حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروز مشکل در شارژ اپل واچ پس از آپدیت WatchOS 8.3 

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند، مشکلات

ساعت‌های هوشمند اپل محصولاتی جذاب و دوست داشتنی هستند. این ساعت‌ها قابلیت مچ شدن با سایر دستگاه‌ها را دارند و قابلیت‌های کاربردی مهمی نیز در هر آپدیت به آن‌ها افزوده می‌شود. به تازگی شاهد بروز مشکل در شارژ اپل واچ پس از آپدیت WatchOS 8.3  هستیم که گویا کاربران را به دردسر انداخته است. با ترنجی همراه باشید.

بروز مشکل در شارژ اپل واچ پس از آپدیت WatchOS 8.3

بر اساس گزارشات کاربران، پس از آخرین آپدیت WatchOS 8.3، یک اشکال شارژ در ساعت اپل به وجود آمده است. ظاهرا پس از ارائه آپدیت ساعت‌های هوشمند اپل، کاربران قادر به شارژ آن‌ها با استفاده از شارژرهای شخص ثالث نیستند. آخرین نسخه پایدار آپدیت WatchOS 8.3 چند روز پیش با هدف رفع برخی از اشکالات و بهبود عملکرد دستگاه منتشر شد، اما از قضا این آپدیت باگ عجیب و غریبی را به این دستگاه افزوده است.

سیستم عامل watchOS 8 اپل رسما معرفی شد: پرتره واچ فیس و حالت های ورزشی بیشتر

برخی از کاربران گزارش داده‌اند که اپل واچ آن‌ها با شارژرهای شخص ثالث شارژ نمی‌شود و پس از شارژ شدن 2 درصدی باتری این دستگاه، عملیات شارژ شدن متوقف می‌شود. برخی دیگر حتی از تخلیه مستقیم باتری زمانی که ساعت روی شارژر بوده است نیز گزارش داده‌اند. یکی از کاربران AppleInsider گفته است که اپل واچ سری 5 من دیگر با پایه شارژر عمومی شارژ نمی‌شود، اما با کابل شارژر اصلی اپل شارژ می‌شود. این اتفاق یک شبه پس از انتظار آپدیت WatchOS 8.3 رخ داده است.

بروز مشکل در شارژ اپل واچ پس از آپدیت WatchOS 8.3 

یک موضوع در ردیت نیز وجود دارد که پست‌های زیادی به سرعت درباره آن منتشر می‌شود. در ابتدا، مردم فکر می‌کردند که اپل واچ سری 7 تنها دستگاه‌هایی هستند که تحت تأثیر این باگ قرار گرفته‌اند، اما گزارش‌ها خلاف آن را ثابت کرده است. شایان ذکر است که بسیاری از مشکلات گزارش شده، مربوط به شارژرهای شخص ثالث بسیار ارزان و بی کیفیت هستند و گزارش های بسیار کمتری در مورد سایر برندهای محبوب و با کیفیت وجود دارد. به گزارش phonearena، در حال حاضر هیچ بیانیه رسمی از سوی اپل منتشر نشده است. اما بهتر است تا زمان اظهار نظر رسمی اپل منتظر بمانیم.

سیستم عامل WatchOS 8: از نسل بعدی سیستم عامل اپل واچ چه می‌دانیم؟

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ساعت هوشمند اپل شما هم بعد از آپدیت جدید به این مشکل دچار شده است؟ آیا راه حلی برای رفع این مشکل سراغ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان