حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیوسدان سایپا را ببینید: ادامه خانواده ساینا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

آنطور که پیداست سایپا در ادامه ارایه محصولات جدید و تحقق ادعای سالی ۱ خودرو جدید، در حال تدارک یک سدان جدید است. این خود فعلا نامش مشخصی ندارد و به صورت داخلی به نام NewSedan یعنی سدان جدید شناخته می شود. اینجا می توانید نیوسدان سایپا را ببینید، جایی که ادامه خانواده ساینا را شاهد خواهیم بود.

نیوسدان سایپا

سایپا همین حالا هم یک فیس لیفت روی ساینا دارد. ساینا اس سایپا اولین فیس لیفت سدان اقتصادی Saipa است. به نظر می رسد که این خودروساز داخلی تصمیم دارد تا مدل جدید ساینا را با طراحی جدید ارایه کند.

اولین تصویر منتشر شده از فیس لیفت ساینا را اینجا می توانید ببینید:

نیوسدان سایپا

نیوسدان سایپا

همانطور که می بیندی به راحتی می توان یک ساینا را در باطن این خودرو دید. با این حال تفاوت های مناسبی را نسبت به ساینا نسل اول و ساینا S دارد. فعلا این تفاوت را از پشت خودرو می بینیم و درباره طراحی جلوی آن مشخص نیست که چه فکری شده باشد.

اگر بخواهیم نگاهی مقایسه ای طور به طراحی نسل های مختلف ساینا داشته باشیم، می توانید تصویر اصلی مطلب را ببینید. اینجا ما برشی از طراحی این خودرو ها را می بینید که چراغ عقب، سپر، صندوق، درب عقب و سقف را می بینیم. تقریبا شکی نیست که زیبایی فیس لیفت جدید ساینا می تواند جذاب تر از دو نسل قبلی باشد.

طراحی دورنگ شامل ستون ها، چراغ عقب، سپر و درب صندوق جدید

طراحی دو رنگ ستون عقب و سقف با باقی بدنه می تواند طراحی زیبا و لوکسی را به خودرو بدهد. سپر خودروبا صندوق عقب یک طرح تو رفته ویژه را ایجاد می کند که زیباست. همچنین قرار گرفتن پلاک در قسمت سپر می تواند نگاهی متفاوت با نسل های قبل داشته باشد که سپر روی درب صندوق قرار می گرفت.

در فیس لیفت جدید Saina همچنین جایگاه ویژه ای برای اگزوز در سپر تعیبه شده است. لوگو نوشته ساینا با حروف انگلیسی فاصله دار روی درب صندوق و یک طراحی مقعر (رو به داخل) روی درب صندوق می تواند زیبا باشد. طرح بالای چرخ های عقب (گلگیر) نیز به روز شده است.

اگر بخواهیم مقایسه طراحی کلی نسل های مختلف ساینا را داشته باشیم، تصویر زیر را می توانید ببینید:

مقایسه طراحی نسل های مختلف ساینا سایپا

مقایسه طراحی نسل های مختلف ساینا سایپا

معمولا رندرهای محصول را با رینگ های جذاب ارایه می کنند. سایپا به دلیل اقتصادی کردن محصولات خود، در ساینا S اقدام به حذف رینگ آلومینیومی کرد اما به نظر می رسد که بخواهند در نیوسدان سایپا که هنوز نام تجاری آن مشخص نیست، رینگ آلومینیومی متفاوتی قرار بدهند.

گفته می شود محصول نیوسدان سایپا یک فیس‌ لیفت کامل بر روی محصول ساینا خواهد بود که کار طراحی آن انجام شده است. شرکت سایپا اکنون در حال ساخت قالب‌های این خودروی جدید می باشد.

براساس این گزارش، محصول نیوسدان سایپا با فاصله حداکثر شش ماه از تولید خودرو اطلس، عرضه خواهد شد.

خودرو جدید سایپا اطلس را ببینید: فیس لیفت کوییک اما هوشمند؟

توقف تولید تیبا و ساینا ؟

براساس برنامه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با ورود محصولات جدید، محصولات قبلی از رده خارج خواهند شد و پیش بینی می شود که با ورود اطلس و نیوسدان سایپا، احتمالا خودروهای تیبا و ساینا به مرور از رده خارج گردد.

نظر شما درباره طراحی خودروی جدید سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)