حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite با قیمت ۷۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، ساعت هوشمند

ساعت هوشمند جدید Redmi در اروپا عرضه شده و قیمت ۷۰ یورویی آن می تواند کمی تامل برانگیز باشد. ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite با طراحی زیبا و مشخصات خوب، جدیدترین گزینه برند اقتصادی ردمی در بازار گجت های پوشیدنی است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite

به عنوان بخشی از این استراتژی شرکت، شیائومی اخیراً ساعت‌های هوشمند جدید و هدفون‌های بی‌سیم را در مناطق مختلف عرضه کرده است. یک ساعت هوشمند در زیربرند Redmi می تواند جدیدترین حاضر در سبد محصولات پوشیدنی این شرکت باشد که همین حالا هم چشمگیر است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite

شرکت تابعه محبوب شیائومی، ساعت هوشمند ردمی Watch 2 Lite را در اروپا عرضه کرده است. این ساعت هوشمند خریدارانی را هدف قرار خواهد داد که به  هزینه ها آگاه هستند. البته این ساعت در برخی بازارهای اروپایی به فروش خواهد رسید. طبق گزارش‌ها، عرضه ردمی Watch 2 Lite در هند هم نزدیک است.

به نظر می رسد با توجه به اینکه این ساعت نسخه لایت است، قیمت آن کمی زیاد باشد. با این حال، این نکته قابل ذکر است که دستگاه های الکترونیکی مالیات محلی نسبتاً بالاتری در اروپا دارند. برای ثبت سفارش می توانید مستقیماً به فروشگاه Mi در آلمان بروید. احتمالاً این ساعت در بازارهای دیگر حدودا ۲۰ درصد ارزان اراشه شود.

مشخصات ساعت هوشمند ردمی Watch 2 Lite

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite دارای صفحه نمایش مربعی شکل است که گوشه های گرد دارد. حاشیه های نمایشگر خیلی زیادی نیست. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی 1.55 اینچی است و وضوح 360 در 320 پیکسل را ارائه می دهد. علاوه بر این، Watch 2 Lite بیش از 100 حالت ورزشی را ثبت می دهد. اینها شامل شنا، دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی و غیره است.

جدای از آن، این گجت پوشیدنی از طیف وسیعی از ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، پایش سطح اکسیژن خون یا SpO2 و نظارت بر ضربان قلب را ارائه می دهد. علاوه بر این، Watch 2 Lite از سیستم های موقعیت یاب جهانی BDS، GLONASS، Galileo و GPS پشتیبانی می کند.

این ساعت Redmi تا فشار 5ATM یا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است. قرار است که Redmi Watch 2 Lite عمر باتری ۱۰ روزه را با یک بار شارژ ارائه می دهد و اگر بخواهم دقیق تر شوم باید بگویم که یک باتری 252 میلی آمپر ساعتی دارد. شما می توانید بین رنگ های آبی، سفید و مشکی یکی را انتخاب کنید.

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)