حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا تا به حال طلا و جواهرات خود را به صورت آنلاین خریده‌اید؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید اینترنتی موهبتی است که دنیای تکنولوژی به ما عرضه داشته است. با گسترش استفاده ازاینترنت و همچنین همه گیری کرونا در جوامع، بسیاری از امور و خدمات به صورت آنلاین ارائه می شود و خرید آنلاین در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

اهمیت خرید اینترنتی برای مردم و دولت ها بسیار زیاد است زیرا با ترویج و گسترش خریدها به صورت آنلاین، بسیاری از مشکلات مانند ترافیک سنگین در سطح شهر مخصوصاً در روزهای پایانی سال یا درمناسبت های مختلف مانند شب یلدا، ولنتاین، روز مادر و… برطرف می گردد.

مهمترین نکات در هنگام سفارش و خرید آنلاین طلا

در هنگام خرید آنلاین مخصوصاً برای اشیای گرانقیمت مانند طلا و جواهرات و زیورآلات، بررسی دقیق و همه جانبه اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از دغدغه های افراد برای خرید آنلاین طلا، عدم اطمینان از اصالت طلا می باشد. آیا واقعاً کالایی که به دستم می رسد، طلای ۱۸ عیار یا ۲۴ عیار است؟

شما حتماً باید به فروشگاه آنلاینی اعتماد کنید که در عرصه طلا و جواهرات، نام آشنا باشد و همچنین شعبه های فروش حضوری در کنار فروش آنلاین داشته باشد و در ازای خرید شما، فاکتور رسمی مورد تایید اتحادیه طلافروشان را به شما ارائه دهد.

همچنین حتماً باید از سایتی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک خرید اینترنتی باشد. در این صورت شما می توانید به عنوان یک سایت اینترنتی معتبربه آن اعتماد کنید.

درباره فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

پیشینه

گروه جواهری ساعتچی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات آغاز کرد و با پشتوانه تجربه و سابقه دیرینه خانوادگی و همت و تلاش فراوان به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح طلا در ایران شناخته شده است.

برند ساعتچی با هدف درک نیازهای خاص مشتریان گرانقدر همزمان با ارائه عمده به عرضه کنندگان زیور طلا در سراسر کشور، محصولات خود را درسه شعبه تهران عرضه می دارد و

در طی این سال‌ها سعی شده است خواسته های مشتریان را در تمام مراحل، از طراحی دستی تا ساخت و پرداخت نهایی کار منعکس کند.

راهبرد

ساعتچی همواره پیشینه پرافتخارش را با طرح های نوین و به روز جهان چنان پیوند داده است که محصولات آن، درعین حفظ ریشه های ایرانی، از برند های روز صنعت جواهرسازی جهان نیز الهام می گیرند.

کالکشنی از جدیدترین طراحی برندهای ون کلیف، دیوید یورمن، شوپارد، فرد، کارتیه، تیفانی و … هر سال در گالری ساعتچی در اختیار سلیقه های مدرن قرار میگیرند.

همچنین کالکشنی از طرح های اسلیمی وهندسی و همچنین طرح های مناسبتی مانند یلدا که برگرفته از تاریخ ایران زمین است در مجموعه ما تولید و عرضه میگردد.

در میان علاقمندان و خریداران حرفه‌ای جواهرات ،ساعتچی همواره به جسارت در طراحی و نوآوری در سبک و گرایش کم‌نظیر به استفاده از رنگ شهره بوده است. همه این موارد در کنار هم شناسنامه کاری گرانبهای ساعتچی را تشکیل می‌دهند.

گستره فعالیت

فعالیت ساعتچی در عرصه تجارت جواهر آلات، محصولات متنوع و گسترده ای را از قبیل انواع دستبند، گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند آویز، ساعت و سنجاق سینه پوشش می‌دهد. همچنین در حوزه‌های تخصصی تر تولید طلا نظیر تولید طلای سبک، طلای کودک، طلای مردانه، طلای رنگی و …. نام ساعتچی سرآمد تولیدکنندگان دیگر جواهرات می باشد.

عرضه آنلاین

گالری ساعتچی در سال ۱۳۹۷ با راه اندازی سایت اینترنتی خود، به عرضه آنلاین محصولات طلا و ارائه خدمات اینترنتی زیورآلات نیز مبادرت نموده است. این موضوع در کنار خدمات پستی پیشرفته ساعتچی و با فاکتور رسمی فروشگاه، این امکان را فراهم آورده است که در کوتاه‌ترین  زمان ممکن بتوان جواهر محبوب خود را بدون واسطه و با قیمت پایین تر و بدون در نظر گرفتن مسافت ها در سراسر ایران با ارسال رایگان در اختیار داشته باشید

تجربه جذاب از خرید طلا با فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

خرید آنلاین این امکان را به ما می دهد که در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل یا در روزهای پر ترافیک وسرد و آلوده، در خانه بمانیم و با آرامش کامل و بدون حضور فروشنده، محصولات متنوع و زیادی را بررسی و با هم مقایسه کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه و دقیق داشته باشیم .در این صورت با صرف زمان کوتاه، کالای مورد علاقه خود را دریافت می کنیم. گالری طلا ساعتچی برای رفاه بیشتر مشتریان خود، امکان ارسال رایگان در سراسر ایران را فراهم آورده است است. در ضمن برای راحتی در انتخاب ، مشاورین آنلاین ما در هر ساعت از شبانه روز، آماده پاسخ به سوالات شما عزیزان خواهند بود و امکان ارسال فیلم و عکس کالا ( غیر آتلیه ای) از نزدیک برای شما فراهم است در صورت دریافت کالا اگر محصول با عکس آن تفاوت داشت و یا دچار آسیب دیدگی شده بود به راحتی تا ۷ روز امکان مرجوع کردن کالا برای شما وجود دارد و این امکان در تهران توسط پیک معتمد ساعتچی و به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین برای سفارشات فوری، امکان تسویه درب منزل نیز برای عزیزان تهرانی فراهم است. همچنین در خرید آنلاین از فروشگاه ساعتچی، امکان ارسال هدیه برای عزیزانتان به همراه گیفت مناسب وجود دارد. تجربه ساده خرید اینترنتی، تحویل سریع ،دریافت فاکتور رسمی فروشگاه ،کیفیت بالا و گارانتی اصالت محصول، قیمت مقرون به صرفه، خرید هدیه با هر بودجه و سلیقه ای و… خرید از فروشگاه آنلاین ساعتچی را برای شما خاطره انگیز و جذاب خواهد کرد.

ثبت سفارش

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی طلا ساعتچی می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و یا بر روی دسته بندی مورد نظر خود مانند دستبند، گردنبند ، گوشواره ،انگشتر، طلای کودک و … کلیک کرده و از مدل های متنوع آن دیدن فرمایید .پس از انتخاب مدل مورد نظر خود با توجه به راهنمای انتخاب سایز موجود برای هر محصول، سایز و رنگ مناسب خود را انتخاب نموده و به سبد خرید خود اضافه می کنید. همچنین شما می توانید جزئیات قیمت محصول مورد نظر خود را در کنار آن مشاهده فرمایید. سپس اقدام به پرداخت هزینه محصول می‌فرمایید که امکان پرداخت درب منزل برای خریداران تهرانی گذاشته شده است.همچنین اگر سفارش شما قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شود، امکان ارسال برای همان روز در شهر تهران فراهم خواهد بود و برای عزیزان در شهرهای مختلف ایران ،ارسال با پست انجام خواهد شد که طی یک الی دو روز به دست شما خواهد رسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات