حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جنس مرموز قاب پشتی Galaxy S22 Ultra سامسونگ نه پلاستیکی است نه شیشه ای

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

یک منبع آگاه قابل اعتماد عنوان کرده است که بافت قاب پشتی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا نه شبیه شیشه است و نه پلاستیک و می تواند یک ماده مبتی بر موارد زیست محیطی باشد. با این که هنوز هیچ چیز دقیقی درباره قاب پشتی Galaxy S22 Ultra نمی دانیم اما می تواند به شعارهای محیط زیستی این شرکت کمک بزرگی کند.

قاب پشتی Galaxy S22 Ultra

این اطلاعات از Ice Universe منتشر شده که می‌گوید اطلاعاتش را از سوی «افراد آشنا با موضوع» کسب کرده است. جنس دقیق پنل پشتی در حال حاضر نامشخص به نظر می رسد، اما وی گمان می کند که می تواند شیشه استتاری (camouflage) یا حتی یک ماده کاملاً جدید و احتمالاً مبتنی بر مواد زیست محیطی باشد.

عنوان “مبتنی بر مواد زیست محیطی” به احتمال زیاد اشاره کننده به مواد سازگار با محیط زیست یا مواد قابل بازیافت اشاره می کند. به نظر می‌رسد realme با پرچم‌دار Realme GT2 خود راهی مشابه را طی می‌کند که از اولین ماده کاغذ مانند با تمرکز بر محیط‌زیست استفاده می‌کند، بنابراین ممکن است هر دو گوشی دارای مواد مشابه باشند.

قاب پشتی Galaxy S22 Ultra

قاب پشتی Galaxy S22 Ultra

با این حال، اگر ظاهر آن مانند تصاویر واقعی قبلی منتشر شده از S22 Ultra باشد به نظر می‌رسد که این گوشی دارای روکش مات است که تفاوت چندانی با آنچه در S21 Ultra یافت می‌شود، ندارد. به هر حال توییت Ice Universe مربوط به بافت یا حس گوشی است و نه ظاهر آن.

نظر زیر همین توییت همچنین نشان می‌دهد که این ماده جدید فقط در گلکسی اس 22 اولترا ارائه خواهد شد و مدل‌های معمولی S22 و S22+ با آن عرضه نخواهند شد.

در مورد خود گوشی پرچمدار، شایعات می گویند که سامسونگ می تواند آن را به عنوان گلکسی اس 22 نوت ارایه کند که جانشین مناسب نوت 20 اولترا است. در مورد مشخصات، لیست Geekbench 5 قبلاً فاش کرده بود که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 که با حافظه رم بین 8 تا 12 گیگابایت جفت می شود، قدرت می گیرد. یک مدل Exynos نیز می تواند در کار باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موضوع باعث ایجاد حاشیه درباره گوشی اعلای سال ۲۰۲۲ سامسونگ خواهد شد یا با شعار همراهی با محیط زیست می تواند نظرهای بیشتری را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeedazizdel

خوبه، ولی نه برای میم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)