حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های iQOO Neo 5s جزئیات بیشتری از این دستگاه را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، رندر

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ویوو در بیستم دسامبر (۲۹ آذر ماه) از دو گوشی هوشمند iQOO Neo 5s و iQOO Neo 5 SE رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر نیز رندر های با کیفیتی از iQOO Neo 5s توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station منتشر شده است. این رندر ها، اطلاعات بیشتری از دستگاه مذکور را در اختیار ما خواهند گذاشت.

رندر های iQOO Neo 5s به لرزشگیر اپتیکال این گوشی اشاره می‌کنند

رندر های منتشر شده از iQOO Neo 5s جزئیات زیادی از گوشی هوشمند آینده ویوو را به ما نشان می‌دهند. این تصاویر، همچنین با تیزر های رسمی منتشر شده مطابقت دارند. همان‌طور که می‌توانید مشاهده کنید، آیکو نئو ۵ اس از صفحه نمایشی فلت که به پانچ هول نیز مجهز است، برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود این نمایشگر اندازه ای ۶.۵۶ اینچی داشته و از نوع OLED باشد. همچنین این گوشی احتمالا از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پست منتشر شده توسط Digital Chat Station

آن‌طور که GSMArena می‌گوید، iQOO Neo 5s از ماژول دوربین سه گانه ای در قاب پشتی برخوردار است. تا آنجا که می‌دانیم یکی از این دوربین ها به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX 598  مجهز خواهد بود. همان‌طور که رندر های منتشر شده نیز اشاره می‌کنند، دوربین این گوشی هوشمند از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره مند است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و فست شارژ ۶۶ واتی به دست کاربران برسد. همچنین iQOO Neo 5s با رابط کاربری جدید ویوو، یعنی OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

رندر iQOO Neo 5s

تیزر های منتشر شده توسط ویوو، به سیستم خنک کننده iQOO Neo 5s اشاره کرده اند. هم اکنون این مورد نیز توسط Digital Chat Station بار دیگر مورد تأکید قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید این یک اتفاق خوب است. زیرا تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یک چیپست پرچمدار است، و بر روی برخی گوشی‌ ها مشکلات تولید گرمای بیش از حد را ایجاد کرده بود.

گوشی iQOO Neo 5s بیست و نهم آذر با OriginOS Ocean معرفی می‌شود

نظر شما چیست؟ آیا منتظر تلفن های هوشمند جدید iQOO هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی