حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه چیز درباره سامسونگ Galaxy S21 FE در فایل های رسمی تبلیغاتی آن

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به امید خدا که در CES 2022 شاهد معرفی نهایی گلکسی S21 FE سامسونگ باشیم و از این بازی ناتمام شایعات آن جدا شویم (!). با این حال این اطلاعات درز کرده از پرچمدرا اقتصادی ۲۰۲۲ سامسونگ به ما موارد جالبی را دوباره تایید می دهند. همه چیز درباره سامسونگ Galaxy S21 FE در فایل های رسمی تبلیغاتی آن منتشر شده و از نمایشگر با رفرش ریت متغیر تا اسنپدراگون ۸۸۸ را تایید می کند.

سامسونگ Galaxy S21 FE

اسلاید رسمی مطبوعاتی زیر توسط @evleaks به اشتراک گذاشته شده است و بسیاری از آنچه را که قبلاً از این دستگاه Fan Edition انتظار داشتیم تأیید می کند. چشم انداز سامسونگ برای Galaxy S21 FE این بود که “شور و علاقه را به تجربه های حماسی طرفداران تبدیل کند”، بنابراین در اینجا برخی از بهترین ویژگی های این تلفن توسط سازندگان برجسته شده است.

شعار اصلی : “دوربین، قدرت، نمایشگر”

اینها سه مزیت اصلی هستند که به نظر می رسد سامسونگ در مطالب بازاریابی خود برای Galaxy S21 FE به رخ می کشد.

لیست مشخصات گلکسی S21 FE

لیست مشخصات گلکسی S21 FE

اسلاید بالا تایید می کند که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز متغیر است. این شاید یکی از اصلی ترین مواردی بود که در Galaxy S20 FE جای خالی‌اش حس می شد. با متغیر شدن رفرش ریت، عمر باتری بهبود پیدا خواهد کرد.

چیپست اسنپدراگون 888 شاید در این بازه زمانی دیگر لقب جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام را نداشته باشد، با این حال اگر قیمت گذاری گلکسی S21 FE بتواند شیرین تر از دیگر دستگا های مجهز به این تراشه باشد، باز هم جذاب است.

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۱ اف ای متشکل از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.8 و OISدر کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل با f.2,2 است. دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با f/2.4 و زوم ۳ برابر اپتیکال به عنوان دوربین سوم ارایه می شود. دوربین سلفی با وضوح 32 مگاپیکسل (دریچه دیافراگم f/2.2) هم در این فایل نمایش داده می شود.

این گوشی دارای 6/8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی (به ظاهر غیر قابل ارتقا) و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 25 واتی است. با این حال، باز هم مثل نسل قبل جعبه خرده فروشی شامل یک شارژر 15 واتی است.

پوستر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ

پوستر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ

سامسونگ Galaxy S21 FE تقریبا مثل هر دستگاه رده بالا یا حتی رده متوسط این شرکت، خدماتی مانند Samsung Health، Pay و DeX را ارائه خواهد کرد. سامسونگ می‌خواهد Galaxy S21 FE را در چهار رنگ زیر ارایه کند:

  1. ۱- زیتونی
  2. ۲- گرافیت
  3. ۳- سفید
  4. ۴- یاسی یا اسطوخودوسی

در دسترس بودن این گوشی بسته به بازار متفاوت است. این گوشی قرار است در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰ در نمایشگاه CES به صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی S21 FE بتواند با قیمت مشابه گلکسی S20 FE در بازار ایران متعادل شود؟ مثلا قیمت حدود ۱۳ میلیون تومان برای دستگاهی با این مشخصات خوب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)