حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل ارسال اس ام اس چیست؟ آشنایی با بزرگترین سامانه پیامکی کشور

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در طی دو دهه گذشته، سرویس پیام کوتاه، یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های برقراری ارتباط بین مردم بوده است. امروزه با اینکه پیام‌رسان‌ها و پنل‌های چند رسانه‌ای افزایش یافته‌اند، اما بیشتر ارتباطات شخصی، کاری و همچنین بازاریابی و تبلیغات افراد به وسیله پیامک صورت می‌گیرد.

بازاریابی پیامکی یکی از روش های مقرون به صرفه و موثر است که پس از شیوع ویروس کرونا بیش از پیش در دل کسب‌وکارها جا باز کرده است و امروزه تقریبا به یکی از لازمه های اصلی هر کسب‌وکاری بدل شده است.

پنل اس ام اس چیست؟

ارسال پیامک های تبلیغاتی و یا برقراری و تعامل با مخاطبین به وسیله ارسال پیامک به صورت دستی و همچنین به دلیل تعداد بالای مشتریان منطقی نیست. ارسال پیامک با خطوط شخصی نیز راهکار پسندیده‌ای برای ارتباط با مشتریان نیست. پنل اس ام اس ابزاری مناسب برای تبلیغات و تعامل با مشتریان برای هر کسب‌وکاری است.

پنل اس ام اس، نرم افزاری در فضای اینترنت است که برای صاحبان هر نوع کسب‌وکار امکان مدیریت شماره مشتریان و ارسال پیام در جهت تبلیغات و همچنین ارتباط با مشتریان سابق را فراهم می‌کند.

با استفاده از پنل اس ام اس صاحبان مشاغل قادر خواهند بود تا برای تبلیغات و انتخاب صحیح مخاطبین هدف کسب‌وکار خود به طیف گسترده‌ای از افراد و به صورت انبوه پیامک ارسال کنند. همینطور قادر خواهند بود تا از مشتریان پیامک دریافت کنند و بر اساس استراتژی های بازاریابی خود با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

باتوجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که داشتن سامانه مناسب و استفاده صحیح از این ابزار برای هر کسب‌وکاری لازم و ضروری است. از این رو شناخت ویژگی های یک سامانه خوب و امکانات آن می‌تواند تصویر روشن تری را در ذهن صاحبین کسب‌وکار برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس و سرویس ارائه دهنده‌ی آن ایجاد نماید.

آشنایی با مدیانا اس ام اس

سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس یکی از قدیمی و تخصصی ترین سامانه های اس ام اسی در ایران است که نمایندگان و زیر مجموعه های زیادی را در سرتاسر کشور دارد.

تخصصی بودن مدیانا اس ام اس در این است که کامل ترین ابزار ارتباط با مشتریان را به کاربران ارائه می‌دهد و تنها محدود به پنل اس ام اس نیست و مواردی نظیر تلفن ابری، ایمیل، پیام صوتی و… را در یک پلتفرم در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

مدیانا اس ام اس با داشتن پکیج های متنوع راه کاربران را برای انتخاب مناسب ترین سرویس و خدمات راحت تر کرده است با بررسی هر نوع پکیج و همچنین با فراهم کردن مشاوره ‌ی رایگان کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نیازهای خود دست به انتخاب زنند.

عدم نیاز به تمدید سالیانه، تعرفه مناسب و همچنین پشتیبانی 24 ساعته تخصصی این مجموعه سبب تمایز آن از سایر رقبا شده است.

خدمات مدیانا اس ام اس

وب سرویس پیامکی

یکی از خدمات سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس،  وب‌سرویس و API است. اگر دارای کسب‌وکار آنلاین هستید و سایت یا اپلیکیشن دارید به راحتی قادر خواهید بود تا آن را به پنل اس ام اس مدیانا متصل کنید و برای اموری مانند احراز هویت، عضویت در سایت، ارسال خبرنامه، پیگیری سفارشات و… استفاده نمایید. برای کاربران مدیانا اس ام اس قابلیت اتصال به انواع افزونه های پبامکی به صورت رایگان در سایت مدیانا اس ام اس فراهم است.

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از رایج ترین کاربرد پنل اس ام اس برای کسب‌وکارها است.

به واسطه ارسال بر اساس سن وجنسیت، کدپستی، ارسال پیامک منطقه ای و از روی نقشه، دکل BTS، و… صاحبان مشاغل قادر هستند تا با دقت بیشتری مخاطبان هدف کسب وکار خود را انتخاب نمایند تا به این تریتب شانس خود را برای داشتن کمپین های پیامکی موفق تضمین کنند.

ارسال پیامک به مشتریان

حفظ ارتباط با مشتریان و ترغیب آن ها برای دریافت مجدد محصولات و خدمات از مهم ترین اهداف هر کسب‌وکاری است. با یادآوری خود به مشتریان می‌توان مشتریان وفادارتری را برای کسب‌وکار خود ایجاد نمود و برند سازی کرد.

ارسال پیامک های مناسبتی، پاسخگوی خودکار پیامکی، ارسال خبرنامه، یادآوری اقساط، امکان نوبت دهی پیامکی و… از مواردی هستند که با استفاده از آن ها در پنل اس ام اس می‌توان نگهداری مشتریان را تضمین نمود.

مدیانا اس ام اس در کنار پنل اس ام اس دستگاه ثبت شماره مشتری را به منظور راحتی در دریافت شماره مشتریان، دسته بندی و ساخت دفترچه در صورت نیاز در اختیار مشاغل قرار می‌دهد این دستگاه به راحتی به پنل اس ام اس مدیانا متصل شده و تمامی شماره های مشتریان را در آن ذخیره می‌کند و ظاهری حرفه‌ای تر به کسب‌وکارهای مختلف می‌بخشد.

 

ارسال پیامک صوتی

پیامک صوتی یکی از راهکارهای جذاب برای عبور از لیست سیاه مخابرات و ارسال پیامک به طیف گسترده‌ای از افراد است. این قابلیت به صاحبان مشاغل این امکان می‌دهد تا کسب‌و‌کار و شیوه تبلیغات خود را از سایر رقبا متمایز نمایند.

اعطای نمایندگی و همکاری در فروش

مدیانا اس ام اس به منظور گسترش سامانه پیامکی سال هاست که افدام به اعطای نمایندگی نموده است و نمایندگان زیادی را در سرتا سر کشور دارد. دریافت نمایندگی پنل پیامکی مدیانا اس ام اس یک روش کسب درآمد آنلاین و بدون سرمایه است. با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس علاوه بر  ارسال و دریافت پیامک و سایر قابلیت های پنل کاربری، امکان کسب درآمد از اعطای پنل کاربری پیامک، شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی برای کاربران زیرمجموعه وجود دارد.

همکاری در فروش نیز یکی دیگر از راه های ساده برای کسب درآمد است. با عضویت رایگان در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) به ازای فروش هر پنل اس ام اس  ۲۰٪ مبلغ پنل به کاربران مدیانا پورسانت داده می شود. این یک پیشنهاد ویژه برای طراحان سایت، برنامه نویسان و شرکت های نرم افزاری است و این دسته از افراد می‌توانند از طریق همکاری در فروش،  درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

در این مقاله به اهمیت استفاده از بازاریابی پیامکی و همچنین پنل اس ام اس برای کسب‌وکارها پرداختیم. در ادامه با مدیانا اس ام اس به عنوان تخصصی ترین پنل پیامکی ایران و خدمات آن نظیر ارسال پیامک انبوه، ارسال پیام صوتی، دستگاه ثبت شماره مشتری و تعامل با مشتریان، کسب در آمد به وسیله پنل اس ام اس پرداختیم.  عدم نیاز به تمدید سالیانه و پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که مدیانا اس ام اس را از سایر رقبا متمایز نموده است.

در صورت علاقه و نیاز به راه اندازی بازاریابی پیامکی کافی است وارد سایت مدیانا اس ام اس www.medianasms.com  شوید از آموزش های آن بهرمند شوید و با مقایسه ‌ی پکیج ها و مشاوره رایگان تلفنی مناسب ترین پنل اس ام اس را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات