حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیرات موبایل سامسونگ

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تعمیرات موبایل سامسونگ | تعمیرات تخصصی موبایل | تاچ ال سی دی | تعمیرات موبایل آنلاین | تعمیرات موبایل فوری

توسعه فن آوری های به طور فزاینده پیشرفته که به نیازهای فزاینده انسانی نیاز دارد.

پیشرفت های تکنولوژیکی ، بر سبک زندگی مدرن تر و عملی تر تاثیر می گذارد. این سبک زندگی بسیار نزدیک به توسعه فن آوری، به ویژه در تلفن همراه است.از آن زمان تا کنون، توسعه تکنولوژی برای تلفن همراه، که تقاضای زیادی توسط جامعه گسترده تر، به ویژه کاربران این ابزار را به همراه داشت.

بسیاری از ابزارها در بازار عرضه می شوند،تا رقابت قوی تر شود و باید با تکنولوژی موجود در محصول متعادل شوند. به عنوان مثال، تکنولوژی صفحه نمایش یکی از مزایای موجود در محصول است.

تکنولوژی صفحه نمایش دستگاه به سرعت از صفحه نمایش LCD (نمایشگر مایع کریستال)، TFT (ترانزیستور نازک فیلم) Active Matric، LED (نور نوری)شروع و تا آخرین AMOLED (ماتریس فعال دیود نور) توسعه یافت.

توسعه تکنولوژی صفحه نمایش الکترونیکی قطعا مبتنی بر مصرف انرژی الکترونیک کم و کارآمد است، و دارای تصاویر و رنگهای به شدت متضاد و انعطاف پذیری هستند.

تلفن همراه یکی از حساس ترین و پرکابردترین ابزارهایی ست که در زندگی روزمره عموم مردم نقش کلیدی پیدا کرده است.قطعات سخت افزاری بسیاری از مدل های تلفن همراه ظرافت و حساسیت بسیار زیادی دارند و احتمال دارد در اثر حوادث رایج دچار آسیب شوند.علاوه بر این استفاده مداوم و مکرر از تلفن همراه سبب می شود پس از مدتی به قطعات داخلی این محصول تکنولوژیک فشار وارد شود.به همین خاطر آسیب دیدگی تلفن های همراه امری پرتکرار است.

قطعات موبایل سفیر

در عین حال، ذخیره بسیاری از اطلاعات مهم شخصی و کاری در حافظه تلفن همراه، وجود بسیاری از اسناد در نرم افزارهای ارتباطی و وجود تصاویر شخصی و خاطره انگیز در گالری تصاویر و ویدئوهای گوشی، کاربران را همیشه نگران می کند

که در صورت خراب شدن تلفن همراه برای تعمیر آن باید سراغ چه مراکزی بروند که اطلاعات و اسناد موجود در گوشی از دست نرود و یا مورد سواستفاده قرار نگیرد. ناگفته نماند که به دلیل گران شدن تلفن همراه طی سال های اخیر،ضرورت دارد همیشه تعمیر گوشی توسط متخصصان صاحب صلاحیت و باتجربه انجام شود تا مبادا به دلیل ناآشنایی تعمیرکار آسیب مضاعفی به گوشی وارد نشود.

تعمیرات تخصصی تلفن همراه

اگر از هریک از مدل های گوشی سامسونگ اعم از گلکسی اس، گلکسی A، نوت و … استفاده می کنید، سفیر برای ارائه خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در تهران، همراه شماست.  در هریک از مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، خدمات مورد نظر به شما ارائه می شوند. برای این منظور درخواست تعمیر گوشی را در سایت یا اپلیکیشن  ثبت کنید تا همکاران ما برای ارائه خدمات با شما تماس بگیرند.

تعمیرات موبایل سامسونگ در واحدهای مجهز و تخصصی سفیر به دو شکل  نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. اقداماتی مثل ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن، رفع مشکل کرش کردن، ترمیم فرمت شدن، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی، فلش نرم افزاری و … خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در بخش نرم افزار هستند.

تعمیر و تعویض ال سی دی (تاچ ال سی دی) ، تعویض گلس، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، تعمیر آبخوردگی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر و اقداماتی از این دست نیز بخشی از خدمات تعمیر موبایل سامسونگ در فاز سخت افزاری محسوب می شوند. با توجه به متفاوت بودن قیمت و کیفیت های قطعات موبایل، تعمیر گوشی در سفیر توسط ماهرترین تعمیرکاران انجام می شود تا نتیجه فوق العاده مطلوبی را با تضمین استفاده از قطعات اورجینال موبایل به وجود بیاورد.

 

تعمیرات موبایل آنلاین | تعمیرات تخصصی تلفن همراه | تعمیرات موبایل فوری

با توجه به موجود بودن تمامی قطعات موبایل درشرکت بازرگانی سفیر، پیک رایگان جهت تحویل گرفتن گوشی ، تعمیرات موبایل، فوری ، ارزان و با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

داخلی : 400-40102162999797 

واتس اپ و تلگرام: 09033007307 

آدرس : خیابان حافظ ، کوچه کامران صالح ، نبش کوچه اختر ، ساختمان سفیر

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات