حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا از زیر یخچال من آب می آید؟ مرکز تعمیر یخچال خوب کجاست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مقدمه

شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد که بعد از مدتی مشاهده کرده اید که از زیر یخچال منزلتان آب خارج می شود. یا در واقع تجمع آب را مشاهده کنید. برای پاسخ به این سوال که چرا از زیر یخچال من آب می آید باید به بررسی دقیق تر عملکرد یخچال و جریان آب بپردازیم.

نشت کردن آب یک مشکل رایج در یخچال های خانگی است. ما در این مقاله سعی کرده ایم به چند مورد از دلایل عمده چگونگی عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر بپردازیم. یکی از نکاتی که باید حتما به آن توجه کنید سرعت در رسیدگی به مشکل نشتی آب است. گاهی دیر رسیدن به یک مشکل ساده می تواند هزینه های بسیاری را بر شما تحمیل کند.

درز گیر درب یخچال را چک کنید

یکی از مواردی که باید در مرحله ی اول به آن توجه کرده و آن را بررسی کنید، درزگیر پلاستیکی درب یخچال است که مانع انتقال جریان هوا به داخل یخچال می شود. توجه داشته باشید این لایه پلاستیکی باید کاملا نرم و سالم و بدون جرم و آلودگی باشد. در غیر این صورت وجود کثیفی و گرد و خاک باعث خواهد شد که با جریان گرفتن هوا میزان چگالش بیشتر شده و از آن طرف آب بیشتری از طریق مسیر های جمع آوری به داخل سینی نهایی ریخته شوند. با ادامه داشتن این روند سینی سر ریز شده و آب از قسمت زیرین یخچال خارج می شود.

برای حل این مشکل استفاده از کمی روغن و نرم کردن لایه ی پلاستیکی بسیار مناسب است. شما می توانید با کمی خیس کردن لایه پلاستیکی و تمیز کردن آن نیز به چسبندگی بیشتر آن کمک کنید. علاوه بر این تراز نبودن یخچال هم ممکن است این لایه ی پلاستیکی را به خوبی در محل خود قرار ندهد.

بسته شدن مسیر های آب

در همه ی یخچال ها جریان های آب وجود دارند که باید همه ی آن ها به صورت مناسب از طریق سیر های مشخص ساخته شده به سینی جمع آوری کننده هدایت شوند. بخشی از این آب ها ناشی از مایع شدن برفک روی لوله های اوپراتور است و بخشی دیگر نیز ناشی از میعان رطوبت موجود در یخچال که همگی باید به سینی زیر یخچال هدایت شوند. حال چنانچه این مسیر ها به دلیل کثیفی بسته باشند آب ها از مسیر خارج شده و به بیرون می ریزند.

برای حل این مشکل حتما به صورت برنامه ریزی شده این مسیر ها را با دستمال تمیز کنید. همچنین می توانید از یک سیم ضخیم استفاده کرده و داخل سوراخ های مسیر اب را از جرم خالی نمایید.

اواپراتور پر از برفک است

توجه داشته باشید اگر اوپراتور پر از برفک و یخ شود میزان انتقال حرارت مبرد به شدت کاهش پیدا میکند و همین موضوع باعث خواهد شد تا مبرد نتواند گرمای زیادی از محتویات داخل یخچال بگیرد. بنابراین به تدریج دمای داخل یخچال بالا رفته و بر حجم آب داخل آن افزوده می شود. برای حل این مشکل به نظر می رسد باید از یک تعمیرکار ماهر کمک گرفته و برفک های اواپراتور را به صورت دقیق و بدون آسیب زدن آب کنید.

در پایان توجه کردن به مشکلات ساده می تواند شما را از هزینه های هنگفت نجات دهد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

تعمیرات تخصصی یخچال فریزر و ساید بای ساید

اگر شما به دنبال یک مرکز تخصصی با خدمات رسمی برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید خود هستید پیشنهاد ما به شما این است که مطالب این صفحه  را مطالعه کنید در صورت برطرف نشدن مشکلتان با نزدیک ترین مرکز به محل زندگیتان تماس بگیرید تا در کمتر از 2 ساعت از خدمات تخصصی تعمیر یخچال و ساید بای ساید مدرن تکنیک بهرمند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات