حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی کنسل شده نوکیا Ion Mini را در تصاویر زنده آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | کانسپت، نوکیا

در پی تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت در سال 2014، برخی از محصولات درحال توسعه این شرکت اجبارا کنسل شدند. یکی از این موارد، گوشی هوشمند نوکیا Ion Mini با اسم رمز RM-1028 بوده که تصاویر زنده آن به‌تازگی در فضای وب ظاهر شده است. این کانسپت، شامل یک تلفن همراه با طراحی پنل پشتی براق و رنگارنگ به‌همراه نمایشگر کوچکی بوده که پیش از تصاحب این شرکت توسط مایکروسافت، قرار بود سیستم‌عامل اندروید را اجرا کند.

نوکیا Ion Mini

به‌لطف Dimitrios Vlachos که این تصاویر را در توییتر به‌اشتراک گذاشته است، اکنون می‌توانیم گوشی کنسل‌شده‌ی Nokia Ion Mini را در دنیای واقعی مشاهده کنیم. نوکیا RM-1027 در سال 2014 و پیش از خریداری‌شدن نوکیا توسط مایکروسافت، کنسل شد. انتظار می‌رفت که این گوشی جانشین Nokia RM-1027 باشد که سیستم‌عامل اندروید را نیز اجرا می‌کند؛ اما درنهایت این اتفاق نیفتاد زیرا نوکیا به تولید گوشی‌های ویندوزی روی آورده و Nokia RM-1028 معروف به نوکیا Ion Mini برای همیشه کنسل شد.

نوکیا Ion Mini

نوکیا Ion Mini

این افشاگر چندین ویژگی دستگاه را در تصاویر آن به‌اشتراک گذاشته و تشریح می‌کند؛ ازجمله اینکه Ion Mini گوشی ساده‌ای بود که می‌توانست قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز داشته باشد. این دستگاه همچنین دارای نمایشگر کوچک کلاسیک و یک لنز دوربین در قسمت میانی پنل پشتی خود می‌باشد. Nokia Ion Mini بر روی nauOS که یک سیستم‌عامل هیبریدی نوکیا به‌شمار می‌رفت، اجرا شده است. nauOS در تعدادی از محصولات نوکیا مورداستفاده قرار گرفت. همچنین تصاویر زنده نشان می‌دهند که این گوشی از چیپست Qualcomm MSM8226 یا Snapdragon 400 بهره می‌برد.

طراحی این دستگاه درمجموع شماری از جنبه‌های عجیب و جالب را در خود دارد. به‌عنوان‌مثال، در تصویر پایین می‌توانیم قاب پشتی شیب‌دار این گوشی را مشاهده کنیم که تابحال مشابه آن در هیچ دستگاه دیگری استفاده نشده است.

منبع اطلاعاتی همچنین قول داده است که ویدیوها و عکس‌های بیشتری از برخی دیگر از گوشی‌های کنسل‌شده‌ی نوکیا را در آینده به‌اشتراک گذارد. با این حال، مشخص نیست که این گوشی‌های کنسل‌شده و جزئيات آن‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرند.

نظر شما درباره گوشی هوشمند کنسل‌شده‌ی Nokia Ion Mini و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی