حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش خصوصی زبان، بهترین روش برای صرفه‌جویی در وقت!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با توجه به افزایش روزافزون آمار مهاجرت، لزوم حضور در محافل و رویدادهای بین‌المللی، تقاضا برای همکاری با شرکت‌های خارجی و بسیاری عوامل دیگر، روزانه تعداد بیشتری از افراد به زبان‌آموزی علاقه نشان می‌دهند. در این میان، افراد بسیار زیادی وجود دارند که به‌واسطه محدودیت زمان، دوری مسافت و ترس از ابتلا به انواع بیماری‌های ویروسی، علاقه‌ای به شرکت در کلاس‌های پرجمعیت و حضوری ندارند.

به این افراد توصیه می‌کنیم، آموزش خصوصی زبان را با اساتید مجرب سفیر گفتمان تجربه کنند. در این مطلب، علاوه بر تشریح مزایای شرکت در کلاس‌ آنلاین زبان، می‌خواهیم با دلایل محبوبیت این دوره‌ها آشنایی یافته و پیش‌نیازهای آن را بهتر بشناسیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

دلایل محبوبیت آموزش خصوصی زبان چیست؟

آموزش خصوصی زبان را می‌توان سریع‌ترین و فشرد‌ه‌ترین راه برای یادگیری زبان یا بهبود مهارت‌های زبانی دانست. در این کلاس‌ها قالب دروس بر اساس نیازها، توانایی‌ها، قابلیت‌ها و خواسته‌های زبان‌آموزان تعیین شده و ساعات برگزاری کلاس کاملا منعطف است. بنابراین، این دوره‌ها برای کلیه افراد در تمامی گروه‌های سنی کاربرد خواهند داشت.
برخی از متقاضیان زبان‌آموزی به‌دلایل مهاجرتی باید در بازه زمانی کوتاه و با تمرکز جدی‌تری برای شرکت در آزمون‌های مختلف آمادگی پیدا کنند. از سوی دیگر، گسترش بیماری‌های ویروسی گوناگون نیز از دیگر عواملی است که افراد را به شرکت در دوره‌های خصوصی ترغیب می‌کند.
در عین حال، حجم بالای ترافیک و تاثیر آن در از دست رفتن بخش قابل توجهی از زمان مفید روزانه هم از مهم‌ترین دلایل اجتناب افراد از حضور در موسسه‌ها و مراکز آموزشی است. تمایل افراد برای تمرکز بر نیازهای منحصر‌به‌فرد و همچنین، امکان استفاده از دانش و مهارت اساتید منتخب در زمان دل‌خواه نیز از عوامل موثر در گسترش این دوره‌ها است.
علاوه بر آنچه گفته شد، تنوع برگزاری دوره‌های خصوصی زبان در قالب کلاس‌های آنلاین، کلاس‌های حضوری و کلاس‌های نیمه‌حضوری را نیز می‌توان از دیگر عوامل محبوبیت آن‌ها در بین زبان‌آموزان دانست.

 پیش‌نیازهای آموزش خصوصی زبان

برنامه‌ریزی برای آموزش خصوصی زبان مستلزم فراهم کردن پیش‌نیازهای زیر است:

1. تعیین سطح زبان انگلیسی

برای حضور در دوره‌های آموزش خصوصی زبان و جلوگیری از اتلاف وقت، ابتدا باید سطح دانش متقاضیان برآورد شود. تعیین سطح زبان انگلیسی را می‌توان مهم‌ترین پیش‌نیاز شرکت در دوره‌های خصوصی و جمعی و همچنین، کلاس آنلاین زبان دانست. با انجام این‌ کار، اساتید می‌توانند منابع و تعداد جلسات مورد نیاز را براساس سطح دانش فرد مشخص کنند.

2. تعیین اهداف و بازه زمانی مورد نظر

برای کسب بهترین نتیجه از آموزش خصوصی زبان، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کرده و بازه زمانی یادگیری، اساتید و منابع مورد نظر را با توجه به آن‌ها انتخاب کنید. بسیاری از آموزشگاه‌ها، طراحی برنامه‌های آموزش خصوصی خود را هم درست مانند دوره‌های حضوری به‌گونه‌ای انجام می‌دهند که برای گروه‌های مشابه مناسب باشند.
با توجه به نیازهای منحصر‌به‌فرد افراد، ممکن است این برنامه‌ها با اهداف و زمان‌بندی شما سازگاری نداشته باشند. برای مثال، شاید شما قصد دارید در تاریخ مشخصی در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنید؛ یا شاید خود را برای یک مصاحبه کاری در زمانی تعیین‌شده آماده می‌کنید. دسترسی به هر یک از اهداف یاد شده مستلزم استفاده از منابع ویژه‌ و اختصاص تعداد ساعات متنوعی است.

3. انتخاب اساتید مناسب

انتخاب اساتید مناسب از مهم‌ترین مراحلی است که موفقیت یا شکست آموزش خصوصی زبان را تعیین می‌کند. بی‌توجهی به این امر ممکن است زیان‌های جبران‌ناپذیری را به‌همراه داشته باشد. به این معنا که دانش و مهارت استاد زبان باید با سطح و اهداف زبان‌آموز سازگاری داشته و در عین حال، هر دو طرف باید بتوانند رابطه‌ای سازنده و تاثیرگذار را با یکدیگر پایه‌ریزی کنند. در غیر این‌ صورت، روند آموزش دچار اختلال می‌شود.

4. تعیین یک برنامه کاربردی

تعیین یک برنامه کاربردی از مهم‌ترین پیش‌نیازهایی است که به درک بیش‌تر مفاهیم، انجام تکالیف و تمرین‌های مورد نیاز، استمرار فرآیند یادگیری و دستیابی به اهداف مورد نظر کمک می‌کند. برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزش خصوصی زبان باید براساس توانایی‌ها و استعدادهای هر یک از زبان‌آموزان و به شکلی منحصربه‌فرد انجام گیرد.

مکالمات خود را ضبط کنید!

ضبط مکالمات انجام شده در طول کلاس آنلاین زبان یکی از بهترین روش‌هایی است که از اتلاف وقت، هزینه و انرژی شما جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، در طول روزهایی که کلاس ندارید به‌سادگی می‌توانید بارها و بارها مکالمات خود را گوش کرده و اصطلاحات مهم را مرور کنید. در عین حال، انجام این‌کار به آشنایی بیش‌تر با اشتباهات و اجتناب از تکرار آن‌ها نیز کمک می‌کند.
امروزه، ضبط جلسات آموزش خصوصی زبان و سایر دوره‌های آنلاین با استفاده از نرم‌افزارها و ابزارهای گوناگونی امکان‌پذیر است. از این جمله، می‌توان به نرم‌افزار Camtasia اشاره کرد. این نرم‌افزار قدرتمند با برخورداری از یک رابط کاربری ساده و قابلیت‌های منحصربه‌فرد دسترسی به کلیه مکالمات و مواد درسی کلاس را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین زبان

آموزش خصوصی زبان می‌تواند در قالب دوره‌های آنلاین انجام گیرد. مزایای شرکت در این دوره‌ها عبارتند از:
• شما در هر کجا که باشید، اعم از منزل یا محل کار می‌توانید در کلاس‌های آنلاین حضور یابید.
• پس از سپری کردن یک روز طولانی و خسته‌کننده، به‌سادگی می‌توانید راحت‌ترین لباس خود را به تن کرده و روی مبل نرم و گرم منزل خود در آسوده‌ترین شکل ممکن به یادگیری زبان بپردازید.
• بر خلاف سایر روش‌ها، سرعت آموزش خصوصی زبان به میزان یادگیری و ترجیحات خود شما مبتنی است.
• کلاس‌های آنلاین زبان‌آموزی معمولا با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای تعاملی برگزار شده و در مقایسه با دوره‌های حضوری از پویایی بیشتری برخوردارند.
• در این دوره‌ها، شما به‌راحتی و به‌صورت لحظه‌ای می‌توانید به کلیه منابع آنلاین پیشنهادی دسترسی داشته و از اتلاف وقت، هزینه و انرژی خود جلوگیری کنید.
• هزینه آموزش خصوصی زبان به روش آنلاین به مراتب کمتر از دوره‌های حضوری است.
• ضبط محتوای آموزشی و مکالمات کلاسی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مرور مکرر مطالب را امکان‌پذیر می‌کند.

ویژگی‌های بهترین معلم زبان

اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین معلم زبان عبارتند از:
• اشتیاق به تدریس
• عشق به زبان
• کاریزما
• تجربه
• برخورداری از دانش و مهارت لازم در زمینه مورد نظر
اصلی‌ترین ابزارهای آموزش خصوصی زبان
اصلی‌ترین ابزارهای آموزش خصوصی زبان عبارتند از:
• اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای متنوع
• فیلم، سریال، انیمیشن و ترانه
• سرگرمی‌های متنوع و مرتبط
• انواع کتاب‌ها و منابع آنلاین

سفیر گفتمان معتبرترین برگزار‌کننده دوره‌های خصوصی و آنلاین

سفیر گفتمان یکی از معتبرترین مراکز زبان‌آموزی کشور است. این موسسه با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت بهترین اساتید ایران، انواع دوره‌ها و کلاس‌های آموزش خصوصی زبان را برای کلیه زبان‌آموزان در تمامی سطوح برگزار می‌کند. این اقدام با توجه به تقاضای روزافزون افراد برای بهره‌مندی از آموزش آنلاین و به‌منظور برآورده کردن نیازهای آن‌ها انجام گرفته است. اگر به مهاجرت فکر می‌کنید؛ اگر قصد دارید در آزمون‌های آیلتس یا تافل شرکت کنید؛ اگر یک مصاحبه شغلی مهم پیش رو دارید و اگر برای شرکت در مجامع و رویدادهای مهم بین‌المللی آماده می‌شوید، بهتر است همین امروز در دوره‌های تعیین سطح زبان و کلاس‌های خصوصی و آنلاین این موسسه ثبت‌نام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات