 Pro برویم. از نظر تئوری، این ایربادز می‌بایست از بهترین کیفیت صدا در میان برادران خود برخوردار باشد.

درایورهای صوتی به کار رفته در Live 2 Pro، انذازه ١١ میلی متری را دارا هستند. همچنین طراحی این ایربادز، متمایز از دیگر ایربادزهای جدید جی‌بی‌ال است. اگر دقت کنید، می‌توانید متوجه شباهت میان طراحی این ایربادز با Airpods Pro شوید! البته این ایربادز به غیر از طراحی ساقه دار، از روکش مات نیز بهره می‌برد. به غیر از این موارد، باقی مشخصات Live 2 Pro نیز مانند دو ایربادز دیگر است.

البته به مانند Live Free 2، استاندارد مقاومت در برابر آب این محصول نیز همان IPX5 است. شما می‌توانید از دستیار صوتی در این ایربادز بهره گیری کنید.

و اما به بخش عمر باتری این ایربادز می‌رسیم؛ جایی که Live 2 Pro بیش از همتایان خود می‌درخشد. در چرخه استفاده تنها با یک بار شارژ، می‌توانید حدود ١٠ ساعت با Live 2 Pro گوش به موسیقی فرا دهید. عمر باتری این ایربادز با استفاده از کیس شارژ، به ۴٠ ساعت افزایش می‌یابد! اما این پایان داستان نیست. با وجود پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، می‌توانید با اتصال شارژر به Live 2 Pro به مدت یک ربع، ۴ ساعت از آن استفاده کنید!

نظر شما در مورد این ایربادزهای تازه وارد از JBL چیست؟ شما کدام یک از این سه مدل ایربادز را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️