حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش کیفیت آپلود ویدیو در تیک تاک تا رزلوشن 1080p

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

تیک تاک را می توان یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی این روزها دانست که خاستگاه چینی دارد. اگر از کاربران شبکه اجتماعی ویدیو محور TikTok هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی شاهد افزایش کیفیت آپلود ویدیو در تیک تاک تا رزلوشن 1080p هستیم.

افزایش کیفیت آپلود ویدیو در تیک تاک

تیک تاک امروز مجموعه ای از تغییرات را در نرم افزار موبایلی خود اعلام کرد. این تغییرات شامل افزایش رزلوشن در کنار افکت ها و پیشرفت های جدید می شود. یکی از اصلی‌ترین تغییرات جدید که در کشورهای منتخب اعمال می‌شود، گزینه آپلود با کیفیت 1080p است.

اما چطور می توان در تیک تاک ویدیو با کیفیت بالا آپلود کرد؟

کافی است هنگام آپلود ویدیو، گزینه Mote Option را انتخاب کنید و سپس دکمه آپلود HD را تغییر دهید تا آپلود با کیفیت 1080p فعال شود. به همین سادگی.

تیک تاک

تیک تاک

شبکه اجتماعی TikTok همچنین امکان استفاده از افکت صفحه سبز را روی GIF ها فراهم می کند. کاربران می‌توانند GIF خود را از طریق شریک TikTok یعنیGIPHY انتخاب کنند و سپس با استفاده از افکت Green Screen، ویدیوی خود را بالای گیف قرار دهند.

ویژگی جدید Visual Enhancement نیز کیفیت تصویر ویدیو را تنها با یک ضربه بهبود می بخشد. این ویژگی می‌تواند تغییرات اساسی از جمله جبران نوردهی، تصحیح رنگ، و بهبود در نور کم را روی عکس‌های تازه گرفته شده یا ویدیوهای آپلود شده از گالری انجام دهد.

ویژگی Voice Effect از ترکیب صوتی استفاده می‌کند و می‌تواند صدایی را در یک ویدیو شبیه به یک حیوان یا یک آلت موسیقی کند. برای دسترسی به این ویژگی، روی دکمه Voice Effects در پنل سمت راست در صفحه ویرایش ضربه بزنید.

شما کاربر TikTok هستید؟ این ویژگی های جدید برای شما مفید خواهد بود؟ شاید بد نباشد که اینستاگرام هم یک گزینه برای آپلود با کیفیت تر ارایه کند، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)