حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه می‌توان از رمز ارزها کسب درآمد کرد؟ (10 راه‌های کسب درآمد از رمز ارزها)

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به کسب درآمد از ارز دیجیتال علاقه نداشته باشد. اما مسئله اصلی این است که چگونه می‌توانید از رمز ارزها درآمدزایی کنید. با ما همراه باشید و یکی از این 10 روش را برای کسب درآمد انتخاب کنید.

1-کسب درآمد از ارز دیجیتال با سرمایه‌گذاری بلندمدت (Holding)

یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین راه‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال، نگهداری رمز ارزها و سرمایه‌گذاری بلند مدت آن‌ها است. بسیاری از افراد معمولی تعدادی کوین خریداری می‌کنند و منتظر می‌مانند که به مرور زمان به ارزش آن‌ها افزوده شود.

کسب درآمد از رمز ارزها با سرمایه‌گذاری بلند مدت آن‌ها

نگه داشتن رمز ارزها به مدت طولانی در کیف پول‌های شخصی به دلیل نوسانات شدید رمز ارزها و پتانسیل بلند مدت آن‌ها همیشه سودآوری خواهد داشت.

سرمایه‌گذار حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتالی باشید

یادتان باشد که تنها افراد حرفه‌ای در بازی سرمایه‌گذاری برنده می‌شوند. افراد مبتدی زمانی که ارزش کوین‌ها پایین می‌آید، اقدام به فروش می‌کنند.

سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در کسب درآمد از رمز ارزها باشید.

اما معامله‌گران حرفه‌ای در هر شرایطی سرمایه خود را حفظ می‌کنند. این افراد از دو تمایل رفتاری تخریب کننده در مسیر سرمایه‌گذاری خود اجتناب می‌کنند:

  • • FOMO: ترس از دست دادن فرصت که منجر به خرید رمز ارز در قیمت‌های بالا می‌شود.
  • • FUD: عدم اطمینان و شک که نتیجه آن فروش ارز در قیمت‌های پایین می‌شود.

در نگهداری رمز ارز این نکته را به یاد داشته باشید

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بلند مدت رمز ارزها هستید و نمی‌خواهید با آن‌ها به معاملات روزانه بپردازید، بهتر است که کوین‌های خود را در کیف پول‌های دیجیتالی نگه دارید. و از صرافی های مطمئن استفاده کنید. شما می توانید صرافی های دیجیتال را از این لینک مورد بررسی قرار دهید و بهترین صرافی ارز دیجیتال را برای خود انتخاب کنید.

2- وام‌دهی رمز ارزها و درآمدزایی از این طریق

معمولا بسیاری از کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری طولانی مدت رمز ارز هستند، به روش وام‌دهی ارزهای خود روی می‌آورند. به این ترتیب نه تنها ارزهای دیجیتالی خود را برای زمان طولانی نگه می‌دارند، بلکه در این زمان نیز از آن‌ها سود به دست می‌آورند

3- معامله رمز ارزها به صورت روزانه (Day Trading)

روش دیگر کسب درآمد از رمز ارزها ترید کردن آن‌ها به صورت روزانه است؛ به این معنا که باید یک رمز ارز را در قیمت پایین بخرید و زمانی که ارزش آن بالا رفت، اقدام به فروش آن کنید.

کسب درآمد از رمز ارزها از طریق معامله روزانه آن‌ها

اگرچه سوددهی این روش بسیار سریع‌تر از سرمایه‌گذار بلند مدت است، اما به سادگی آن نیست. برای این که در این روش موفق باشید، باید در استفاده از شاخص‌های تکنیکال و درک نمودارها مهارت داشته باشید.

4- معامله قراردادهای مابه‌التفاوت (Trade crypto CFDs)

هر کالایی که ارزش آن در بازار نوسان داشته باشد، به شکل قرارداد مابه‌التفاوت می‌توان آن را معامله کرد. این قرارداد را با نام CFD می‌شناسند که نوعی معامله مارجین محسوب می‌شود. در معاملات مارجین می‌توانید کمبود سرمایه خود را با قرض گرفتن از صرافی‌ها جبران کنید. سپس این سرمایه با قابلیت لوریج افزایش می‌یابد.

5- استخراج رمز ارزها (Mining)

یکی از قدیمی‌ترین راه‌های کسب درآمد از رمز ارزها به استخراج آن‌ها بازمی‌گردد. این روش در اوایل ظهور اولین رمز ارز یعنی بیت کوین یکی از بهترین روش‌ها برای تمام افراد محسوب می‌شد، اما امروزه ماجرا کمی فرق دارد.

کسب درآمد از رمز ارزها از طریق استخراج آن‌ها

در ابتدا استخراج بیت کوین با CPUهای معمولی نیز امکان‌پذیر بود، اما به مرور زمان سختی شبکه و نرخ هش (Hash) بالا رفته است؛ از این رو برای استخراج به واحد پردازش گرافیکی (GPU) نیاز خواهید داشت. این روزها نیز با افزایش رقابت عرصه استخراج بیت کوین در گروه دستگاه‌های ASIC قرار گرفته است.

6- استیک آن‌ها (Staking)

استیک رمز ارز یک روش جایگزین برای ماینینگ یا همان استخراج رمز ارزها است. برای کسب درآمد از رمز ارزها به این روش نیاز به سرمایه زیاد ندارید. جالب است بدانید که مصرف برق در این روش نیز به اندازه استخراج ارز زیاد نیست.

در این روش شما ارز دیجیتال را خریداری کرده و آن را در کیف پول خود نگهداری می‌کنید. به این صورت که شما یک رمز ارز را قفل کرده و در ازای آن پاداش دریافت می‌کنید.

7- کسب درآمد از رمز ارزها با آربیتراژ (Arbitrage)

در این روش سرمایه‌گذاران از یک صرافی کوین خریداری می‌کنند و به صرافی دیگری با قیمت بیشتر می‌فروشند. معمولا فرصت‌های خوب برای کسب سود در این روش به ندرت پیش می‌آیند. شاید در این روش به سود آنی دست پیدا کنید، اما ریسک از دست دادن سود به دلیل نوسانات بازار نیز بسیار بالا است.

کسب درآمد از رمز ارزها از طریق آربیتراژ

8- زراعت بازده (Yield farming)

در این روش افراد رمز ارزهای خود را در برنامه‌های دیفای سرمایه‌گذاری می‌کنند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند در پروتکل وام‌دهی مانند Aave، Compound و غیره باشد یا این که در بازارگردان خودکار مانند (یونی سواپ) انجام شود.

به این ترتیب به هر فردی به میزان سرمایه او سود تعلق می‌گیرد.

9- سرمایه‌گذاری در عرضه اولیه رمز ارزها (ICO)

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از رمز ارزها سرمایه‌گذاری در عرضه اولیه کوین‌ها است. زمانی که این پروژه‌های مالی آغاز می‌وشند ، نیاز به سرمایه زیادی دارند. از این رو شما می‌توانید با خرید بخشی از سهام روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنید.

کسب درآمد از رمز ارزها با سرمایه‌گذاری در عرضه اولیه آن‌ها

10- استفاده از اپلیکیشن‌ها برای کسب درآمد از رمز ارزها

این روزها اپلیکیشن‌های بسیاری روی پلتفرم‌های رمز ارزها توسعه داده شده‌اند. نصب و عضویت در این اپ‌ها یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی از رمز ارزها به شمار می‌آید. کافی است که در این برنامه‌ها به مشاهده تبلیغات، خرید، اشتراک و غیره بپردازید. شما بابت هر کدام از این فعالیت‌ها از این برنامه‌ها پاداش دریافت می‌کنید. این روش یکی از امن‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن رمز ارز است.

کلام آخر

این روزها بازار ارزهای دیجیتالی بسیار داغ است و هر کسی به دنبال راهی جهت کسب درآمد از رمز ارزها است. ما در این مقاله تمام راه‌هایی که شما را به درآمد از طریق رمز ارزها می‌رساند، نشان داده‌ایم. حال این شما هستید که باید با توجه به شرایط و موقعیت خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و ادامه مسیر را پیش ببرید.

منبع: zinsy.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات