حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیس یونیورس: Galaxy S22 Ultra نسخه اسنپدراگون یک گوشی بسیار بهینه و خنک برای بازی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درحالی‌که گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ از سخت‌افزار پیشرفته‌ای برخوردار هستند، اما در مواری ازجمله پرداختن به بازی و یا کارهای گرافیکی سنگین، به‌دلیل تولید گرمای بیش از حد و همچنین افت عملکرد، مشکلات متعددی دارند. هر دو سری گلکسی اس 20 و گلکسی اس 21 درهنگام اجرای بازی‌های سنگین، بسیار داغ می‌کردند. با این حال، اگر بخواهیم شایعات جدید را باور کنیم، ممکن است این رویه با سری گلکسی S22 در جهت مثبت آن تغییر کند. طبق آخرین اطلاعات افشاگر مشهور، آیس یونیورس، نسخه اسنپدراگون Galaxy S22 Ultra یک دستگاه فوق‌العاده کارآمد با عملکرد عالی درهنگام اجرای بازی‌های سنگین خواهد بود که این مورد علاوه‌بر تراشه بهینه، عمدتا به‌دلیل سیستم‌ خنک‌کننده قوی آن نیز می‌باشد.

Galaxy S22 Ultra نسخه اسنپدراگون

Ice Universe گلکسی S22 Ultra مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 را برای مدتی دراختیار داشته و بیان می‌کند که عملکرد این دستگاه درهنگام اجرای وظایف سنگین، کاملا بهینه، نرم و خنک می‌باشد. بازی موردبحث Genshin Impact بوده که یکی از سخت‌ترین بازی‌های گرافیکی برای دستگاه‌های موبایل به‌شمار می‌رود. برخلاف گلکسی اس 21 اولترا که پس از مدتی اعلان گرمای بیش از حد را ارسال می‌کرد، به‌نظر نمی‌رسید که این گوشی جدید مشکلاتی در زمینه دفع حرارت داشته باشد.

Galaxy S22 Ultra نسخه اسنپدراگون

Galaxy S22 Ultra نسخه اسنپدراگون

نمرات اولیه بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 1، تصویری تلخ از این چیپست را ترسیم کرد. بسیاری آن را به گردن فرایند 4 نانومتری سامسونگ که توسعه تراشه بر اساس آن صورت گرفته، می‌اندازند. درحالی‌که ایجاد حرارت هنوز هم می‌تواند تراشه اسنپدراگون را آزار دهد، اما این بار اوضاع تقریباً بد نیست، همان‌طور که در برخی بررسی‌ها از Moto Edge X30، اولین گوشی جهان مجهز به این چیپست پرچمدار، توضیح داده شده است.

با این حال، این هنوز ما را با شک و تردیدهای طولانی در مورد انواع گلکسی S22 مجهز به Exynos 2200 باقی می‌گذارد. درحالی‌که پردازنده گرافیکی AMD Radeon احتمالاً در زمینه عملکردی برتری دارد، گیمرها مشتاق خواهند بود تا بدانند که تحت تست‌های استرس چگونه عمل می‌کند، به‌خصوص در عناوینی مانند Genshin Impact. آیس یونیورس اعلام کرده است که برخی از اطلاعات جدید در مورد Exynos 2200 را در ادامه منتشر خواهد کرد؛ بنابراین منتظر باشید تا ببینیم دست‌پخت این افشاگر برای جزئيات سخت‌افزاری دستگاه موردبحث آینده چگونه است.

دیدگاه شما پیرامون عملکرد قابل‌قبول و بهینه گوشی Galaxy S22 Ultra مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نفهمیدم چی شد

Tanha122

میگه بر خلاف نسل قبلش گلکسی اس ۲۲ اولترا در اجرای بازی خیلی بهینه شده و اصلا داغ نمیکنه و افت فریم نداره و بازی رو به بهترین شکل ممکن میتونه اجرا کنه و بعد از چند ساعت بازی پایداری خودش رو نگه میداره بدون داغ شدن یا افت فریم .

AŁɪ

نون به نرخ روز میگیری می‌دونم، محدود کردن عملکرد یک چیپست کار شاخی نیست .

Mahdi

مشکل از cpu هست نه گرافیک پس این مشکل رو احتمالا پردازنده های دیگه هم دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی