حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین موزیک پلیر در سال جاری، کدام‌ها بودند؟

موسیقی به وضوح بخشی جدایی ناپذیر از زندگی است و اغلب کسانی که دنیای موسیقی را دنبال می‌کنند، به مراتب خلاقیت بیشتری را از خود بروز می‌دهند. ما قصد داریم تا با به اشتراک گذاشتن لیستی از بهترین موزیک پلیر های موجود در سال جاری، تجربه گوش دادن به موسیقی شما را ارتقاء دهیم!

لیست بهترین موزیک پلیر در سال جاری

موزیک پلیر، وسیله‌ای است که موسیقی را برای شما پخش می‌کند. در واقع، هرچه موزیک پلیر شما بهتر باشد، تجربه گوش دادن به موسیقی برای شما نیز لذت بخش‌تر می‌شود! به نقل از XDA Developers، برنامه‌های مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارند که هر کدام از آن‌ها، می‌توانند امکانات و ابزارهای جذابی را در اختیار شما قرار دهند. گوش دادن به جدیدترین موسیقی‌های سراسر جهان، یکی از سرگرمی‌های کاربران در دوران همه گیری کرونا می‌باشد. این کار با نصب یک برنامه‌ی موزیک پلیر، به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

در گذشته ما، با دستگاه های جیبی به موسیقی گوش می‌کردیم. ولی این کار، همیشه بر عهده گوشی‌های هوشمند نبوده است و ما، قبلاً دستگاه های MP3 پلیر را برای گوش دادن به موسیقی در اختیار داشته ایم و در زمان‌های دورتر، این واکمن‌ها بودند که در دهه ٨٠ میلادی، وسیله‌ای محبوب برای گوش دادن به موزیک محسوب می‌شدند. اما امروزه، تقریبا هر تلفن همراهی اجازه می‌دهد تا شما نه تنها به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید، بلکه از سرویس دهنده‌ها و پخش کننده‌های موسیقی زیادی خدمات دریافت کنید و یا موزیک مورد علاقه خود را بر روی گوشی خود ذخیره کنید.

اما شما همیشه دنبال بهترین موزیک پلیر جهت گوش دادن به موسیقی در گوشی همراه خود بوده‌اید. ما، برترین آن‌ها را در سال جاری به شما معرفی خواهیم کرد. این برنامه‌های اندرویدی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، تنها بر پخش موسیقی و جریان آن تمرکز دارند. از خدمات پخش موسیقی گرفته تا برنامه‌هایی که به شما اجازه می‌دهند موسیقی دانلود شده محلی خود را پخش کنید، و حتی برنامه‌هایی که هر دو را انجام می دهند، همگی در این لیست حضور دارند!

اسپاتیفای: مشهور و محبوب

بهترین موزیک پلیر

📥 دانلود اسپاتیفای از پلی استور 📥

اپلیکیشن Spotify که همیشه در بالای لیست ما است‌، جزوی از لیست بهترین موزیک پلیر امسال است. این اپلیکیشن پخش موسیقی، در حال حاضر در دسترس است. بسیاری در مورد Spotify و مزایای آن می‌گویند که آن را بارها و بارها تجربه کرده‌ایم.

انتخاب این موزیک پلیر، تنها به یک دلیل است. شما نه تنها می توانید از سراسر جهان موسیقی‌های خود را گوش دهید، بلکه برای پخش موسیقی محلی خود نیز از آن استفاده کنید. این برنامه را اکثر کاربران بر روی تلفن های خود نیاز دارند. Spotify به دو صورت رایگان و پولی با ویژگی‌های بیشتر در دسترس است.

همراه با بسیاری از ویژگی‌های بسیار خوب و شگفت انگیز مانند کتابخانه بزرگ موسیقی، پیشنهادهای جالب بر اساس آنچه شما گوش داده‌اید و آنچه که در منطقه شما محبوبیت دارد، و حتی پشتیبانی از پادکست، که تعداد اندکی از برنامه های پخش موسیقی ساخته شده از آن پشتیبانی می‌کنند، اسپانیایی به یک انتخاب جذاب تبدیل شده است.

اپلیکیشن Deezer: جایگزینی شایسته

بهترین موزیک پلیر

📥 دانلود Deezer از طریق پلی استور 📥

اگر Spotify مورد پسند شما نبود، پس Deezer ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد. چرا که این اپلیکیشن، دیگر عضو لیسد برترین موزیک پلیر است.

موزیک پلیر Deezer در واقع خیلی از ویژگی‌های مشابه، نظیر آنچه که اسپاتیفای آن را داراست را ارائه می‌دهد. ضمناً Deezer هم در دو نسخه غیر رایگان یا Premium version و نسخه رایگان ارائه گردیده است. اگر شما به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های پخش موسیقی هستید، این اپلیکیشن ممکن است بسیار نزدیک به خواسته شما باشد.

پلیر iHeartRadio: متمایز از رقبا

📥 دانلود iHeartRadio از پلی استور 📥

موزیک پلیر iHeartRadio، اپ متفاوت‌تری از آنچه که شما فکر می‌کنید است. ممکن است که در ابتدا، به نظر برسد که این یک برنامه پخش موسیقی معمولی است. اما به جای تمرکز بر پخش موسیقی، چیزی شبیه به ایستگاه‌های رادیویی است! به دیگر سخن، توسعه دهندگان، آن را بیشتر شبیه به تنظیم کننده یک رادیو AM یا FM برای پخش موسیقی طراحی کرده‌اند.

همان طور که از نامش پیداست، این یک برنامه پخش رادیویی است که در آن، مردم می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی خود، به انواع ایستگاه ها گوش دهند. این لیست، شامل برنامه‌های رادیویی، پادکست‌ها، اخبار، و محتوای ورزشی می‌شود. همچنین iHeartRadio شامل ایستگاه های رادیویی AM و FM است. فراتر از هر چیزی، سرویس‌های این موزیک پلیر رایگان هستند؟

اپ Tidal: یک سرویس پخش آنلاین جامع

بهترین موزیک پلیر

📥 دانلود Tidal از پلی استور 📥

تیدال، یک سرویس پخش موزیک به صورت آنلاین، همانند اسپاتیفای است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با بالاترین کیفیت ممکن، به موسیقی‌ها و موزیک ویدئوهای جدید از سرتاسر جهان دسترسی پیدا کنید! افرادی که علاقه مند به عرصه موسیقی هستند، وقت زیادی را صرف پیدا کردن آهنگ های مورد علاقه‌ی خود می کنند و همیشه به دنبال یک مرجه کامل در این زمینه هستند.

برنامه تیدال، یک مرجع بسیار مناسب برای پیدا کردن موسیقی ها و موزیک ویدئوها می‌باشد که با استفاده از آن، می‌توانید به آرشیوی بسیار بزرگ دسترسی پیدا کرده و حتی از این برنامه بر روی تلویزیون های هوشمند اندرویدی نیز استفاده کنید.

همچنین Tidal ویژگی های بهتر و بیشتری از بسیاری از سرویس های پخش دیگر دارد که سبب حضور آن در لیست برترین موزیک پلیر سال جاری می‌شود. یکی از این خصوصیات، ویژگی از Lossless Audio است که در رقابت با Spotify و سایر پخش کننده‌ها، مزیت خود را نمایان می کند. به تازگی، کمپانی Spotify هم اعلام کرد که Spotify HiFi این قابلیت را داراست.

اما تیدال، پیشگام نشان دادن مفهوم بدون از دست دادن پخش موسیقی و داشتن موسیقی با کیفیت سی دی بدون نیاز به دانلود فایل های حجیم می‌باشد. شما می‌توانید آهنگ‌های مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی افزوده و همیشه آن ها را در دسترس خود داشته باشید.

اصلی‌ترین ویژگی این برنامه نیز، کیفیت بسیار بالای آهنگ‌های موجود در آن می‌باشد. Tidal یک برنامه بسیار جالب با دسترسی به یک کتابخانه که مدعی است از 70 میلیون آهنگ در دسترس پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن YouTube Music: یوتوب در صنعت موسیقی!

📥 دانلود YouTube Music از پلی استور 📥

یوتوب، بر اساس پلتفرم ویدئویی دیجیتال خود معروف شده است و به “پادشاه برنامه های رایگان” نیز معروف است. این موضوع، به دلیل آن است که یوتوب به شما اجازه می‌دهد تا به یک کتابخانه عظیم از رسانه‌های ویدئویی دسترسی داشته باشید که همچنین، شامل موسیقی هم شده است.

این ترکیب، نام تجاری یوتوب و همچنین محبوبیت عظیم آن که با یک آرشیو با ییش از ۴٠ میلیون آهنگ در کنار رایگان بودن آن، ترکیبی جذاب است که می‌توان به کاربران عاشق موسیقی ارائه کرد! بنابراین، شما می‌توانید با گوش دادن به موسیقی های خاطره انگیز و نوستالژیک در یوتوب موزیک، از آن‌ها لذت ببرید.

پخش کننده موسیقی Musixmatch

📥 دانلود Musixmatch از پلی استور 📥

اپلیکیشن “Musixmatch”، در واقع یکی از برنامه‌های مورد علاقه مرجع برای سال‌ها بوده است. نه تنها به این دلیل که این موزیک پلیر به عنوان یک پخش کننده موسیقی مستقل برای شما کار می‌کند، بلکه این اپلیکیشن، میلیون‌ها متن را در پایگاه داده خود ذخیره نموده و به محض این که کاربران یک موزیک را توسط این اپلیکیشن اندرویدی اجرا کنند، متن مربوطه بطور هماهنگ با صدای خواننده به نمایش در می‌آید. این اپلیکیشن، یکی از همه کاره‌ترین و به طور کلی بهترین برنامه‌های پخش موسیقی در این لیست است.

نظر شما در مورد این لیست از بهترین موزیک پلیر دنیا در سال جاری چیست؟ شما از کدام موزیک پلیر بیشتر استفاده می‌کنید؟ انتخاب شما کدام است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

Poweramp جاش خالی بود تو این لیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️