حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری One UI 4.1 با خانواده Galaxy S22 سامسونگ ارایه می شود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حقیقت آن است که هنوز رابط کاربری One UI 4.0 هم آنقدرها در بین گوشی های سامسونگ پخش نشده است. این رابط کاربری با اندروید ۱۲ ارایه خواهد شد. به نظر می رسد سامسونگ می خواهد رابط کاربری گوشی های پرچمدار خانواده Galaxy S22 را پیشرو تر از دیگر محصولاتش در نظر بگیرد. در جدیدترین شایعات می شنویم که رابط کاربری One UI 4.1 با خانواده Galaxy S22 سامسونگ ارایه می شود.

رابط کاربری One UI 4.1 برای خانواده Galaxy S22

پیش از این و در شایعات تبلت Galaxy Tab S8 سامسونگ شنیدیم که رابط کاربری One UI 4.1 شاید با آن ارایه شود. به نظر می رسد که این تصمیم استفاده از رابط کاربری جدید در پرچمداران جدید سامسونگ به موبایل هاش هم می رسد.

سامسونگ رابط کاربری سفارشی One UI 4.0 را بر اساس سیستم عامل اندروید 12 ارایه کرد. در حال حاضر این شرکت آپدیت جدید را برای گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود از جمله گلکسی اس 21، گلکسی فولد 3 و غیره منتشر کرده است.

طبق آخرین گزارش ها و به نقل از Gizmochina، این شرکت کره ای در حال کار بر روی نسخه جدیدتر رابط کاربری سفارشی خود یعنی One UI 4.1 است که همراه با گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ عرضه خواهد شد.

خانواده گلکسی اس ۲۲ در رنگ مشکی

خانواده گلکسی اس ۲۲ در رنگ مشکی

آپدیت One UI 4.1 سامسونگ برای گلکسی S21 و گلکسی Note 20 هم ارایه می شود

رابط کاربری جدید سامسونگ که انتظار می‌رود یک به‌روزرسانی کوچک باشد، به صورت پیش فرض روی مدل‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra (یا شاید هم با پسوند Note) نصب خواهد شد. گفته می شود که این شرکت آن را برای نسل قبلی گوشی های هوشمند سری S نیز عرضه خواهد کرد.

به گفته یکی از مدیران انجمن پشتیبانی سامسونگ، به‌روزرسانی برای سری گلکسی اس 21 و گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت 20 به زودی پس از اعلام رسمی یا انتشار نسخه جدید رابط کاربری One UI منتشر خواهد شد.

در حال حاضر، وضعیت در دسترس بودن One UI 4.1 برای گوشی‌های سری گلکسی اس 20 و همچنین گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 ناشناخته باقی مانده است، اما ما انتظار داریم آنها به زودی پس از سری گلکسی اس 21 این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

شما رابط کاربری اختصاصی سامسونگ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)