حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت اوپو Find X4 فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو در حال آماده سازی نسل جدیدی از سری Find X خود است. در ابتدا طبق ایده این شرکت قرار بود دستگاه های سری مذکور دارای نوآوری های فراوان و ویژگی های جذابی باشند. اما اوپو به تدریج از ارائه ویژگی های منحصر به فرد و نوآورانه در این سری خودداری کرد. اکنون مشخصات و قیمت دستگاه آینده سری فایند ایکس، یعنی اوپو Find X4 فاش شده است.

اوپو Find X4 از تراشه Dimensity 9000 بهره مند خواهد بود

انتظار می‌رود در فایند ایکس ۴ نیز شاهد ویژگی منحصر به فرد و خاصی نباشیم. اما این دستگاه از مشخصات سطح بالایی برخوردار خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، نیروی پردازشی این تلفن هوشمند توسط قدرتمندترین تراشه مدیاتک، یعنی Dimensity 9000 تامین می‌گردد. صفحه نمایش نیز از نوع LTPO AMOLED بوده و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر رزولوشن +QuadHD و اندازه ۶.۷۸ اینچی خواهد داشت.

Oppo Find X3 Pro

مطابق با گزارش GizChina، این تلفن هوشمند دو نسخه با حافظه های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی (از نوع LPDDR5) خواهد داشت. همچنین ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. حافظه به کار رفته در این دستگاه از نوع UFS 3.1 است. دوربین سلفی Find X4 وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

در بخش باتری نیز، فایند ایکس ۴ جذاب به نظر می‌رسد. این دستگاه از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی ۸۰ وات بهره مند خواهد بود. همچنین پشتیبانی از فست شارژ وایرلس ۵۰ واتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که استاندارد های کشور چین، فست شارژ های بی سیم بیش از ۵۰ وات را امن نمی‌داند و به همین دلیل بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، تلاشی برای افزایش توان شارژر های بی سیم خود نمی‌کنند.

Oppo Find X4 چه قیمتی خواهد داشت؟

از دیگر مشخصات اوپو Find X4 می‌توان به وجود ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی اشاره کرد. دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی، از دوربین های موجود در ماژول قاب پشتی هستند. همچنین اسپیکر های استریو را نیز به مشخصات مذکور اضافه کنید.

تاریخ رونمایی اوپو Find X4 Pro رسماً مشخص شد

طبق اطلاعات منتشر شده، اوپو فایند ایکس ۴ در سه نسخه عرضه خواهد شد. که نسخه پایه (۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی) ۷۰۷ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین نسخه ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۷۸۵ و ۸۶۳ دلار قیمت گذاری خواهند شد.

نظر شما درباره Oppp Find X4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، منظور از ویژگیهای منحصر به فرد چی هستش؟ چون این گوشی بهترین مشخصات رو داره که چیپ دایمن9000 که عالیه و مطمعنأ الان که خبر داغ شدن چیپ اسنپ سری 8نسل1 هم اومده خیلی ها از این چیپست استغاده میکنن، چون بخوای حساب کنی نوع هسته ها هردو چیپست یجوره فقط س عت فرق داره، اوپو واقعا گوشی های عالی میزنه، این گوشی هم همینطور، فقط قیمتش هستش که نمیشه گفت خیلی بالا هستش، ولی خب نسخه 256 گیگش اخرش 750دلار مسبود عالی بود، البته چون دلار تو کشور ما قیمت بالایی داره میگیم بالا هستش شای برای اونا زیاد نباشه، شاید که نه حتما برای اونا قیمت بالایی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی